Goliath Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Dette må ha gjort vondt.... http://funnysv2a.free.fr/Gamelles/back%20loupe.wmv Et godt eksempel på grov feilvurdering:-) 0 Siter
Gjest mot dumskapen... Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Og grunnen til at han fremdeles levde var mest sansynlig at hodet var tomt fra før... 0 Siter
nick Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg trodde først han misset rampen på det andre forsøket. Ellers er jeg imponert over at han ikke har noen beskyttelse på seg. Jeg driver å trener på wheelies, Fazeren går opp i første og andre, men jeg har ikke nerver til å holde den der... 0 Siter
Goliath Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Jeg trodde først han misset rampen på det andre forsøket. Ellers er jeg imponert over at han ikke har noen beskyttelse på seg. Jeg driver å trener på wheelies, Fazeren går opp i første og andre, men jeg har ikke nerver til å holde den der... Jeg er mest "imponert" over at han i det hele tatt tar sjansen på å prøve dette stuntet:-) Personlig liker jeg best å ha begge hjula i bakken, selv om jeg etterhvert (og litt motvillig) må innrømme at wheelies ER morsomt:-) Men som deg har også jeg problemer med å klare å holde sykkelen oppe. Nervene svikter fort når forhjulet løfter seg litt vel høyt...... R1'en løfter også lett på 1. og 2. uten bruk av klutsjen. 3.dje er litt verre, men på Ringen er det noen bakketopper der det løfter på 3.dje også - i over 200 km/t. Det er faktisk ikke så "ille", for i den farten er alt veldig stabilt:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Og grunnen til at han fremdeles levde var mest sansynlig at hodet var tomt fra før... No brain - no pain:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.