Gjest -er det ham? Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nå har det skjedd igjen...jeg hadde sex med eksen. Det er 4 år siden han gjorde det slutt med meg, og jeg hadde kjærlighetssorg leeeenge. Både han og jeg har hatt partnere i etterkant, men nå er har begge vært single en god stund. Han ringer meg av og til når han har vært ute på byen. Han sier at han tenker på meg med jevne mellomrom. Jeg på min side har vel alltid sett på ham som den store kjærligheten, selv om jeg i det siste året har begynt å ha et mer balansert syn på ham. Jeg tenker at det nok var best at det ble slutt, og at jeg på en måte er ferdig med ham. At det er bedre å finne en helt ny og starte med blanke ark. Men så er det det at hver gang vi treffes, så har vi sex. Og den sexen er FANTASTISK! Jeg har aldri opplevd lignende, selv om jeg har hatt flere relativt lange forhold både før og etter ham. Vi har ikke snakket seriøst om å bli sammen igjen, og jeg tør ikke ta det opp. Jeg vet at jeg selv er usikker, og jeg tror han også er det. Som jeg nevnte har jeg tenkt at det er bedre å treffe en ny og utvikle et forhold til. Jeg føler at eksen ser på meg som den jeg var for fire år siden, og jeg klarer ikke å uttrykke den "nye" meg. Jeg mener selv at jeg har utviklet meg en god del, og jeg tror han også har det, men vi klarer liksom ikke å bli kjent på nytt - vi spiller på det gamle. Jeg tenker at hadde jeg truffet ham nå så hadde jeg vært så mye sikrere på hvem jeg er og hva jeg står for, og vi hadde kanskje kunnet bygge et fantastisk forhold. Han er en person jeg føler meg bra sammen med. For å klargjøre litt: det jeg lurer på er om noen andre har erfaringer med å ikke klare å tenke på eksen (og husk at både jeg og han har hatt flere i etterkant, men jeg føler det ikke på samme måte med dem) Betyr det noe at jeg tenker på ham? Burde jeg spørre ham rett ut om vi skal prøve igjen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kanskje han rett og slett er den rette for deg. "The one". Ikke lett å komme over sånne. Om du bør forsøke med ham igjen eller ikke er det umulig for noen her å svare på, det kommer ikke minst mye an på eksen din. Har han f.eks. de samme følelsene for deg? Eller er du bare en sikker plattform det er enkelt å falle tilbake på når han vil ha seg et ligg? Hvorfor ble det slutt sist? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/#findComment-1218766 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 tror en skikkelig god prat mellom dere to ville få dere inn på et spor.... ærlighet fremfor alt og åpenhet:-) tydelig det er følelser der.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/#findComment-1218770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest super sex Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 tror en skikkelig god prat mellom dere to ville få dere inn på et spor.... ærlighet fremfor alt og åpenhet:-) tydelig det er følelser der.. Jeg var samboer med en gutt i nesten 3 år og vi hadde det kjempe fint sammen helt til det en dag tok slutt. Ca 6 mnd etter at det ble slutt begynnte vi å ha sex sammen igjen og holdt på med dette i noen mnd til jeg ble samen med en annen gutt. Nå er jeg singel igjen og har vært det i ca 1 år. Men nå har jeg og han jeg var samboer sammen med begynnt å ha sex igjen. Og vi har nesten det samme "problemet" som du/dere har,men vi har faktisk bestemt oss for å prøve på nytt. Og det fungerer veldig bra. Sexen ble mye bedre etter at vi ble sammen igjen og det er lenge siden vi har vært så forelsket begge to! Så lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/#findComment-1218846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -er det ham? Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Kanskje han rett og slett er den rette for deg. "The one". Ikke lett å komme over sånne. Om du bør forsøke med ham igjen eller ikke er det umulig for noen her å svare på, det kommer ikke minst mye an på eksen din. Har han f.eks. de samme følelsene for deg? Eller er du bare en sikker plattform det er enkelt å falle tilbake på når han vil ha seg et ligg? Hvorfor ble det slutt sist? Grunnen til at det ble slutt var faktisk at vi hadde veldig ulikt livssyn. Han kom fra en konservativ familie, jeg fra en ganske radikal. jeg hadde vært sammen med flere før - han var jomfru da vi møttes. Det må sies at han har forandret seg i de siste årene - han har hatt forhold og sex med flere, Har vært inne på tanken at jeg på en måte blir "brukt" til sex (misforstå meg rett: jeg har også lyst til å ha det..)Men er sex bare sex? Eller viser det at sexen er så god at det er varme følelser med i bildet? Veldig vanskelig å svare på for dere, selvfølgelig, men det føles godt å drøfte ting allikevel. