Nyttårsjenta' Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Er det noen som har erfaring med "KVIK" kjøkken?? Jeg tror det er en dansk kjede som nå også finnes i Norge. De har mange kule kjøkken, og er ikke så verst på pris. Men, er det bra kjøkken??? Takksom for tilbakemeldinger fra dere. 0 Siter
Gjest den gyldne sol Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Vi har et kvik kjøkken som er 12 år gammelt. Det begynner å bli slitt på dørene/skuffene og håndtak. Man får hva man betaler for selvsagt, vårt kjøkken var også rimelig i forhold til andre kjøkken dengang. Men jeg ser på det som en fordel fordi jeg elsker å pusse opp. Smaken min forandrer seg med årene og i dag hadde jeg valgt et annet design på kjøkkenet. Det er da med god samvittighet at jeg kan bytte ut kjøkkenet i løpet av de nærmeste årene for å få noe nytt og spennende. Hadde jeg hatt for god kvalitet hadde det ikke vært tilgivelig i budsjettet vårt og gjøre det så fort. Så det er fordeler og ulemper med alt og du må føle hva som er riktig for deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.