Gå til innhold

hva ville ha vært mest naturlig?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Å? skal du til henne etterpå?

Og du tror hun føler det samme? Da har du faktisk flaks da, du slipper ihvertfal å såre henne..

Tror hun har fått nok av at jeg bryter avtaler. Forståelig nok.

Skal ikke til henne, men vi avtalte en telefon senere i kveld. Da får vi i det minste snakket ut om ting.

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

11

• Icora Panter

6

• ShitDiddelyDo

6

• Mary Poppins

5

Annonse

Jeg får heller ikke. Og er også litt sjenert og tør heller ikke spørre, men sist gang jeg hadde gjort det så tok jeg mot til meg og smilte liksom lurt mens jeg sa at nå er det din tur. Og han skjønte ikke hva jeg mente. Han skjønte det sikkert like etterpå, men da var det uansett for sent... Jeg har ikke gjort det på han etter dette, og han har ikke sagt noe. Men jeg tror han synes slikking virker ekkelt, fordi han er veldig opptatt av hygiene. Selv om vi begge har dusjet før sex. Han er også litt sjenert.

Dette kunne lett blitt et stort problem for meg, men vi har det så fint sammen ellers og har vært sammen i mange år og har barn sammen, så jeg har valgt å ikke tenke for mye på det. Ikke gjøre det til mer enn det er. Kan ikke tvinge han hvis han ikke har lyst. Og tør ikke spørre i tilfelle han faktisk svarer at han ikke vil.....

"Og han skjønte ikke hva jeg mente."

Er det mulig? Av og til blir jeg nesten flau på vegne av mitt kjønn.

".................................."

Her er det stikk motsatt problem..

Han vil slikke meg, men jeg vil ikke at han skal gjøre det! Jeg vil bare suge han og la det være med det, men han maser hele tiden om få slikke meg!

Hvorfor i all verden får han ikke slikke deg? Psykisk sperre? Feilaktig forestilling om at du lukter/smaker vondt, ser stygg ut etc.? Slik kan gjøres noe med, og det er egentlig helt unødvendig å la være å fikse slike problemer.

"...................................."

Hvorfor i all verden får han ikke slikke deg? Psykisk sperre? Feilaktig forestilling om at du lukter/smaker vondt, ser stygg ut etc.? Slik kan gjøres noe med, og det er egentlig helt unødvendig å la være å fikse slike problemer.

Det er ikke alltid bare bare å fikse opp i ting.

Det er ikke alltid bare bare å fikse opp i ting.

Det er ikke alltid BARE å fikse opp i ting, selfølgelig. Men å la unødvendige sperrer, stengsler og problemer være uten å forsøke å løse dem, er dumt.

Det er ikke alltid BARE å fikse opp i ting, selfølgelig. Men å la unødvendige sperrer, stengsler og problemer være uten å forsøke å løse dem, er dumt.

Det er jeg enig i, men det er ikke alltid forsøkene på å løse problemene fører til noen god løsning allikevel.

Og det er jo litt kjipt, men av og til må en bare godta at det er et problem.

Det er jeg enig i, men det er ikke alltid forsøkene på å løse problemene fører til noen god løsning allikevel.

Og det er jo litt kjipt, men av og til må en bare godta at det er et problem.

"Det er jeg enig i, men det er ikke alltid forsøkene på å løse problemene fører til noen god løsning allikevel."

Det er klart. Da er jo enten forsøkene dårlige, feil, eller problemet er for komplekst til at det lar seg lett løse.

Men det skal ganske mye til før jeg er villig til å akseptere at det er et problem det ikke er verdt å gjøre noe med.

Av egen erfaring vet jeg jo at en del kvinner har et litt vanskelig forhold til dette å bli slikket, og det er stort sett utelukkende psykiske årsaker til det. Jeg har imidlertid aldri møtt noen som ikke måtte medgi at det var bra, og gjerne falt fullstendig for det, når de klarte å slippe meg til.

Selv er det enkelte ting jeg ikke kan leve uten i et forhold, og oralsex (begge veier) er en av dem.

".................................."

Annonse

Gjest ikkesign

Jeg ventet også på at kjæresten skulle gjøre det. Så ble vi gift, og han hadde fremdeles ikke gjort det. Nå har han gjort det et par ganger, men han synes det er stress.... Noen liker det ikke. Jeg maste også på ham, men det gjorde at han følte press og slettes ikke ønsket å slikke. Jeg savner det...

Icora Panter

Men problemet er at jeg ikke ønsker å "fikse" det.. For meg er det ikke noe savn og synes nesten det er litt synd at det er et savn hos partneren når det er min kropp det skjer på.. For hvilken nytelse er det for mannen dersom man bare venter på at han skal slutte?

Har ikke noe problem med å gi. Synes bare det er deilig.

Men problemet er at jeg ikke ønsker å "fikse" det.. For meg er det ikke noe savn og synes nesten det er litt synd at det er et savn hos partneren når det er min kropp det skjer på.. For hvilken nytelse er det for mannen dersom man bare venter på at han skal slutte?

