Gå til innhold

hvilken reklame irriterer dere mest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De for returkartong der en søppelkjører kommer med juice-kartongen som er lagt i feil kasse. For en irriterende fyr.

Det er han samme som i "du har ikke noen småpenger til litt 'narkotika' vel?"

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Tottlå

6

• morsan

5

• Freya

4

• amber sun

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

jeg har selv en slik nabo akkurat som han fyren der. utrolig irriterende !!

her skal man legge søppel i riktig dunk ja. Han kom til og med tilbake med søppelposen min og leverte den på døra fordi jeg la den i hans søppelkasse

Hvis du bruker å kaste søpla di i hans søppelkasse er det ikke rart om han blir irritert og leverer tilbake søppelposen!

Hvorfor kan du ikke bruke din egen søppelkasse?

Selv bruker jeg å passe på å fylle opp søppelkassen min med div skrot som ligger rundt omkring siste dag før søppeltømming, og jeg hadde absolutt ikke likt det om naboene mine da hadde fylt opp min søppelkasse i mellomtiden :(

Skrevet

Jeg kan ikke fordra de røyke-plaster reklamene der store menneske-sigaretter hopper rundt. Æsj...

Skrevet

Merkelig at jeg ikke har sett den.

Synes det godt at det er a Vendela?

Ja, navnet hennes kommer opp på skjermen i begynnelsen også. Hun tasser rundt i leiligheten og slenger på sitt nyfargede hår mens hun snakker med moren i telefonen.

:-)

Skrevet

I tillegg til Tele2, har jeg et hat prosjekt til.

Vet ikke hva det er reklame for, men det er to damer på et kontor, hvor den ene har noe godterier i skuffen. Måten de prater på gjør meg kvalm helt ned i stortåa. Vet dere hvem jeg mener?

JA! Og jeg er HELT enig!

"Og du holder deg unna skuffen min!"

Skrevet

Snack a jack, jeg kjenner jeg faktisk blir rød i kinnene av en sånn idiotisk reklame,

" og du holder deg unna skuffen min" !!!

Skrevet

VG-reklamen. IKKE morsomt. Og den der "tannlegen sa jeg hadde belegg på tennene."

Det gjør vondt i ørene.

Enig!

Særlig den med han fyren. Den er super-irriterende.

Skrevet

VG reklamene med trøndern (urk!) og 1881 er noen av de teiteste for tiden ja...

Trønder???

Hvilken planet bor du på da? ;-))

Skrevet

Snack a jack, jeg kjenner jeg faktisk blir rød i kinnene av en sånn idiotisk reklame,

" og du holder deg unna skuffen min" !!!

Au au au!!

*holder seg for ørene*

Skrevet

jeg har selv en slik nabo akkurat som han fyren der. utrolig irriterende !!

her skal man legge søppel i riktig dunk ja. Han kom til og med tilbake med søppelposen min og leverte den på døra fordi jeg la den i hans søppelkasse

Folk som putter søppel i vår søppelkasse irriterer meg noe grønnjævlig. Det er nemlig slik at søppelmennene (de liker sikkert ikke å bli kalt det, men) ikke tar med seg søppel når det er så mye i kassa at lokket blir stående åpent.

Dermed må vi kjøpe enda en kasse for å få tømt all søpla, og det koster noen tusen!

Så kast søpla i din egen kasse!

Gjest svett i pæra
Skrevet

Uten sammenligning; den derre =)#()&¤(/¤=)`?¤¤()/¤=`¤#?`idiotiske (¤/¤/())?#` med Vendela som får telefon fra morra om HÅRFARGEN...herreGUUUUUUUUUUUUUUD så dumt....

Skrevet

Jeg irriterer meg voldsomt over en batterireklame, hvor en liten gutt sitter og liksom kjører bil, og "Brrrr'er" til han blir rød i toppen og kinnene står som utspilte ballonger, den spyr jeg av!!

Skrevet

Leser at skuespilleren er den samme som spilte narko-Jarle i Åpen Post! *ler*

Han var utrolig god som Jarle, da! :-))

Jeg synes han er artig som begge, men Jarle tar nok kaka. Jeg tenker på ham når jeg vasker noe for hånd. Han syntes alle boblene som sprakk i såpeskummet var alt for sterke inntrykk. :)

Skrevet

Jeg synes han er artig som begge, men Jarle tar nok kaka. Jeg tenker på ham når jeg vasker noe for hånd. Han syntes alle boblene som sprakk i såpeskummet var alt for sterke inntrykk. :)

*S* Jeg lo godt da han var vaktmester og ringte på hos en gammel dame osm var litt sen med å åpne. Da skvatt han skikkelig og sa: "Trudde du var dævv, jeg!"

Skrevet

Ja, navnet hennes kommer opp på skjermen i begynnelsen også. Hun tasser rundt i leiligheten og slenger på sitt nyfargede hår mens hun snakker med moren i telefonen.

Hm, skjønner at jeg må se mer på tv :)

Skrevet

Den der thorn-reklamen.....hvor hun der dama sitter og drar leppene og tunga rundt forbi, mens hun pussler. ÆSJ, så ekkle lyder. Hun stapper til og med en pussslebit i munnen!!!!!

Vræææææl, så irriterende

Skrevet

Den der thorn-reklamen.....hvor hun der dama sitter og drar leppene og tunga rundt forbi, mens hun pussler. ÆSJ, så ekkle lyder. Hun stapper til og med en pussslebit i munnen!!!!!

Vræææææl, så irriterende

Åja, den er EKKEL!!!!

Skrevet

Åja, den er EKKEL!!!!

Ja, jeg må skifte kanal når den kommer på. Den er sååååå ekkel!!!!! Vemmelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...