Gå til innhold

Hvor gjør man av sorgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man våkner, litt fortumlet, etter en noe fuktig helg (evt uke, alt er relativt) og hva har man gått glipp av? Paven har dæva, Fyrsten har dæva, Charles har omsider fått ut fingeren (men han har visst ikke klint offentlig enda??).

OG... AbFab`siste episode går på nrk i kveld http://www.smh.com.au/ffximage/2004/06/24/abfab.jpg

Jeg slet da Sex & The City tok farvel, men dette er så inderlig mye verre.

Hvordan tar man farvel med sine favorittvenninner gjenoom flere år? Hvor søker man trøst?

De er nevrotiske, kroniske, patetiske og ustoppelig mislykkede; er det rart man elsker dem?

http://www.expert.is/images/products/abfab_ser_1.jpg

Patsy (til venstre i bildet)sover med solbrillene på og sigaretten i munnviken, livredd for å gå glipp av noe og klabers til neste dag. Eddy på sin side må jo være verdens herligste mor som gir gin&tonic på suttekluten til sin datter. Hvordan kan man unngå å kjenne et dypt familiært bånd til disse kvinnene?

Jeg gråter og sørger. Og hever glasset høyt. Skål, for faen.

Skrevet

Man kjøper seg AbFab på DVD, og ser den når savnet blir for stort!

Skrevet

*sheba løfter litt fortumlet kaffekoppen*

;-)

jadda jadda, jeg ser at jeg er en tanke underlig.

okke som :)

Skrevet

Man kjøper seg AbFab på DVD, og ser den når savnet blir for stort!

*notere*

Skrevet

jadda jadda, jeg ser at jeg er en tanke underlig.

okke som :)

helt lovlig det.

skålte gjorde jeg jo også... ;-)

Jadda!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dakar lille bella. :)

Selv turte jeg ikke å klikke meg inn på linken for å finne ut hvem disse jentene er. Jeg orker ikke mer nå. Ikke flere dødsfall.

Har fortsatt nok med paven.

Skrevet

Dakar lille bella. :)

Selv turte jeg ikke å klikke meg inn på linken for å finne ut hvem disse jentene er. Jeg orker ikke mer nå. Ikke flere dødsfall.

Har fortsatt nok med paven.

Paven ja, han fikk liksom aldri helt bestemt seg om han skulle hvile eller ei.

Men i hvertfall, jeg ønsker meg denne til jul: http://www.killermovies.com/dvd/do.php/QjAwMDEyUU1LTw__.html

Det går også fint med en samleboks om så skulle finnes.

Gjest Liza i London
Skrevet

Aa, de kommer tilbake...

itte grin du :-)

Skrevet

Aa, de kommer tilbake...

itte grin du :-)

*tørker snørr og tårer på kjolen*

gjør de?? finnes der håp? Nrk har ikke mer episoder. Hvem skal man drikke champagne med nå?

Gjest Liza i London
Skrevet

*tørker snørr og tårer på kjolen*

gjør de?? finnes der håp? Nrk har ikke mer episoder. Hvem skal man drikke champagne med nå?

Skal sende deg noen DVD...hvis jeg klarer aa finne ut hva siste episode var i Norge.

har du samme hjemmeadresse?

Eller saa faar du drikke en flaske til og sende trusselmail til NRK

Skrevet

Skal sende deg noen DVD...hvis jeg klarer aa finne ut hva siste episode var i Norge.

har du samme hjemmeadresse?

Eller saa faar du drikke en flaske til og sende trusselmail til NRK

Ja!! Nå bor jeg på vestlandet!! Men adr til opphavet er den samme. Du er vel en knupp (av og til!!)!!!

Selvsagt har jeg bombardert nrk med mail.. hva faen tror du jeg har gjort i hele dag!??

Gratulerer med bryllupet! Hva i all verden for slags fuglenek var det dama hadde på hodet?? Hvorfor klinte de ikke utenfor? Ikke så mye som et lite suss, jo.

Skrevet

Åh, de ja. De har jeg sett på et par ganger. :)

bra.. da finnes det fortsatt håp for deg! :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Ja!! Nå bor jeg på vestlandet!! Men adr til opphavet er den samme. Du er vel en knupp (av og til!!)!!!

Selvsagt har jeg bombardert nrk med mail.. hva faen tror du jeg har gjort i hele dag!??

Gratulerer med bryllupet! Hva i all verden for slags fuglenek var det dama hadde på hodet?? Hvorfor klinte de ikke utenfor? Ikke så mye som et lite suss, jo.

Gaa over paa meldinger!

Skrevet

Gaa over paa meldinger!

fandens kjefteschmelle

Gjest Liza i London
Skrevet

fandens kjefteschmelle

Hold snavla!

Skrevet

Hold snavla!

*knegger* Se der våknet gamlemor! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...