Gjest Thalie Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Har dere favorittdikt eller dikt dere liker? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Ikke spesielt, Bare en sjelden gang. Oftere da jeg var yngre. Sangtekster kan være vedlig poetiske og fine. Men det kommer vel noen fine i denne tråden?? 0 Siter
noami Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Haldis Moren Vesaas.. nå husker jeg ikke tittelen i forbifarten *blush* men den er nydelig... den om å møtes på halvveien og ikke trenge seg på men være der for hverandre... 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Øyeblikket, av Inger Hagerup. http://www.geocities.com/tmeland2001/hagerup.htm 0 Siter
flisa Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Likfunn! Likfunn So fann dei han Ole Johan, langt burte i Håsteins-hagen. Der låg han og rotna og brann, med solsteiken rett i magen. Og magen var grøn og blå, av steinklaka gorr og slim, og flugor og kvitmakk små, aula i yrjande stim. Spyfluga grøn og feit, la sine egg i skinne', og ålkvite småmakkar beit seg gangar og bol der inne. Ei rotte stakk tranten ut, kva svarten som no var og sjå? Ho var som ein blodgorra klut, med blankslimut hale på. Og augo hans Ole Johan, var berre ei slimut glye som nedover kinnet rann, so sleip som ei slimut spye. Og nasa eit blodraudt sår, der beinpipa lyste bleik. For rotta ho var der i går, og åt seg so feit ei steik. Og lippa for kjøt var rein, og gliste med kvasse tenner, som illkvite stakk og skein, som marssol på frosne fenner. Og teven stod tjukk ikring, denne blaute, flytande kropp, og kråka sat rundt i ring, og skratta med høge hopp. So tok dei han Ole Johan, og la han på fire påla. So bar dei han fire mann, med' kråkene skratta og skråla. Mykje tå skrotten flaut vekk, og mykje kvarv burt som eim, og mykje i spyfluga gjekk, men beina kom heile heim. Jacob Sande 0 Siter
Åsemor Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Likfunn! Likfunn So fann dei han Ole Johan, langt burte i Håsteins-hagen. Der låg han og rotna og brann, med solsteiken rett i magen. Og magen var grøn og blå, av steinklaka gorr og slim, og flugor og kvitmakk små, aula i yrjande stim. Spyfluga grøn og feit, la sine egg i skinne', og ålkvite småmakkar beit seg gangar og bol der inne. Ei rotte stakk tranten ut, kva svarten som no var og sjå? Ho var som ein blodgorra klut, med blankslimut hale på. Og augo hans Ole Johan, var berre ei slimut glye som nedover kinnet rann, so sleip som ei slimut spye. Og nasa eit blodraudt sår, der beinpipa lyste bleik. For rotta ho var der i går, og åt seg so feit ei steik. Og lippa for kjøt var rein, og gliste med kvasse tenner, som illkvite stakk og skein, som marssol på frosne fenner. Og teven stod tjukk ikring, denne blaute, flytande kropp, og kråka sat rundt i ring, og skratta med høge hopp. So tok dei han Ole Johan, og la han på fire påla. So bar dei han fire mann, med' kråkene skratta og skråla. Mykje tå skrotten flaut vekk, og mykje kvarv burt som eim, og mykje i spyfluga gjekk, men beina kom heile heim. Jacob Sande Usj... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Haldis Moren Vesaas.. nå husker jeg ikke tittelen i forbifarten *blush* men den er nydelig... den om å møtes på halvveien og ikke trenge seg på men være der for hverandre... Ord over grind? http://folk.uio.no/hilarys/frame/ord.htm Det er nydelig. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg liker ikke dikt. Gale menns ralling. