Gå til innhold

Kondomet FORSVANT inne i meg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest utrolig, men sant..

Herregud, nå har jeg hatt en syk opplevelse.. Hadde sex på lørdag. Vi var godt i gang da jeg plutselig merket at kondomet ikke var på lenger! Vi lette litt rundt, men fant det ikke. Jaja, satte på et nytt og fortsatte der vi slapp - og det var deilig!

vi lo litt av kondomet som forsvant, tenkte at det hadde stukket seg under lakenet eller noe.

I hele dag har jeg hatt litt merkelig, vann-aktig utflod. Jeg tenkte ikke så mye på det, men så skjedde det da jeg skulle tisse: kondomet falt ut av meg med et klask!

jeg har hatt det inni meg i 3 dager uten å merke noe!!!!

Burde jeg oppsøke lege? det kan jo ikke være helt heldig dette her..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/180887-kondomet-forsvant-inne-i-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det "forsvant" jo ikke inni deg da. Det lå bare innerst i skjeden. Hadde du sjekket med en finger straks kunne du "fisket" det ut med det samme.

Selvfølgelig er det ikke direkte sunt å gå omkring med et kondom der inne i dagevis, men det har neppe gjort noen skade. Spesielt fordi du hele tiden har hatt utflod som har renset opp.

Det "forsvant" jo ikke inni deg da. Det lå bare innerst i skjeden. Hadde du sjekket med en finger straks kunne du "fisket" det ut med det samme.

Selvfølgelig er det ikke direkte sunt å gå omkring med et kondom der inne i dagevis, men det har neppe gjort noen skade. Spesielt fordi du hele tiden har hatt utflod som har renset opp.

Ja, du har rett. Men jeg sjekket faktisk i etterkant, og fant ingenting. Så han må ha dunka det ganske langt opp da vi fortsatte med sexen..

Men tenker man på at man har plass til at et barn skal gjennom der, så er det kanskje ikke så utrolig allikevel. jeg bare syntes det var så rart at jeg ikke merket noe som helst!

Ja, du har rett. Men jeg sjekket faktisk i etterkant, og fant ingenting. Så han må ha dunka det ganske langt opp da vi fortsatte med sexen..

Men tenker man på at man har plass til at et barn skal gjennom der, så er det kanskje ikke så utrolig allikevel. jeg bare syntes det var så rart at jeg ikke merket noe som helst!

Kondomet har uansett ikke vært lengre opp enn i skjeden. Og den er jo ikke _så_ veldig smal.

Kjente "rundt" livmortappen da du sjekket? Den lå nok helt oppe i enden av skjeden ved livmortappen.

Kondomet har uansett ikke vært lengre opp enn i skjeden. Og den er jo ikke _så_ veldig smal.

Kjente "rundt" livmortappen da du sjekket? Den lå nok helt oppe i enden av skjeden ved livmortappen.

Nei, har ganske lang skjedegang (har jeg hørt), så får ikke sjekka helt opp.

Men neste gang noe forsvinner skal jeg iallefall sjekke der først!

Jeg ville vært mer bekymret for om du har blitt gravid - det kan jo umulig ha oppfyllt sin hensikt, det kondomet?

Annonse

"Men neste gang noe forsvinner skal jeg iallefall sjekke der først!"

Synes jeg ser deg lete etter nøkler, mobil, o.l... ;-)

Det hadde nok i allefall kommet ut til slutt, om ikke før så når legen undersøker deg i forbindelse når du nå blir gravid på grunn av kondomrømmingen...

Håper da inderlig ikke det! Vi hadde såvidt startet, og han hadde ikke hatt utløsning. Så jeg tipper at dette kommer til å gå bra..

Annonse

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...