Gå til innhold

Smerter i eggstokken..?

Anbefalte innlegg

Gjest ex-bridget

Jeg var gjennom en konisering i slutten av februar. Selve inngrepet og følgende etterpå var ganske så normale tror jeg, stemte i allefall med det legen fortalte meg. Så det gikk relativt smertefritt.

Men nå halvannen måned etterpå så har jeg gått en ukes tid med litt smerter i venstre side. Jeg innbiller meg at det er mer i eggstokkene, men det skal jeg ikke si for sikkert.

Det gjør ikke kjempevondt, men sånn litt ubehag liksom. Det er heller ikke absolutt hele tiden, men store deler av dagen. Og i går så fikk jeg også en liten blødning i tillegg. Ikke noe kraftig, men sånn litt brunt blod liksom.

Har dette noe med koniseringen og gjøre mon tro...? Eller er det noe helt annet?

Jeg skal til gynekologen igjen i mai for å kontrollere at koniseringen gikk som den skulle, men om dette vedvarer så bør jeg kanskje komme meg dit tidligere.

Har noen av dere opplevet noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180827-smerter-i-eggstokken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...