Tottlå Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Uten sammenligning; den derre =)#()&¤(/¤=)`?¤¤()/¤=`¤#?`idiotiske (¤/¤/())?#` med Vendela som får telefon fra morra om HÅRFARGEN...herreGUUUUUUUUUUUUUUD så dumt.... Åååååååja!!!!! Den er til å brøle av!!!! Så teit!!!! 0 Siter
Tottlå Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 BAKTERIEBELEGG!!! "før hadde jeg sånn RRRUUUUUUUUUU belegg på tennene.......TANNlegen min sa......." ÆÆÆÆÆsj!!!!!! 0 Siter
Tottlå Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 De for returkartong der en søppelkjører kommer med juice-kartongen som er lagt i feil kasse. For en irriterende fyr. Næææhhh...den er jo søt, synes jeg!!!!! 0 Siter
Tottlå Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 oral b brush aways, ja den reklamen er bare dum. brush aahhhh. Ripp Slipp....brush AAAAAHHHHHH!!!!!!! 0 Siter
Freya Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Den der thorn-reklamen.....hvor hun der dama sitter og drar leppene og tunga rundt forbi, mens hun pussler. ÆSJ, så ekkle lyder. Hun stapper til og med en pussslebit i munnen!!!!! Vræææææl, så irriterende Ja, vræææl! Heslige lyder! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hm, skjønner at jeg må se mer på tv Ja, dette kan du ikke gå glipp av!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.