Gå til innhold

hva ville ha vært mest naturlig?

Anbefalte innlegg

Gjest mai helene

Hey!

Jeg og kjæresten min har vært i lag i over 6 måneder. Og enda har han ikke slikket meg. Det er nesten jeg synes selv at jeg er helt på tuppa, ettersom jeg nesten krever at han skal slikke meg. Men jeg suger jo han nesten hele tiden,mens han slikker aldri meg. Bare fingrer meg. Nesten så jeg synes det er litt urettferdig. hm..men til saken: Hadde det vært mest naturlig for deg om jeg hadde spurt deg hvorfor du ikke slikker meg..? Eller om jeg hadde spurt deg, når du fingrer meg, om du kan slikke meg,noe som han gjør til meg..?! Ble kanskje litt rot dette, men håper dere skjønner hva jeg snakker om.. Takk for svar;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180764-hva-ville-ha-v%C3%A6rt-mest-naturlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Icora Panter

6

• ShitDiddelyDo

6

• Mary Poppins

5

Jeg TROR det hadde virket mest "naturlig" om du hadde spurt om jeg kunne slikke deg mens vi holdt på. Nå har aldri det der vært en issue med meg, heller motsatt - jeg stuper rett ned ved første høve, og blir der til jeg blir trukket opp igjen :-)

"......................................"

Spør han om hvorfor han ikke gjør det, men spør på en pen måte. Spør om han har noe imot det. Kanskje han bare ikke tør? Kanskje han ikke vet om du har lyst siden du aldri har ytret ønske om det?

Du sier jo at han spør deg om du kan suge han. Hvorfor kan ikke du spørre han også da? :-)

Gjest mai helene

Spør han om hvorfor han ikke gjør det, men spør på en pen måte. Spør om han har noe imot det. Kanskje han bare ikke tør? Kanskje han ikke vet om du har lyst siden du aldri har ytret ønske om det?

Du sier jo at han spør deg om du kan suge han. Hvorfor kan ikke du spørre han også da? :-)

Jeg er egentlig en sjenert jente. Så det er nok derfor jeg har aldri tort å spurt. Men jeg synes det er hans oppgave dette, jeg kan ikke sitte å fortelle han hva vi skal gjøre hver gang vi har sex! Han vet jo selv hvor godt det er å bli sugd,så kanskje han kunne ha tilfredstille med også på denne måten... jaja... Live går no videre!

Gjest bommuldsen

Jeg TROR det hadde virket mest "naturlig" om du hadde spurt om jeg kunne slikke deg mens vi holdt på. Nå har aldri det der vært en issue med meg, heller motsatt - jeg stuper rett ned ved første høve, og blir der til jeg blir trukket opp igjen :-)

"......................................"

Foreslå 69 stillingen nestegang for da må han slike deg.

Annonse

Jeg er egentlig en sjenert jente. Så det er nok derfor jeg har aldri tort å spurt. Men jeg synes det er hans oppgave dette, jeg kan ikke sitte å fortelle han hva vi skal gjøre hver gang vi har sex! Han vet jo selv hvor godt det er å bli sugd,så kanskje han kunne ha tilfredstille med også på denne måten... jaja... Live går no videre!

Slutt å sug han, til han kommer på at kanskje du også vil ha munnsex:-)

Mary Poppins

Jeg synes du skal spørre han om han kan slikke deg neste gang dere har sex. Kan ja hende han ikke har gjort det fordi du ikke har spurt, eller kanskje han aldri har slikket en jente og er derfor litt usikker?

Men uansett, ikke vær redd for å spørre.

"Men jeg synes det er hans oppgave dette, jeg kan ikke sitte å fortelle han hva vi skal gjøre hver gang vi har sex!"

Seriøst? Du må jo ta ansvar selv også! Sex er så mye bedre om man kommuniserer! Han kan vel ikke lese dine tanker eller vite hva du liker! Kanskje han har hatt jenter som ikke likte oralsex? Hvis du sitter og forventer at han skal gjette seg til hva du vil han skal gjøre med deg så kommer du aldri til å bli tilfredsstilt seksuelt.

"Han vet jo selv hvor godt det er å bli sugd,så kanskje han kunne ha tilfredstille med også på denne måten..."

Ja, HAN vet at HAN syns det er deilig å bli sugd - derfor spør han deg om du kan gjøre det. Men han kan ikke vite hvordan du liker det! Ta ansvar for din egen nytelse!

ShitDiddelyDo

Jeg er faktisk enig med deg. Det er vanskelig å spørre om sånt. Jeg klarer faen ikke å spørre om det selv. Enda jeg normalt klarer å spørre om alt. Ta initiativ til alt. Men ikke nå. Ikke fordi jeg er beskjeden, men fordi hun er det.