Har ikke noe problem med å gi. Synes bare det er deilig.

Som sagt, man kan ikke tvinge noen. Men å ikke ønske å "fikse" noe slikt er jo ikke akkurat å unngå problemer i løpet av livet.

Jeg hadde ikke vært sammen med noen som hadde slike sperrer som de ikke ønsket å fjerne. Og det må du akseptere hvis det gjelder noen du møter også.

"..................................."

Icora Panter

Som sagt, man kan ikke tvinge noen. Men å ikke ønske å "fikse" noe slikt er jo ikke akkurat å unngå problemer i løpet av livet.

Jeg hadde ikke vært sammen med noen som hadde slike sperrer som de ikke ønsket å fjerne. Og det må du akseptere hvis det gjelder noen du møter også.

"..................................."

Ja, men hvorfor endre på noe som for meg IKKE er noe problem.

Dessuten trodde jeg at gutter likte å utføre oral sex fordi de vil at henne skal nyte. Ikke fordi de absolutt bare skal slikke en fitte uansett.

Så hvis du noen gang hadde truffet meg, og falt for meg som person, utseende sov.. Så hadde du dumpet meg for at jeg ikke ønsket å motta oralsex fra deg?

Ja, men hvorfor endre på noe som for meg IKKE er noe problem.

Dessuten trodde jeg at gutter likte å utføre oral sex fordi de vil at henne skal nyte. Ikke fordi de absolutt bare skal slikke en fitte uansett.

Så hvis du noen gang hadde truffet meg, og falt for meg som person, utseende sov.. Så hadde du dumpet meg for at jeg ikke ønsket å motta oralsex fra deg?

"Dessuten trodde jeg at gutter likte å utføre oral sex fordi de vil at henne skal nyte."

(Pirke: "Hun", ikke "henne":-)

Det er selfølgelig en forutsetning at kvinnen liker det. Men tro ikke at det ikke er for vår egen nytelse også.

"Så hvis du noen gang hadde truffet meg, og falt for meg som person, utseende sov.. Så hadde du dumpet meg for at jeg ikke ønsket å motta oralsex fra deg?"

Hmm...ja, det hadde jeg nok utvilsomt. Ikke nødvendigvis lett, men det hadde vært en mye bedre løsning enn å måtte søke utenfor forholdet etter slikt, synes du ikke? Det hadde rett og slett betydd at vi ikke passet sammen, og det er nå engang slik at ikke alle passer sammen.

Icora Panter

"Dessuten trodde jeg at gutter likte å utføre oral sex fordi de vil at henne skal nyte."

(Pirke: "Hun", ikke "henne":-)

Det er selfølgelig en forutsetning at kvinnen liker det. Men tro ikke at det ikke er for vår egen nytelse også.

"Så hvis du noen gang hadde truffet meg, og falt for meg som person, utseende sov.. Så hadde du dumpet meg for at jeg ikke ønsket å motta oralsex fra deg?"

Hmm...ja, det hadde jeg nok utvilsomt. Ikke nødvendigvis lett, men det hadde vært en mye bedre løsning enn å måtte søke utenfor forholdet etter slikt, synes du ikke? Det hadde rett og slett betydd at vi ikke passet sammen, og det er nå engang slik at ikke alle passer sammen.

Trodde virkelig ikke at gutter synes det er så viktig å få slikket en jente.. Er det bare for å få slikket?

Sier ikke mannen ikke nyter å gi oral sex.. Jeg trodde at mannen nøt fordi han ser at hun nyter det han gjør..Fordi han vet hun synes det er godt.

Synes nesten det er galt at noen vil dumpe en de liker på alle måter ellers fordi denne personen ikke nyter å motta oral sex. Jeg hadde eks ikke dumpet samboeren min fordi han ikke ville hatt anal sex. Det er ganske mye annet man kan gjøre i senga..

Trodde virkelig ikke at gutter synes det er så viktig å få slikket en jente.. Er det bare for å få slikket?

Sier ikke mannen ikke nyter å gi oral sex.. Jeg trodde at mannen nøt fordi han ser at hun nyter det han gjør..Fordi han vet hun synes det er godt.

Synes nesten det er galt at noen vil dumpe en de liker på alle måter ellers fordi denne personen ikke nyter å motta oral sex. Jeg hadde eks ikke dumpet samboeren min fordi han ikke ville hatt anal sex. Det er ganske mye annet man kan gjøre i senga..

Dumt? Tja, det kommer an på. For noen er enkelte ting viktigere enn for andre. Jeg kan ikke leve sammen med en kvinne som har noen form for kroppsangst.

"Er det bare for å få slikket? "

Det blir som å spørre om det er bare for å få pult. Jeg svarte deg tidligere at dere lurer dere selv hvis dere tror at menn flest slikker kvinnen bare for å gi henne nytelse - det er gjerne noe man liker og tenner på selv. Selfølgelig i tillegg til nytelsen ved å merke at kvinnen nyter det.

Som sagt: Passer man ikke sammen, så passer man ikke sammen. Oral-angst og rumpe-angst er for meg helt uforenelig med et varig forhold.

"................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...