Gå til innhold

En gal motorsykkelfører....

Anbefalte innlegg

Gjest mot dumskapen...
Skrevet

Og grunnen til at han fremdeles levde var mest sansynlig at hodet var tomt fra før...

Skrevet

Jeg trodde først han misset rampen på det andre forsøket. Ellers er jeg imponert over at han ikke har noen beskyttelse på seg.

Jeg driver å trener på wheelies, Fazeren går opp i første og andre, men jeg har ikke nerver til å holde den der...

Skrevet

Jeg trodde først han misset rampen på det andre forsøket. Ellers er jeg imponert over at han ikke har noen beskyttelse på seg.

Jeg driver å trener på wheelies, Fazeren går opp i første og andre, men jeg har ikke nerver til å holde den der...

Jeg er mest "imponert" over at han i det hele tatt tar sjansen på å prøve dette stuntet:-)

Personlig liker jeg best å ha begge hjula i bakken, selv om jeg etterhvert (og litt motvillig) må innrømme at wheelies ER morsomt:-)

Men som deg har også jeg problemer med å klare å holde sykkelen oppe. Nervene svikter fort når forhjulet løfter seg litt vel høyt......

R1'en løfter også lett på 1. og 2. uten bruk av klutsjen. 3.dje er litt verre, men på Ringen er det noen bakketopper der det løfter på 3.dje også - i over 200 km/t.

Det er faktisk ikke så "ille", for i den farten er alt veldig stabilt:-)

Skrevet

Og grunnen til at han fremdeles levde var mest sansynlig at hodet var tomt fra før...

No brain - no pain:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...