Gå til innhold

Det pinligste du vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det flaueste du vet? For min del må det nok være Dagfinn Høybråten som parodierer Oluf. *brr* Det kryper på ryggen bare jeg tenker på det.

Hva synes du er skikkelig pinlig?

Skrevet

Det har vel vært noen andre KrF-opptredener i klassefesten som er i hard konkurranse med den du nevne! ;-)

"La det swinge la det rocken roll" med Valgjerd er jo viden kjent.

Men da Bondeviken var med, skulle han synge "La meg være ung" i duett med W. Myhre, og så står han der og vifter med pekefingeren mens han synger, og akkurat da han synger "fordi du er tung!" så snur han seg og peker på Wenche Myhre!!

*lo så jeg nesten datt av sofaen*

Gjest Snoopy83
Skrevet

Er dette en slags kode for å latterliggjøre meg? Sammenlikne med med Dagfinn som parodierer Oluf?

Skrevet

Det har vel vært noen andre KrF-opptredener i klassefesten som er i hard konkurranse med den du nevne! ;-)

"La det swinge la det rocken roll" med Valgjerd er jo viden kjent.

Men da Bondeviken var med, skulle han synge "La meg være ung" i duett med W. Myhre, og så står han der og vifter med pekefingeren mens han synger, og akkurat da han synger "fordi du er tung!" så snur han seg og peker på Wenche Myhre!!

*lo så jeg nesten datt av sofaen*

Haha!

Huff, de er jo flaue samme hva de gjør, jo! :)

Skrevet

Er dette en slags kode for å latterliggjøre meg? Sammenlikne med med Dagfinn som parodierer Oluf?

Hæ, hva mener du?

Skrevet

"Vill i Røret" på P4 er vel noe av det pinligste som tenkes kan. Jeg bytter alltid til gode gamle P1 når denne patetiske programposten dukker opp.

Skrevet

Fotballjentene og den j¤#"li klamme krabbingen de driver med når de scorer eller vinner eller hva pokker det dreier seg om.

*grøss*

Festsanger med dårlig rim og rytme.

Og Høybråten som Oluf, ja.

Skrevet

Du skulle ikke tilfeldigvis være Inga Marthe Torkildsen vel? ;o)

Leste nemlig et intervju med henne idag. Hun syntes også Dagfinn Høybråthen som Oluf var noe herk!

Skrevet

Allsang i såkalte festlige lag.

Og selskapsleker.

*grøss*

Gjest enig med amber
Skrevet

Allsang i såkalte festlige lag.

Og selskapsleker.

*grøss*

Nå tar vi den rooosa sangen dere! Den ROOOOOSA sangen... he he he

Skrevet

Nå tar vi den rooosa sangen dere! Den ROOOOOSA sangen... he he he

åååå hun der i den reklamen er gyselig!!

og et prakteksempel på hvor pinlig det kan være med sånne sanger.

Skrevet

Du skulle ikke tilfeldigvis være Inga Marthe Torkildsen vel? ;o)

Leste nemlig et intervju med henne idag. Hun syntes også Dagfinn Høybråthen som Oluf var noe herk!

Jeg, Inga Marte Torkhildsen? I wish!!!

Eller, egentlig ikke, har ikke helt sansen for henne heller. :)

Skrevet

Jeg, Inga Marte Torkhildsen? I wish!!!

Eller, egentlig ikke, har ikke helt sansen for henne heller. :)

Måtte bare sjekke vett'u ;-)

Skrevet

Måtte bare sjekke vett'u ;-)

Ja, det skulle tatt seg ut, du. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...