thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Man våkner, litt fortumlet, etter en noe fuktig helg (evt uke, alt er relativt) og hva har man gått glipp av? Paven har dæva, Fyrsten har dæva, Charles har omsider fått ut fingeren (men han har visst ikke klint offentlig enda??). OG... AbFab`siste episode går på nrk i kveld http://www.smh.com.au/ffximage/2004/06/24/abfab.jpg Jeg slet da Sex & The City tok farvel, men dette er så inderlig mye verre. Hvordan tar man farvel med sine favorittvenninner gjenoom flere år? Hvor søker man trøst? De er nevrotiske, kroniske, patetiske og ustoppelig mislykkede; er det rart man elsker dem? http://www.expert.is/images/products/abfab_ser_1.jpg Patsy (til venstre i bildet)sover med solbrillene på og sigaretten i munnviken, livredd for å gå glipp av noe og klabers til neste dag. Eddy på sin side må jo være verdens herligste mor som gir gin&tonic på suttekluten til sin datter. Hvordan kan man unngå å kjenne et dypt familiært bånd til disse kvinnene? Jeg gråter og sørger. Og hever glasset høyt. Skål, for faen. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Man kjøper seg AbFab på DVD, og ser den når savnet blir for stort! 0 Siter
sheba Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 *sheba løfter litt fortumlet kaffekoppen* ;-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 *sheba løfter litt fortumlet kaffekoppen* ;-) jadda jadda, jeg ser at jeg er en tanke underlig. okke som 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Man kjøper seg AbFab på DVD, og ser den når savnet blir for stort! *notere* 0 Siter
sheba Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 jadda jadda, jeg ser at jeg er en tanke underlig. okke som helt lovlig det. skålte gjorde jeg jo også... ;-) Jadda! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Dakar lille bella. Selv turte jeg ikke å klikke meg inn på linken for å finne ut hvem disse jentene er. Jeg orker ikke mer nå. Ikke flere dødsfall. Har fortsatt nok med paven. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Dakar lille bella. Selv turte jeg ikke å klikke meg inn på linken for å finne ut hvem disse jentene er. Jeg orker ikke mer nå. Ikke flere dødsfall. Har fortsatt nok med paven. Paven ja, han fikk liksom aldri helt bestemt seg om han skulle hvile eller ei. Men i hvertfall, jeg ønsker meg denne til jul: http://www.killermovies.com/dvd/do.php/QjAwMDEyUU1LTw__.html Det går også fint med en samleboks om så skulle finnes. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Aa, de kommer tilbake... itte grin du :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Aa, de kommer tilbake... itte grin du :-) *tørker snørr og tårer på kjolen* gjør de?? finnes der håp? Nrk har ikke mer episoder. Hvem skal man drikke champagne med nå? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Paven ja, han fikk liksom aldri helt bestemt seg om han skulle hvile eller ei. Men i hvertfall, jeg ønsker meg denne til jul: http://www.killermovies.com/dvd/do.php/QjAwMDEyUU1LTw__.html Det går også fint med en samleboks om så skulle finnes. Åh, de ja. De har jeg sett på et par ganger. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 *tørker snørr og tårer på kjolen* gjør de?? finnes der håp? Nrk har ikke mer episoder. Hvem skal man drikke champagne med nå? Skal sende deg noen DVD...hvis jeg klarer aa finne ut hva siste episode var i Norge. har du samme hjemmeadresse? Eller saa faar du drikke en flaske til og sende trusselmail til NRK 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Skal sende deg noen DVD...hvis jeg klarer aa finne ut hva siste episode var i Norge. har du samme hjemmeadresse? Eller saa faar du drikke en flaske til og sende trusselmail til NRK Ja!! Nå bor jeg på vestlandet!! Men adr til opphavet er den samme. Du er vel en knupp (av og til!!)!!! Selvsagt har jeg bombardert nrk med mail.. hva faen tror du jeg har gjort i hele dag!?? Gratulerer med bryllupet! Hva i all verden for slags fuglenek var det dama hadde på hodet?? Hvorfor klinte de ikke utenfor? Ikke så mye som et lite suss, jo. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Åh, de ja. De har jeg sett på et par ganger. bra.. da finnes det fortsatt håp for deg! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Ja!! Nå bor jeg på vestlandet!! Men adr til opphavet er den samme. Du er vel en knupp (av og til!!)!!! Selvsagt har jeg bombardert nrk med mail.. hva faen tror du jeg har gjort i hele dag!?? Gratulerer med bryllupet! Hva i all verden for slags fuglenek var det dama hadde på hodet?? Hvorfor klinte de ikke utenfor? Ikke så mye som et lite suss, jo. Gaa over paa meldinger! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Gaa over paa meldinger! fandens kjefteschmelle 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 fandens kjefteschmelle Hold snavla! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. april 2005 Forfatter Skrevet 11. april 2005 Hold snavla! *knegger* Se der våknet gamlemor! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.