Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tror ikke du skal være bekymret for det.

Gjorde det selv en gang i min ungdom (på sykkeltur når jeg var 14 år).

Tok en "pust i bakken" og ruslet ut i grøfta på skogsveien vi syklet på. Stillte meg godt inn mellom to busker sjenert som jeg var, og la ikke merke til at det gikk et strømførende gjerde på baksiden.....

De andre lurte veldig når jeg plutselig skvatt tilbake en meter eller to og endte opp på rumpa i grøfteskråningen.

Det ble mye latter etterpå på den sykkelturen....og mange har mint meg på den episoden gjennom tidene....:-)

Fy f..en så vondt det gjorde - og ikke minst hvor mye jeg skvatt!

Forstod jo ingen ting før det hadde gått en stund og vi fikk sjekket omgivelsene litt nærmere.

Trodde netsen at jeg var blitt sparket mellom bena av en "usynlig ku"...he-he....

Niks. Selv om sædcellene du hadde i pungen der og da, mot formodning skulle ha fått seg et sjokk, produseres det ny hele tiden, så virkningen er borte forlengst.

Selv ikke for høyspentmontører, som iblant jobber i sterke kraftfelt, er det påvist lavere fertilitet. Jeg strevde tidligere med å bli gravid med en ex-montør, så dette har vi undersøkt seriøst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...