Gå til innhold

Fyldigere lepper> Teit!

Anbefalte innlegg

Gjest Vanity
Skrevet

Regner nok med at det er mange som er enige med deg i at det er teit å fylle på leppene.

Jeg personlig synes det er helt ålreit og har faktisk tenkt tanken selv...

Skrevet

Regner nok med at det er mange som er enige med deg i at det er teit å fylle på leppene.

Jeg personlig synes det er helt ålreit og har faktisk tenkt tanken selv...

Jeg også... men det er tydelig at det er mange fordommer der ute. Er jo enig at det ser merkelig ut om en overdriver men det er jo ikke alle som gjør det da...

Her er svarene jeg fikk da jeg tok opp samme tema:

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1426.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2421756&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2421756

Gjest ex-bridget
Skrevet

Jeg har naturlig fyldige lepper og alltid fått høre at jeg har "negerlepper" og det er ikke akkurat alltid like hyggelig....

Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt skal ha dette.

Skrevet

Jeg også... men det er tydelig at det er mange fordommer der ute. Er jo enig at det ser merkelig ut om en overdriver men det er jo ikke alle som gjør det da...

http://www.doktoronline.no/section/nosection?action=gotomsg&left=%2Fforum%2F6%2F1426.ipg%3Fview%3Dthread%26thread%3D2421756&right=%2Fforum%2Fbin%2Fshow.wa%3Fmsgid%3D2421756

Det er ikke fordom hvis man ikke synes det er pent. Da er det en mening.

Skrevet

Hvorvidt det er pent, kommer vel an på hva slags lepper man har fra før, hvor mye større de blir og denslags.

Men det er jaggu hoppe og danse meg sjukt når det lages en konkurranse hvor det er om å gjøre å endre mest mulig på utseendet.

Reality-TV til nye bunnmål, nå.

Det bekrefter vel nok en gang det utmerkede utsagnet: "Forskjellen mellom dumheten og det geniale, er at det geniale har sin begrensning".

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes fyldige lepper er kjempe fint.

Gjest papirtiger
Skrevet

Like teit som å få større pupper, penere ører etc.. ;)

Men det jeg reagerte på, gjør de dette på Big Brother?? Det er ekstremt. Og teit.

Skrevet

Folk får gjøre som de vil, jeg blåser i det. Men å dra dette inn i BB er jo litt hinsides. (er vel for at Elita endelig skal ha noe å bidra med)

Skrevet

Godt eksempel her:

http://www.awfulplasticsurgery.com/archives/000695.html

Elsker denne siden..

Flott! - Bra link Champagne! - Beklager jenter, men unaturlige lepper ser teit ut. Er dere ikke enige?

Jeg synes leppene (både her og der) er noe man ikke utfører plastiske inngrep i/på. Men nå er bare dette min mening. Tjohooo :D

Skrevet

Det er ikke fordom hvis man ikke synes det er pent. Da er det en mening.

"Det er ikke fordom hvis man ikke synes det er pent. Da er det en mening."

Enig morsan.

Skrevet

Like teit som å få større pupper, penere ører etc.. ;)

Men det jeg reagerte på, gjør de dette på Big Brother?? Det er ekstremt. Og teit.

"Like teit som å få større pupper, penere ører etc.. ;)"

Utståeende ører regner jeg som en medfødt skavank - noe jeg har forståelse for at folk vil rette på.

Men og gjøre seg om til ei plastdukke med bimbopupper og trutmunn alá ei gås - blir noe helt annet.

Hva de driver med i BB aner ikke jeg - ser ikke på, men jeg syntes alle disse realityseriene begynner å gå over stokk og stein.

Er virkelig lei av alt dette tåpelige de finner på å servere på TV for tiden. Det er søren ikke rart at unge jenter begynner å studere seg selv ekstra nøye, for så å finne ut (i sine egne øyne) at de ikke holder mål.

Det er søren ikke en bra film å se på TV lenger - bortsett fra søndag. Da var det for en gangs skyld en som var underholdende og søt. "Grabben i graven brevid" eller hva den nå het :-)

Men det er også den eneste bra jeg har sett på lenge. Så da blir det å leie film, eller lese.

