Gå til innhold

middag(egg og karbonade/pølser

Anbefalte innlegg

Gjest middag jah;)
Skrevet

noen som har gode tips til dette? typen vil ha egg og enten karbonade eller pølser til, hva bruker dere lage av det? evt. mer tilbehør?

Skrevet

Lager det ytterst sjelden (om aldri) selv, men fra jeg var liten husker jeg vi hadde det.

Feks:

Speilegg, stekt karbonade, brød, tomat, salatblader.

Speilegg, stekte sossiser og/eller karbonade, tomatbønner (på boks), stekte poteter.

Karbonadesmørbrød med stekt egg, stekt løk og sylteagurk, evt sennep og ketchup.

Skrevet

Gutta her i huset (både den store og den lille) er veldig glade i "cowboymiddag" - det vil si egg, stekte middagspølser, potetmos og tomatbønner.

Skrevet

Gutta her i huset (både den store og den lille) er veldig glade i "cowboymiddag" - det vil si egg, stekte middagspølser, potetmos og tomatbønner.

Bare innrøm det....du liker det du og ;-P

Skrevet

Bare innrøm det....du liker det du og ;-P

Jeg velger faktisk ofte noe annet når gutta har sin cowboymiddag.

*kors på halsen*

Skrevet

Jeg velger faktisk ofte noe annet når gutta har sin cowboymiddag.

*kors på halsen*

Åkei da ;-)

:-))))

Gjest middag jah;)
Skrevet

det hørtes faktisk godt ut;)

takker for svar;)

alle sammen;)

Gjest krepsa
Skrevet

Det er jo kjempegodt innimellom det da!

Tror vi må ha det snart igjen.

Gjest kovac...
Skrevet

Jeg og mine barn liker veldig godt å steke pøser i biter og ha dette i en omelett. Det er kjempegodt. Eventuellt kan det jo være skinke da om en ikke har pølser. Potetbiter (rester fra kokte poteter som en deler i små biter) oppi denne omeletten sammen med pølsebiter er også veldig godt, og da blir det nesten som en middag. Ha omeletten på skive og nyt det:-)

Skrevet

Jeg ville skjært opp i små biter, pølser, poteter og karbonade, stekt alt sammen og spist ved siden av brødskive med stekt egg.

Skrevet

Jeg ville skjært opp i små biter, pølser, poteter og karbonade, stekt alt sammen og spist ved siden av brødskive med stekt egg.

Det blir jo nesten pytt i panne det Åsemor, men pytt i panne er godt det altså. :-)

Skal ha kjøttboller i dag jeg, må bare få rota meg til å komme i gang først.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Brødslkive med karbonade på. Stekt egg over der. Salatblad og tomat ved siden av. Eller tomatbønner hvis dere liker det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...