Gå til innhold

noe feil ved åpning av andre dol-linker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke at du ikke ser det.

Selve trådfeltet er bittelite, mens reklamefeltet med dama er stort under. Akkurat som om de har krympet trådfeltet, og dermed må en scrolle masse.

Er ikke sånn hos meg, du!!! Her er alt som det pleier!!!!

Mary Poppins
Skrevet

Selve trådfeltet er bittelite, mens reklamefeltet med dama er stort under. Akkurat som om de har krympet trådfeltet, og dermed må en scrolle masse.

Det er tydelig at dette problemet bare forekommer hos noen... merkelig

Skrevet

Men sjekk når jeg linkern til denne tråden, midia. Det samme skjer da. det er ikke bare Lurvelines linker det skjer med.

http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2534475

Nei det skjer ikke her.

Når jeg har denne tråden oppe så ser jeg 8 svar før jeg må scrolle nedover,det samme på denne linken du gir meg.

Hvor mange svar får du lest på denne tråden før du må scrolle da?

Og hvis du ikke bruker linken hvor mange svar kan du lese da?

Skrevet

Vet hvordan det ser ut og det er helt jæ....

Men det skjer bare når enkelte nick her på dol linker.

Skrevet

Det funker fint hos deg også, ja!!! Phhuuu...trodde det var jeg som var blond og dum, som ikke såg et STORT problem i det!!!!

Hehehe......

Funker helt fint hos meg også!

Ja nå gjør det det.

Men noen ganger fra enkelte nick så blir trådlisten krympet og jeg kan lese ca 4 tråder før jeg må scrolle.

Mary Poppins
Skrevet

Nei det skjer ikke her.

Når jeg har denne tråden oppe så ser jeg 8 svar før jeg må scrolle nedover,det samme på denne linken du gir meg.

Jeg ser bare logg inn, skriv ny, osv og så må jeg scrolle

Skrevet

Nei det skjer ikke her.

Jeg ser tre svar i venstre kolonne, og to linjer av svaret i høyre kolonne, når jeg går inn på linken.

Vanligvis ser jeg ca 40 svar eller linjer.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg ser tre svar i venstre kolonne, og to linjer av svaret i høyre kolonne, når jeg går inn på linken.

da er det enda verre hos meg, jeg ser ingen innlegg før jeg må scrolle, ser bare den linjen med logg inn, profil osv..

Skrevet

Jeg ser bare logg inn, skriv ny, osv og så må jeg scrolle

Da har du det værre enn her. jeg har det samme som amber sun.

Men ikke på linkene dere la ut i tråden,der er det som det bruker.

Skrevet

Akkurat sånn er det her også når jeg åpner link fra enkelte nick.

Skrevet

Det var da svært til klaging da;o)

Aner ikke hva som skjer hos dere jeg.

Selv får jeg opp linkene like stor som jeg har det til vanlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...