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Likfunn! Likfunn So fann dei han Ole Johan, langt burte i Håsteins-hagen. Der låg han og rotna og brann, med solsteiken rett i magen. Og magen var grøn og blå, av steinklaka gorr og slim, og flugor og kvitmakk små, aula i yrjande stim. Spyfluga grøn og feit, la sine egg i skinne', og ålkvite småmakkar beit seg gangar og bol der inne. Ei rotte stakk tranten ut, kva svarten som no var og sjå? Ho var som ein blodgorra klut, med blankslimut hale på. Og augo hans Ole Johan, var berre ei slimut glye som nedover kinnet rann, so sleip som ei slimut spye. Og nasa eit blodraudt sår, der beinpipa lyste bleik. For rotta ho var der i går, og åt seg so feit ei steik. Og lippa for kjøt var rein, og gliste med kvasse tenner, som illkvite stakk og skein, som marssol på frosne fenner. Og teven stod tjukk ikring, denne blaute, flytande kropp, og kråka sat rundt i ring, og skratta med høge hopp. So tok dei han Ole Johan, og la han på fire påla. So bar dei han fire mann, med' kråkene skratta og skråla. Mykje tå skrotten flaut vekk, og mykje kvarv burt som eim, og mykje i spyfluga gjekk, men beina kom heile heim. Jacob Sande Hehe, jeg har ei venninne som alltid insisterer på å deklamere det diktet med fynd og klem når vi er på fylla. 0 Siter
Gjest Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Et dikt som datteren min hadde med seg hjem fra barnehagen ifb morsdagen for noen år siden: Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten Jeg setter merker overalt og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større og en dag blir jeg stor Og alle min avtrykk blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk så du skal huske og forstå Hvor søte mine hender var, dengang da de var små (Avtrykk av hendene hendes) DA fikk mamma tårer i øynene, da 0 Siter
bes2 Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Dette av Göthe er nydelig. Det er også gjort flere vellykkete oversettelser til norsk. Noen som husker hva diktet heter på norsk? Wandrers Nachtlied Über allen Gipfeln Ist Ruh, In allen Wipfeln Spürest du Kaum einen Hauch; Die Vögelein schweigen im Walde. Warte nur, balde Ruhest du auch. 0 Siter
noami Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Ord over grind? http://folk.uio.no/hilarys/frame/ord.htm Det er nydelig. Ja!! :) Blir så varm inni meg og litt rørt og litt vedmodig av å lese det diktet jeg 0 Siter
noami Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Et dikt som datteren min hadde med seg hjem fra barnehagen ifb morsdagen for noen år siden: Det hender du blir lei deg fordi jeg er så liten Jeg setter merker overalt og gjør deg ganske sliten Men hver dag blir jeg større og en dag blir jeg stor Og alle min avtrykk blir bare svake spor Her er mitt lille avtrykk så du skal huske og forstå Hvor søte mine hender var, dengang da de var små (Avtrykk av hendene hendes) DA fikk mamma tårer i øynene, da Åh sånn fikk vi og med oss fra småens bhg engang....og så greide jeg å rote vekk den :( 0 Siter
Kvinna Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Likfunn! Likfunn So fann dei han Ole Johan, langt burte i Håsteins-hagen. Der låg han og rotna og brann, med solsteiken rett i magen. Og magen var grøn og blå, av steinklaka gorr og slim, og flugor og kvitmakk små, aula i yrjande stim. Spyfluga grøn og feit, la sine egg i skinne', og ålkvite småmakkar beit seg gangar og bol der inne. Ei rotte stakk tranten ut, kva svarten som no var og sjå? Ho var som ein blodgorra klut, med blankslimut hale på. Og augo hans Ole Johan, var berre ei slimut glye som nedover kinnet rann, so sleip som ei slimut spye. Og nasa eit blodraudt sår, der beinpipa lyste bleik. For rotta ho var der i går, og åt seg so feit ei steik. Og lippa for kjøt var rein, og gliste med kvasse tenner, som illkvite stakk og skein, som marssol på frosne fenner. Og teven stod tjukk ikring, denne blaute, flytande kropp, og kråka sat rundt i ring, og skratta med høge hopp. So tok dei han Ole Johan, og la han på fire påla. So bar dei han fire mann, med' kråkene skratta og skråla. Mykje tå skrotten flaut vekk, og mykje kvarv burt som eim, og mykje i spyfluga gjekk, men beina kom heile heim. Jacob Sande JA! til kremering med andre ord... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 "The Rime of the ancient Mariner" av Samuel Taylor Coleridge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.