Gå til innhold

Hva kalte dere kosedyrene/dukkene deres når dere var små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker isbjørnen som søskenbarnet mitt fikk da hun var tre år. Hun klarte ikke forskjellen på Bjørn og Jørn så den ble hetende Jørn etter en som jobbet i barnehagen. Etter en stund så lærte hun at det var en isbjørn hun hadde. Så nå heter han Isjørn. og det er det kjæreste kosedyret hun har

Den var søt :o)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Dorthe

3

• flisa

2

• hare1365380455

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg tenker på en dvergschnauser når jeg ser nicket ditt men aner ikke hvorfor :o)

En lys en?

Åh, dæven. Jeg vet sannelig ikke hva som er verst - å bli sammenligna med et tog eller ei bikkje!?

Nix, jeg er ikke lys. Håret er nærmest svart :-)

Skrevet

Åh, dæven. Jeg vet sannelig ikke hva som er verst - å bli sammenligna med et tog eller ei bikkje!?

Nix, jeg er ikke lys. Håret er nærmest svart :-)

Jeg tenker på en snill, litt bjeffete hund ;o)

Er du litt bråsint?

Skrevet

Hadde en tigerbamse som het Bamsina, og en rosa og hvit liten bamse som jeg kalte MuffPuff.

Begge eksisterer enda, de ligger skjøre og gamle i en skoeske. Har ikke hjerte til å skille med av med dem!

Skrevet

Jeg tenker på en snill, litt bjeffete hund ;o)

Er du litt bråsint?

*ler*

Jeg?! Nei, jeg har egentlig ganske lang lunte, selv om mannen min garantert vil påstå det motsatte ;-)

Psst: Jeg klarte ikke å dy meg og måtte sjekke på nettet hvordan en dvergschnauser så ut. Den så ikke så aller verst ut selv om vi ikke ligna spesielt mye *hehe*

Skrevet

*ler*

Jeg?! Nei, jeg har egentlig ganske lang lunte, selv om mannen min garantert vil påstå det motsatte ;-)

Psst: Jeg klarte ikke å dy meg og måtte sjekke på nettet hvordan en dvergschnauser så ut. Den så ikke så aller verst ut selv om vi ikke ligna spesielt mye *hehe*

;o)

he he he

Skrevet

Jeg hadde en guttedukke som hadde liten tissemann og som kunne tisse...., den hadde det flotte navnet Charles...:-)

Jeg sydde meg en dukke med tiss og baller - mora mi var helt fortvila - hehe

Skrevet

Bamsen het bare "Bamse", og så hadde jeg en favorittlekedyr som het Håndrik.

De dukkene som jeg husker best het Karen og Ratti-Ann, og så hadde jeg selvsgat en Tjorven-dukke! *S*

Skrevet

Hadde en stor dokke som het Siv.

Også hadde jeg en liten dokke som jeg skreiv "Gro sin doke" i panna på med kulepenn. Noen prøvde å rappe den på leikeplassen en gang.

Samboer'n hadde en tøydokke som het "Gode Venn"

Dattra mi kaller alle dokkene sine for "dokka" og nekter å døpe dem noe som helst...

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg fikk en stor bamse da jeg var innlagt på sykehus som liten, den har jeg enda.

Da jeg skulle navngi denne flotte, svære, fantastiske bamsen ( i mine øyne ) ble jeg usikker på hva kjønn den egentlig var.

Så navnet ble: Pelle-Mette

Gjest Nei...
Skrevet

Hadde noen filledukker som het Sinus og Cosinus (nei, hadde ikke en som het Tangens også...). Ellers hadde jeg i hvert fall to dukker som het Elisabeth og Victoria. Vet ikke hvor jeg fikk de navnene fra. Bamsen het bare Bamse, men kosekaninen het Kalle Kakkelin.

Skrevet

Jeg hadde en kose-kanin med pysj på som jeg kallte Kosi!!!!

Skrevet

Hadde ei guttedokke som het "Annus". Dvs han het egentlig Anders (tror jeg), men det greide jeg ikke å si, så han har alltid blitt hetende Annus. Han er for øvrig litt handicappet (CP kanskje?), for han har en arm som er litt lysere og mindre enn den andre (vet ikke helt hvorfor, men den andre kom vel bort eller noe). Han "lever" enda, har han her hjemme. Den var vel omtrent det kjæreste jeg hadde. Av en eller annen grunn er han ikke jentenes favorittdokke..

Ellers hadde jeg en pandabamse som het "Panda Pus", en hvit apekatt som het Snøhvit, en søt liten skilpadde som het Ozzy, og nå husker jeg ikke fler i fart - men jeg hadde navn på alle sammen, så hvis jeg ser dem, så husker jeg det nok!

Av mine små jenter, så er det minstemor som har en klar favoritt - Dokkepetter. Hun kaller den bare Petter, og den har hun fått av mormor - den er oppkalt etter en dokke mormor hadde da hun var lita. Hvis Petter er borte, så er det skikkelig krise! Har vært nær ved å miste den to ganger, men har heldigvis funnet den igjen - en gang klissvåt i en søledam på en gårdsplass vi hadde trillet forbi, og en gang meget godt gjemt mellom noen skrivebord på Bohus..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...