Gjest Daisy Skrevet 11. april 2005 Skrevet 11. april 2005 De for returkartong der en søppelkjører kommer med juice-kartongen som er lagt i feil kasse. For en irriterende fyr. Det er han samme som i "du har ikke noen småpenger til litt 'narkotika' vel?" 0 Siter
lurulf Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 jeg har selv en slik nabo akkurat som han fyren der. utrolig irriterende !! her skal man legge søppel i riktig dunk ja. Han kom til og med tilbake med søppelposen min og leverte den på døra fordi jeg la den i hans søppelkasse Hvis du bruker å kaste søpla di i hans søppelkasse er det ikke rart om han blir irritert og leverer tilbake søppelposen! Hvorfor kan du ikke bruke din egen søppelkasse? Selv bruker jeg å passe på å fylle opp søppelkassen min med div skrot som ligger rundt omkring siste dag før søppeltømming, og jeg hadde absolutt ikke likt det om naboene mine da hadde fylt opp min søppelkasse i mellomtiden 0 Siter
lurulf Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg kan ikke fordra de røyke-plaster reklamene der store menneske-sigaretter hopper rundt. Æsj... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Merkelig at jeg ikke har sett den. Synes det godt at det er a Vendela? Ja, navnet hennes kommer opp på skjermen i begynnelsen også. Hun tasser rundt i leiligheten og slenger på sitt nyfargede hår mens hun snakker med moren i telefonen. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 I tillegg til Tele2, har jeg et hat prosjekt til. Vet ikke hva det er reklame for, men det er to damer på et kontor, hvor den ene har noe godterier i skuffen. Måten de prater på gjør meg kvalm helt ned i stortåa. Vet dere hvem jeg mener? JA! Og jeg er HELT enig! "Og du holder deg unna skuffen min!" 0 Siter
serendipity Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Snack a jack, jeg kjenner jeg faktisk blir rød i kinnene av en sånn idiotisk reklame, " og du holder deg unna skuffen min" !!! 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 VG-reklamen. IKKE morsomt. Og den der "tannlegen sa jeg hadde belegg på tennene." Det gjør vondt i ørene. Enig! Særlig den med han fyren. Den er super-irriterende. 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Da vil du like dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=103749 Leser at skuespilleren er den samme som spilte narko-Jarle i Åpen Post! *ler* Han var utrolig god som Jarle, da! :-)) 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 VG reklamene med trøndern (urk!) og 1881 er noen av de teiteste for tiden ja... Trønder??? Hvilken planet bor du på da? ;-)) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Snack a jack, jeg kjenner jeg faktisk blir rød i kinnene av en sånn idiotisk reklame, " og du holder deg unna skuffen min" !!! Au au au!! *holder seg for ørene* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 jeg har selv en slik nabo akkurat som han fyren der. utrolig irriterende !! her skal man legge søppel i riktig dunk ja. Han kom til og med tilbake med søppelposen min og leverte den på døra fordi jeg la den i hans søppelkasse Folk som putter søppel i vår søppelkasse irriterer meg noe grønnjævlig. Det er nemlig slik at søppelmennene (de liker sikkert ikke å bli kalt det, men) ikke tar med seg søppel når det er så mye i kassa at lokket blir stående åpent. Dermed må vi kjøpe enda en kasse for å få tømt all søpla, og det koster noen tusen! Så kast søpla i din egen kasse! :-) 0 Siter
Gjest svett i pæra Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Uten sammenligning; den derre =)#()&¤(/¤=)`?¤¤()/¤=`¤#?`idiotiske (¤/¤/())?#` med Vendela som får telefon fra morra om HÅRFARGEN...herreGUUUUUUUUUUUUUUD så dumt.... 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg irriterer meg voldsomt over en batterireklame, hvor en liten gutt sitter og liksom kjører bil, og "Brrrr'er" til han blir rød i toppen og kinnene står som utspilte ballonger, den spyr jeg av!! 0 Siter
ariadne Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Leser at skuespilleren er den samme som spilte narko-Jarle i Åpen Post! *ler* Han var utrolig god som Jarle, da! :-)) Jeg synes han er artig som begge, men Jarle tar nok kaka. Jeg tenker på ham når jeg vasker noe for hånd. Han syntes alle boblene som sprakk i såpeskummet var alt for sterke inntrykk. 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg synes han er artig som begge, men Jarle tar nok kaka. Jeg tenker på ham når jeg vasker noe for hånd. Han syntes alle boblene som sprakk i såpeskummet var alt for sterke inntrykk. *S* Jeg lo godt da han var vaktmester og ringte på hos en gammel dame osm var litt sen med å åpne. Da skvatt han skikkelig og sa: "Trudde du var dævv, jeg!" 0 Siter
Champagne Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Ja, navnet hennes kommer opp på skjermen i begynnelsen også. Hun tasser rundt i leiligheten og slenger på sitt nyfargede hår mens hun snakker med moren i telefonen. :-) Hm, skjønner at jeg må se mer på tv 0 Siter
Tottlå Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Den der thorn-reklamen.....hvor hun der dama sitter og drar leppene og tunga rundt forbi, mens hun pussler. ÆSJ, så ekkle lyder. Hun stapper til og med en pussslebit i munnen!!!!! Vræææææl, så irriterende 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Den der thorn-reklamen.....hvor hun der dama sitter og drar leppene og tunga rundt forbi, mens hun pussler. ÆSJ, så ekkle lyder. Hun stapper til og med en pussslebit i munnen!!!!! Vræææææl, så irriterende Åja, den er EKKEL!!!! 0 Siter
Tottlå Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Åja, den er EKKEL!!!! Ja, jeg må skifte kanal når den kommer på. Den er sååååå ekkel!!!!! Vemmelig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.