Freya Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Hva er det flaueste du vet? For min del må det nok være Dagfinn Høybråten som parodierer Oluf. *brr* Det kryper på ryggen bare jeg tenker på det. Hva synes du er skikkelig pinlig? 0 Siter
morsan Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Det har vel vært noen andre KrF-opptredener i klassefesten som er i hard konkurranse med den du nevne! ;-) "La det swinge la det rocken roll" med Valgjerd er jo viden kjent. Men da Bondeviken var med, skulle han synge "La meg være ung" i duett med W. Myhre, og så står han der og vifter med pekefingeren mens han synger, og akkurat da han synger "fordi du er tung!" så snur han seg og peker på Wenche Myhre!! *lo så jeg nesten datt av sofaen* 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Er dette en slags kode for å latterliggjøre meg? Sammenlikne med med Dagfinn som parodierer Oluf? 0 Siter
Freya Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Det har vel vært noen andre KrF-opptredener i klassefesten som er i hard konkurranse med den du nevne! ;-) "La det swinge la det rocken roll" med Valgjerd er jo viden kjent. Men da Bondeviken var med, skulle han synge "La meg være ung" i duett med W. Myhre, og så står han der og vifter med pekefingeren mens han synger, og akkurat da han synger "fordi du er tung!" så snur han seg og peker på Wenche Myhre!! *lo så jeg nesten datt av sofaen* Haha! Huff, de er jo flaue samme hva de gjør, jo! 0 Siter
Freya Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Er dette en slags kode for å latterliggjøre meg? Sammenlikne med med Dagfinn som parodierer Oluf? Hæ, hva mener du? 0 Siter
Juneau Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 "Vill i Røret" på P4 er vel noe av det pinligste som tenkes kan. Jeg bytter alltid til gode gamle P1 når denne patetiske programposten dukker opp. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Fotballjentene og den j¤#"li klamme krabbingen de driver med når de scorer eller vinner eller hva pokker det dreier seg om. *grøss* Festsanger med dårlig rim og rytme. Og Høybråten som Oluf, ja. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Du skulle ikke tilfeldigvis være Inga Marthe Torkildsen vel? ;o) Leste nemlig et intervju med henne idag. Hun syntes også Dagfinn Høybråthen som Oluf var noe herk! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Allsang i såkalte festlige lag. Og selskapsleker. *grøss* 0 Siter
Gjest enig med amber Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Allsang i såkalte festlige lag. Og selskapsleker. *grøss* Nå tar vi den rooosa sangen dere! Den ROOOOOSA sangen... he he he 0 Siter
amber sun Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Nå tar vi den rooosa sangen dere! Den ROOOOOSA sangen... he he he åååå hun der i den reklamen er gyselig!! og et prakteksempel på hvor pinlig det kan være med sånne sanger. 0 Siter
Freya Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Du skulle ikke tilfeldigvis være Inga Marthe Torkildsen vel? ;o) Leste nemlig et intervju med henne idag. Hun syntes også Dagfinn Høybråthen som Oluf var noe herk! Jeg, Inga Marte Torkhildsen? I wish!!! Eller, egentlig ikke, har ikke helt sansen for henne heller. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg, Inga Marte Torkhildsen? I wish!!! Eller, egentlig ikke, har ikke helt sansen for henne heller. Måtte bare sjekke vett'u ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Måtte bare sjekke vett'u ;-) Ja, det skulle tatt seg ut, du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.