Gjest anti 1881 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Er så irritert over denne 1881 reklamen. hva ligger på deres hat-liste nå? 0 Siter
noami Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 VG reklamene med trøndern (urk!) og 1881 er noen av de teiteste for tiden ja... 0 Siter
amber sun Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg får fortsatt noia av den der VGreklamen. Den ekle, bleike typen som prøver å være kul. *grøss* 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 reklame for hår eller hudprodukter... de er helt like som regel, og dermed klarer jeg ikke huske noen spesielle... jeg mener de reklamene som faktisk lyver om virkningen, blender oss med masse kjemiske formler, viser bare damer som ser ut som plastdukker, og som regel er dubbet... 0 Siter
Gjest VG er ille Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 VG-reklamen er ille. Finnes ikke morsom, bare irriterende. 0 Siter
ariadne Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Jeg får fortsatt noia av den der VGreklamen. Den ekle, bleike typen som prøver å være kul. *grøss* Da vil du like dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103749 0 Siter
Freya Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Arla Finello LIGHT! "Hvorfor unner hun seg en større porsjon i dag? Pizza, Mozarella og LIGHT!" Hva i H slags ost er LIGHT!??! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 VG-reklamen med den irriterende fyren i badstua, og tannkremreklamen med en fullstendig usjarmerende kar som forteller om bakteriebelegget på tennene. *grøss* 0 Siter
Kvinna Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Alle Tele-2 reklamene. Ikke bare er de på skjermen- de ringer f... meg ukentlig også. HAT. Ser mange nevner VG-reklamen. Den synes jeg er morsom, jeg... Han mannen er klin lik et oppblåst, usmakelig familiemedlem, og den der det blir mørkt (nu får du bære læææs) og den om en ubesudlet rose fra nord humrer jeg litt av :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 VG-reklamen. IKKE morsomt. Og den der "tannlegen sa jeg hadde belegg på tennene." Det gjør vondt i ørene. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Glemte ... "Å mamma, den er mye bedre enn din farge! Prøv den." (Killer-argument, forøvrig ;-) Usannynlig elendig skuespill og svorsk-knoting med Vendela Kirsebom. Den er så dårlig at jeg er alldeles fascinert.. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Glemte ... "Å mamma, den er mye bedre enn din farge! Prøv den." (Killer-argument, forøvrig ;-) Usannynlig elendig skuespill og svorsk-knoting med Vendela Kirsebom. Den er så dårlig at jeg er alldeles fascinert.. Hehe...alle hårfarge-reklamer er teite. "fordi hollywood-status falmer fort..." Og VG. Den er bare utrolig teit. Og den oste-reklamen. 0 Siter
Gjest anti 1881 Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Glemte ... "Å mamma, den er mye bedre enn din farge! Prøv den." (Killer-argument, forøvrig ;-) Usannynlig elendig skuespill og svorsk-knoting med Vendela Kirsebom. Den er så dårlig at jeg er alldeles fascinert.. jeg blir også fascinert av den reklamen (på en irriterende måte forøvrig) prøv den!! irriterer meg over det tonefallet og den dårlige fornorskningen 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det er en reklame som går nå for ett eller annet som man kan tre på fingeren og pusse tennene med - jeg satt og måpte første gangen jeg så den! Minnet meg sterkt om de reklamene som var på kino på slutten av 70-tallet. 0 Siter
amber sun Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Da vil du like dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103749 Juhuuu! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Det er en reklame som går nå for ett eller annet som man kan tre på fingeren og pusse tennene med - jeg satt og måpte første gangen jeg så den! Minnet meg sterkt om de reklamene som var på kino på slutten av 70-tallet. oral b brush aways, ja den reklamen er bare dum. brush aahhhh. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 Glemte ... "Å mamma, den er mye bedre enn din farge! Prøv den." (Killer-argument, forøvrig ;-) Usannynlig elendig skuespill og svorsk-knoting med Vendela Kirsebom. Den er så dårlig at jeg er alldeles fascinert.. Ja heelt enig, mer elendig skuespill skal man lete lenge etter. Blir helt flau på hennes vegne jeg.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.