Nå snakket jeg meg visst litt bort her, men men

:-)

Gjest Vanity
Skrevet

Ja, skjønner nå at det visst er en del som synes det er teit. Takk for linken. Har du gått til det skrittet å forstørre leppene dine enda?

Jeg tok silikon for 2 år siden og har ikke angret ett sekund!! Det var vel investerte 25 000 kroner!!

Folk får mene hva de vil, men om man har komplekser for noe, og man har mulighet til å gjøre noe med det; ja, hvorfor ikke?

Skrevet

"Like teit som å få større pupper, penere ører etc.. ;)"

Utståeende ører regner jeg som en medfødt skavank - noe jeg har forståelse for at folk vil rette på.

Men og gjøre seg om til ei plastdukke med bimbopupper og trutmunn alá ei gås - blir noe helt annet.

Hva de driver med i BB aner ikke jeg - ser ikke på, men jeg syntes alle disse realityseriene begynner å gå over stokk og stein.

Er virkelig lei av alt dette tåpelige de finner på å servere på TV for tiden. Det er søren ikke rart at unge jenter begynner å studere seg selv ekstra nøye, for så å finne ut (i sine egne øyne) at de ikke holder mål.

Det er søren ikke en bra film å se på TV lenger - bortsett fra søndag. Da var det for en gangs skyld en som var underholdende og søt. "Grabben i graven brevid" eller hva den nå het :-)

Men det er også den eneste bra jeg har sett på lenge. Så da blir det å leie film, eller lese.

Nå snakket jeg meg visst litt bort her, men men

Du som likte den filmen: Så du begynnelsen av den svenske dramaserien på NRK i går kveld? "Sommaren på Saltön" eller noe sånt.

Tror du ville like den også!

Gjest tjohoo
Skrevet

Ja, skjønner nå at det visst er en del som synes det er teit. Takk for linken. Har du gått til det skrittet å forstørre leppene dine enda?

Jeg tok silikon for 2 år siden og har ikke angret ett sekund!! Det var vel investerte 25 000 kroner!!

Folk får mene hva de vil, men om man har komplekser for noe, og man har mulighet til å gjøre noe med det; ja, hvorfor ikke?

det er vel ingen som har komplekser fordi leppene ikke er fyldige, eller? - Jeg føler at dette med å gjøre leppene fyldigere er noe som har kommet kun den siste tiden. Og som sagt tidligere i denne tråden så synes jeg det er idiotisk å sprøyte noe som helst inn i leppene.

Skrevet

Du som likte den filmen: Så du begynnelsen av den svenske dramaserien på NRK i går kveld? "Sommaren på Saltön" eller noe sånt.

Tror du ville like den også!

"Du som likte den filmen: Så du begynnelsen av den svenske dramaserien på NRK i går kveld? "Sommaren på Saltön" eller noe sånt.

Tror du ville like den også!"

Nei, så ikke den gitt. Babette sa noe om den for en stund siden - at den var bra. Gikk på svensk TV dengang.

Jeg pleier sjeldent å se på serier, for jeg får så å si aldri fulgt med på alle episodene.

Men takk for tipset :-)

Skrevet

"Du som likte den filmen: Så du begynnelsen av den svenske dramaserien på NRK i går kveld? "Sommaren på Saltön" eller noe sånt.

Tror du ville like den også!"

Nei, så ikke den gitt. Babette sa noe om den for en stund siden - at den var bra. Gikk på svensk TV dengang.

Jeg pleier sjeldent å se på serier, for jeg får så å si aldri fulgt med på alle episodene.

Men takk for tipset :-)

Babette har rett.

*rimer, nå*

Gjest Vanity
Skrevet

det er vel ingen som har komplekser fordi leppene ikke er fyldige, eller? - Jeg føler at dette med å gjøre leppene fyldigere er noe som har kommet kun den siste tiden. Og som sagt tidligere i denne tråden så synes jeg det er idiotisk å sprøyte noe som helst inn i leppene.

Jo, jeg vet at det er noen som har komplekser for leppene sine.

Hvor morsomt er det å ha to smale streker? Ikke kan man bruke leppestift og ikke føler man seg feminin.

Jeg har full forståelse for at folk synes det er teit å fylle på både her og der. Men om det gjør livet til folk litt lettere, så er det bare å gjøre det. Synes nå jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...