Gå til innhold

hvilken reklame irriterer dere mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja heelt enig, mer elendig skuespill skal man lete lenge etter. Blir helt flau på hennes vegne jeg..

At annonsøren var villig til å sende det resultatet der på TV er helt utrolig... De turte vel ikke kritisere O'Vendela. :-)

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tottlå

6

• morsan

5

• Freya

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Arla Finello LIGHT!

"Hvorfor unner hun seg en større porsjon i dag? Pizza, Mozarella og LIGHT!"

Hva i H slags ost er LIGHT!??!

Jeg har hengt meg opp i den reklamen der, fordi hun velter et glass på begynnelsen! Hvorfor kunne de ikke filma en gang til?

Like irriterende som da de sølte syltetøy ved siden av brødskiva i Nora-reklamen.

Skrevet

VG-reklamen med den irriterende fyren i badstua, og tannkremreklamen med en fullstendig usjarmerende kar som forteller om bakteriebelegget på tennene.

*grøss*

"tannlegen min sa jeg hadde bakteriebelegg på tennene"

*grøsser også*

Det hadde ikke jeg sagt på tv altså.

Skrevet

Jeg har hengt meg opp i den reklamen der, fordi hun velter et glass på begynnelsen! Hvorfor kunne de ikke filma en gang til?

Like irriterende som da de sølte syltetøy ved siden av brødskiva i Nora-reklamen.

"Like irriterende som da de sølte syltetøy ved siden av brødskiva i Nora-reklamen. "

Ja! Det irriterte jeg meg også over. Det gode syltetøyet, skulle se så godt ut, og så søler de!

De kunne i det minste ha laget det om igjen, uten søl.

Skrevet

Hm, det har jeg faktisk ikke lagt merke til!

Enda en ting å irritere seg over. :)

Skrevet

Alle Tele-2 reklamene. Ikke bare er de på skjermen- de ringer f... meg ukentlig også. HAT.

Ser mange nevner VG-reklamen. Den synes jeg er morsom, jeg...

Han mannen er klin lik et oppblåst, usmakelig familiemedlem, og den der det blir mørkt (nu får du bære læææs) og den om en ubesudlet rose fra nord humrer jeg litt av :-)

Jeg synes VG-reklamene er artige. Innpåsliten type! :)

Skrevet

Alle de med med forskjellige ringelydene. Jeg hopper hver gang for de telefonene ringer høyt og jeg liker ikke høye lyder.

den opprinnelige m&m
Skrevet

De for returkartong der en søppelkjører kommer med juice-kartongen som er lagt i feil kasse. For en irriterende fyr.

Gjest anti 1881
Skrevet

De for returkartong der en søppelkjører kommer med juice-kartongen som er lagt i feil kasse. For en irriterende fyr.

jeg har selv en slik nabo akkurat som han fyren der. utrolig irriterende !!

her skal man legge søppel i riktig dunk ja. Han kom til og med tilbake med søppelposen min og leverte den på døra fordi jeg la den i hans søppelkasse

Skrevet

Big Bill og Small Bill.

Jeg skal aldri-aldri-aldri ha Tele2 abonnement!

Skrevet

her skal man legge søppel i riktig dunk ja. Han kom til og med tilbake med søppelposen min og leverte den på døra fordi jeg la den i hans søppelkasse

Hils nabo og si "stå på"!

Sier jeg som bretter og bretter og skriver navn på og putter i poser og pusser i papirsøppel...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe..fins det sånne folk? Uff.. føler med deg.

Men jeg vet ikke hva som er verst. Mine naboer slenger søpla vilt rundt seg. I dag klarte jeg ikke mer og rydda litt rundt huset. (Bor i et hus med tre leil)

Da plukka jeg en halv søppelsekk med alt fra t-skjorte, sokker, katteleker og en svidd/svart grandiosa!!

Heldigvis flytta de i helga! :D:D:D:D:D

Skrevet

I tillegg til Tele2, har jeg et hat prosjekt til.

Vet ikke hva det er reklame for, men det er to damer på et kontor, hvor den ene har noe godterier i skuffen. Måten de prater på gjør meg kvalm helt ned i stortåa. Vet dere hvem jeg mener?

Skrevet

Vet ikke hva det er reklame for, men det er to damer på et kontor, hvor den ene har noe godterier i skuffen. Måten de prater på gjør meg kvalm helt ned i stortåa. Vet dere hvem jeg mener?

Snack a Jacks! Du får kjøpe din egen..

Skrevet

Er det Snack-a-Jacks?

Rimelig teit den ja.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Snack a Jacks! Du får kjøpe din egen..

Å ja..den er helt jævlig!

Jeg hater også de anti-alkohol rekalmene som gikk for en liten stund siden. En gal svenske som sprang rundt å intervjua folk i synden. De var helt jævlige, fikk nesten lyst å pilse når man så de. Hehe

Skrevet

At annonsøren var villig til å sende det resultatet der på TV er helt utrolig... De turte vel ikke kritisere O'Vendela. :-)

Merkelig at jeg ikke har sett den.

Synes det godt at det er a Vendela?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Å ja..den er helt jævlig!

Jeg hater også de anti-alkohol rekalmene som gikk for en liten stund siden. En gal svenske som sprang rundt å intervjua folk i synden. De var helt jævlige, fikk nesten lyst å pilse når man så de. Hehe

PS! Unnskyld for bruken av ordet "jævlig"

Prøver hardt å slutte å banne *Sorry*

:(

Skrevet

Er det Snack-a-Jacks?

Rimelig teit den ja.

Da skal jeg definitivt aldri kjøpe det produktet.

Skrevet

Jeg har en liten kampanje for å få opp lyttertallet på Kanal24 for tiden, og der er det en reklame som banker det meste som går på TV.

Lillian Müller og den gamle radiolegenden Leif Dubard gjør en serie reklamer for VivaTap.

Det er det jævligste mest uintelligente faenskapet som noensinne er laget

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...