Gå til innhold

hvilken reklame irriterer dere mest?

Anbefalte innlegg

Gjest anti 1881
Skrevet

Er så irritert over denne 1881 reklamen.

hva ligger på deres hat-liste nå?

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tottlå

6

• morsan

5

• Freya

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

VG reklamene med trøndern (urk!) og 1881 er noen av de teiteste for tiden ja...

Skrevet

Jeg får fortsatt noia av den der VGreklamen. Den ekle, bleike typen som prøver å være kul. *grøss*

Gjest Snoopy83
Skrevet

reklame for hår eller hudprodukter... de er helt like som regel, og dermed klarer jeg ikke huske noen spesielle...

jeg mener de reklamene som faktisk lyver om virkningen, blender oss med masse kjemiske formler, viser bare damer som ser ut som plastdukker, og som regel er dubbet...

Gjest VG er ille
Skrevet

VG-reklamen er ille. Finnes ikke morsom, bare irriterende.

Skrevet

Arla Finello LIGHT!

"Hvorfor unner hun seg en større porsjon i dag? Pizza, Mozarella og LIGHT!"

Hva i H slags ost er LIGHT!??!

Skrevet

VG-reklamen med den irriterende fyren i badstua, og tannkremreklamen med en fullstendig usjarmerende kar som forteller om bakteriebelegget på tennene.

*grøss*

Skrevet

Alle Tele-2 reklamene. Ikke bare er de på skjermen- de ringer f... meg ukentlig også. HAT.

Ser mange nevner VG-reklamen. Den synes jeg er morsom, jeg...

Han mannen er klin lik et oppblåst, usmakelig familiemedlem, og den der det blir mørkt (nu får du bære læææs) og den om en ubesudlet rose fra nord humrer jeg litt av :-)

Skrevet

VG-reklamen. IKKE morsomt. Og den der "tannlegen sa jeg hadde belegg på tennene."

Det gjør vondt i ørene.

Skrevet

Glemte ... "Å mamma, den er mye bedre enn din farge! Prøv den." (Killer-argument, forøvrig ;-)

Usannynlig elendig skuespill og svorsk-knoting med Vendela Kirsebom. Den er så dårlig at jeg er alldeles fascinert..

Gjest papirtiger
Skrevet

Glemte ... "Å mamma, den er mye bedre enn din farge! Prøv den." (Killer-argument, forøvrig ;-)

Usannynlig elendig skuespill og svorsk-knoting med Vendela Kirsebom. Den er så dårlig at jeg er alldeles fascinert..

Hehe...alle hårfarge-reklamer er teite. "fordi hollywood-status falmer fort..."

Og VG. Den er bare utrolig teit. Og den oste-reklamen.

Gjest anti 1881
Skrevet

jeg blir også fascinert av den reklamen (på en irriterende måte forøvrig)

prøv den!! irriterer meg over det tonefallet og den dårlige fornorskningen

Skrevet

Det er en reklame som går nå for ett eller annet som man kan tre på fingeren og pusse tennene med - jeg satt og måpte første gangen jeg så den! Minnet meg sterkt om de reklamene som var på kino på slutten av 70-tallet.

Mary Poppins
Skrevet

Det er en reklame som går nå for ett eller annet som man kan tre på fingeren og pusse tennene med - jeg satt og måpte første gangen jeg så den! Minnet meg sterkt om de reklamene som var på kino på slutten av 70-tallet.

oral b brush aways, ja den reklamen er bare dum.

brush aahhhh.

Mary Poppins
Skrevet

Ja heelt enig, mer elendig skuespill skal man lete lenge etter. Blir helt flau på hennes vegne jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...