Icora Panter Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Dumt? Tja, det kommer an på. For noen er enkelte ting viktigere enn for andre. Jeg kan ikke leve sammen med en kvinne som har noen form for kroppsangst. "Er det bare for å få slikket? " Det blir som å spørre om det er bare for å få pult. Jeg svarte deg tidligere at dere lurer dere selv hvis dere tror at menn flest slikker kvinnen bare for å gi henne nytelse - det er gjerne noe man liker og tenner på selv. Selfølgelig i tillegg til nytelsen ved å merke at kvinnen nyter det. Som sagt: Passer man ikke sammen, så passer man ikke sammen. Oral-angst og rumpe-angst er for meg helt uforenelig med et varig forhold. "................................." Jeg har ikke noe form for kropps angst.. jeg er rimelig fornøyd med kroppen min og vet jeg ser bedre ut enn mange andre.. men jeg liker bare ikke å bli slikket.. Bra at ikke alle menn er som deg, for da ville jenter som ikke liker oral eller anal vært single hele livet.. Menn jeg har vært sammen med synes sexen har vært fantastisk.. Så det er heldigvis noen som kan ha vellykket sex selv om de ikke får slikke dama. De har vært fornøyd med å fått oral sex og respektert at jeg ikke vil ta imot.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180764-hva-ville-ha-v%C3%A6rt-mest-naturlig/page/3/#findComment-1229866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg har ikke noe form for kropps angst.. jeg er rimelig fornøyd med kroppen min og vet jeg ser bedre ut enn mange andre.. men jeg liker bare ikke å bli slikket.. Bra at ikke alle menn er som deg, for da ville jenter som ikke liker oral eller anal vært single hele livet.. Menn jeg har vært sammen med synes sexen har vært fantastisk.. Så det er heldigvis noen som kan ha vellykket sex selv om de ikke får slikke dama. De har vært fornøyd med å fått oral sex og respektert at jeg ikke vil ta imot.. I lengden så ville det vært noe som manglet, ja. Og det hadde jeg ikke kunnet leve med. Jeg tviler ikke på at det finnes menn som ikke er begeistret for å slikke fitte - får håpe du finner flere slike, da :-) "..................................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180764-hva-ville-ha-v%C3%A6rt-mest-naturlig/page/3/#findComment-1229873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 I lengden så ville det vært noe som manglet, ja. Og det hadde jeg ikke kunnet leve med. Jeg tviler ikke på at det finnes menn som ikke er begeistret for å slikke fitte - får håpe du finner flere slike, da :-) "..................................." Nei, det er sikkert ikke så mange menn som hater å slikke. Synes bare det er synd at menn skal dumpe damer man i utgangspuktet liker, bare fordi det er en ting man savner seksuelt og som i tillegg hovedsaklig er jenta som får mest nytte eller ikke nytte av.. Tror heldigvis det er noen menn som kan se bort ifra det, og like damen selv om man liker å utføre oral sex. Noen heldigvis som ikke bare setter sin egen nytelse først av alt.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180764-hva-ville-ha-v%C3%A6rt-mest-naturlig/page/3/#findComment-1230442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Nei, det er sikkert ikke så mange menn som hater å slikke. Synes bare det er synd at menn skal dumpe damer man i utgangspuktet liker, bare fordi det er en ting man savner seksuelt og som i tillegg hovedsaklig er jenta som får mest nytte eller ikke nytte av.. Tror heldigvis det er noen menn som kan se bort ifra det, og like damen selv om man liker å utføre oral sex. Noen heldigvis som ikke bare setter sin egen nytelse først av alt.. "bare fordi det er en ting man savner seksuelt og som i tillegg hovedsaklig er jenta som får mest nytte eller ikke nytte av.." Nei, nei og nei. Det er ikke nødvendigvis slik. Jeg kan garantere deg at jeg får minst like mye ut av å slikke som de jeg slikker. "Tror heldigvis det er noen menn som kan se bort ifra det, og like damen selv om man liker å utføre oral sex." Da er det ikke så viktig for dem. For noen er det imidlertid det, og det blir dustete å kreve at folk skal jenke på sine legninger bare fordi "de to" skal være sammen. Som sagt - passer man ikke sammen seksuellt, så passer man ikke sammen. "Noen heldigvis som ikke bare setter sin egen nytelse først av alt.." Bah - den tullete kommentaren der kunne du spart deg. Hvordan får du det til at jeg bare setter min egen nytelse først? Jeg har jo gjentatte ganger poengert hvor viktig det er å passe sammen, i denne sammenhengen seksuellt. "..............................." 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180764-hva-ville-ha-v%C3%A6rt-mest-naturlig/page/3/#findComment-1231280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.