Jeg tror både jeg og du er i feil forhold. Rett og slett.

Heldigvis går det an å gjøre noe det.

Brutalt? Nope. Funker ikke sexen funker ikke forholdet. Så enkelt er det i hvert fall for meg. Og enkelte ting, og oralsex er en av de tingene, bør falle naturlig for partene. Det skal ikke være noe man trenger å be om. Det bør si seg selv.

Enten eier han ikke seksuelle antenner (dumpegrunn i seg selv), han liker ikke oralsex (dumpegrunn i seg selv), eller så er han rett og slett ikke et like seksuelt vesen som deg (i hvert fall dumpegrunn).

Men hvis du velger å fortsette forholdet må du jo bare spørre han. Et forhold uten oralsex gjør seg tross alt ikke.

Lykke til! :)

Mary Poppins

Jeg er faktisk enig med deg. Det er vanskelig å spørre om sånt. Jeg klarer faen ikke å spørre om det selv. Enda jeg normalt klarer å spørre om alt. Ta initiativ til alt. Men ikke nå. Ikke fordi jeg er beskjeden, men fordi hun er det.

Jeg tror både jeg og du er i feil forhold. Rett og slett.

Heldigvis går det an å gjøre noe det.

Brutalt? Nope. Funker ikke sexen funker ikke forholdet. Så enkelt er det i hvert fall for meg. Og enkelte ting, og oralsex er en av de tingene, bør falle naturlig for partene. Det skal ikke være noe man trenger å be om. Det bør si seg selv.

Enten eier han ikke seksuelle antenner (dumpegrunn i seg selv), han liker ikke oralsex (dumpegrunn i seg selv), eller så er han rett og slett ikke et like seksuelt vesen som deg (i hvert fall dumpegrunn).

Men hvis du velger å fortsette forholdet må du jo bare spørre han. Et forhold uten oralsex gjør seg tross alt ikke.

Lykke til! :)

duh, når du har brukt meste parten av helgen din på å diskutere sex med oss på msn enn å ha sex, så er det ikke rart sexen ikke blir bedre ;)

ShitDiddelyDo

duh, når du har brukt meste parten av helgen din på å diskutere sex med oss på msn enn å ha sex, så er det ikke rart sexen ikke blir bedre ;)

Hehe. Jeg vet. Jeg foretrakk en helg med fyll og dere på fredag, og fyll med kompiser på lørdag.

Sånn sett er det vel åpenbart at det ikke bare er sexen som er problemet, men det er også et problem. Et av mange. Og det er et relevant problem det også. Kanskje ikke det største, men like fullt stort. :)

Annonse

Mary Poppins

Hehe. Jeg vet. Jeg foretrakk en helg med fyll og dere på fredag, og fyll med kompiser på lørdag.

Sånn sett er det vel åpenbart at det ikke bare er sexen som er problemet, men det er også et problem. Et av mange. Og det er et relevant problem det også. Kanskje ikke det største, men like fullt stort. :)

Dette høres ikke særlig lovende ut nei. Du er kanskje fri og frank før neste helg eller?

Gjest eventwil

Jeg får heller ikke. Og er også litt sjenert og tør heller ikke spørre, men sist gang jeg hadde gjort det så tok jeg mot til meg og smilte liksom lurt mens jeg sa at nå er det din tur. Og han skjønte ikke hva jeg mente. Han skjønte det sikkert like etterpå, men da var det uansett for sent... Jeg har ikke gjort det på han etter dette, og han har ikke sagt noe. Men jeg tror han synes slikking virker ekkelt, fordi han er veldig opptatt av hygiene. Selv om vi begge har dusjet før sex. Han er også litt sjenert.

Dette kunne lett blitt et stort problem for meg, men vi har det så fint sammen ellers og har vært sammen i mange år og har barn sammen, så jeg har valgt å ikke tenke for mye på det. Ikke gjøre det til mer enn det er. Kan ikke tvinge han hvis han ikke har lyst. Og tør ikke spørre i tilfelle han faktisk svarer at han ikke vil.....

ShitDiddelyDo

Dette høres ikke særlig lovende ut nei. Du er kanskje fri og frank før neste helg eller?

Hvis jeg ikke chicker ut i frykt for å såre er jeg det om et par timer.

Men jeg tror (eller håper...) vi er på et plan hvor hun kommer meg i forkjøpet. :)

Mary Poppins

Men jeg tror (eller håper...) vi er på et plan hvor hun kommer meg i forkjøpet. :)

Å? skal du til henne etterpå?

Og du tror hun føler det samme? Da har du faktisk flaks da, du slipper ihvertfal å såre henne..

Men hun må jo ha ett eller annet du falt pladask for, du som ikke på noen måte skulle skaffe deg en kjæreste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...