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/#findComment-1219497 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -er det ham? Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg var samboer med en gutt i nesten 3 år og vi hadde det kjempe fint sammen helt til det en dag tok slutt. Ca 6 mnd etter at det ble slutt begynnte vi å ha sex sammen igjen og holdt på med dette i noen mnd til jeg ble samen med en annen gutt. Nå er jeg singel igjen og har vært det i ca 1 år. Men nå har jeg og han jeg var samboer sammen med begynnt å ha sex igjen. Og vi har nesten det samme "problemet" som du/dere har,men vi har faktisk bestemt oss for å prøve på nytt. Og det fungerer veldig bra. Sexen ble mye bedre etter at vi ble sammen igjen og det er lenge siden vi har vært så forelsket begge to! Så lykke til. Takker for svar! Dette så jo veldig lovende ut... ja, det må vel en samtale til. Men jeg er redd for å skremme ham. Han betyr mye for meg, og jeg synes det er bedre med litt sex av og til enn ikke noe sex - det blir kanskje alternativet hvis ingen sier noe og vi bare fortsetter... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/#findComment-1219499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LaReodor Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 neeeei, ikke si det rett ut. Bar ha mere sex, og skaff deg gradvis mer og mer innpass i livet hans. Kjøp med mat, bli over hos han, snakk med han, ta han med på steder og så videre. Men gradvis. Til slutt er du uunværlig for han. Spør du, får han panikk og løper. Lur han heller på kroken|, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/#findComment-1220237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
spadilje Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 neeeei, ikke si det rett ut. Bar ha mere sex, og skaff deg gradvis mer og mer innpass i livet hans. Kjøp med mat, bli over hos han, snakk med han, ta han med på steder og så videre. Men gradvis. Til slutt er du uunværlig for han. Spør du, får han panikk og løper. Lur han heller på kroken|, Tror du har et poeng der.. Har veldig på følelsen at jeg kommer til å foregripe begivenhetenes gang hvis jeg har "den store samtalen" nå. I tillegg er jeg jo ikke sikker på mine egne følelser, og den eneste måten å bli sikker på er jo å være mer sammen med ham og se.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/#findComment-1220716 Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjærlighet Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Grunnen til at det ble slutt var faktisk at vi hadde veldig ulikt livssyn. Han kom fra en konservativ familie, jeg fra en ganske radikal. jeg hadde vært sammen med flere før - han var jomfru da vi møttes. Det må sies at han har forandret seg i de siste årene - han har hatt forhold og sex med flere, Har vært inne på tanken at jeg på en måte blir "brukt" til sex (misforstå meg rett: jeg har også lyst til å ha det..)Men er sex bare sex? Eller viser det at sexen er så god at det er varme følelser med i bildet? Veldig vanskelig å svare på for dere, selvfølgelig, men det føles godt å drøfte ting allikevel. Forstår deg velig godt.Jeg har vært sammen med en gutt i 2 år og så ble det slutt.Etter nå snart 7 mnd.har vi fremdeles kontakt.Han sa til meg at jeg måtte komme meg videre i livet og glemme han.Men etter en liten tid kom mld fra han og vi har fremdeles kontakt.Jeg har spurt han hvorfor han sender mld til meg og møter mrg for sex.Da sier han at han er trygg på meg og at han"liker meg".Han har sagt til meg athan kun vil møte meg for sexen og vennskalpet.Men når vi møtes sover jeg over der,vi skravler og ler.Og jeg føler at det ikke er noe man gjør hvis man kun er ute etter sex for da har man ingen innteresse og be personen være over natta.Da ber man dem dra etter at man har fått det man vil ha.Når jeg er der koser vi og skravler.Er det rart man blir stressa og forvirra? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180800-sex-med-eksen/#findComment-1225260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.