Gjest ex-bridget Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg var gjennom en konisering i slutten av februar. Selve inngrepet og følgende etterpå var ganske så normale tror jeg, stemte i allefall med det legen fortalte meg. Så det gikk relativt smertefritt. Men nå halvannen måned etterpå så har jeg gått en ukes tid med litt smerter i venstre side. Jeg innbiller meg at det er mer i eggstokkene, men det skal jeg ikke si for sikkert. Det gjør ikke kjempevondt, men sånn litt ubehag liksom. Det er heller ikke absolutt hele tiden, men store deler av dagen. Og i går så fikk jeg også en liten blødning i tillegg. Ikke noe kraftig, men sånn litt brunt blod liksom. Har dette noe med koniseringen og gjøre mon tro...? Eller er det noe helt annet? Jeg skal til gynekologen igjen i mai for å kontrollere at koniseringen gikk som den skulle, men om dette vedvarer så bør jeg kanskje komme meg dit tidligere. Har noen av dere opplevet noe lignende? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/180827-smerter-i-eggstokken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.