Gjest ny mobil Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg vurderer å kjøpe Sony Ericsson K700i Optic Silver 900/1800/1900, GPRS,MMS og kamera og lurte på om andre har noe å si om produktet? Hørt batterilevetiden er dårlig? Går det ann å kjøpe bedre batteri, i såfall er det dyrt? Eller går det ann å oppgradere mobilen på en annen måte for å få lengre batteri på den? Eller andre mobiler som ligner i funksjonalitet og pris som man heller bør satse på? 0 Siter
Gjest '!-o-!' Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Hvis den ikke har plass for minnekort hadde i alle fall ikke jeg kjøpt den. Minnekort er et must med et såpass kamera. (Vet ikke at den ikke har det heller, altså...) De jeg kjenner som har den er fornøyde sier dem.. 0 Siter
Gyda Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg har en sånn telefon og er veldig fornøyd. Levetida på batteriet er kortere enn den jeg hadde før i alle fall (en SE T68i), men det ble fort en vane å lade ca hver andre/tredje dag i forhold til hver femte/sjette før. Er usikker på det du spør om når det gjelder bedre batterier/oppgradering. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Heisann! Har selv bestilt meg Sony Ericsson K750 I - den er heller å anbefale !! 0 Siter
Gemini Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Heisann! Har selv bestilt meg Sony Ericsson K750 I - den er heller å anbefale !! Ja, den vil jeg også gå for!!! Den kommer i begynnelsen av mai sies det. 0 Siter
Excelsion Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Heisann! Har selv bestilt meg Sony Ericsson K750 I - den er heller å anbefale !! Å herregud, venter du ikke på oppfølgeren til den istedet da? Går jo ikke ann å bare vente å vente. 0 Siter
Gemini Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Å herregud, venter du ikke på oppfølgeren til den istedet da? Går jo ikke ann å bare vente å vente. Men kjære deg da, ingen grunn til å ta sånn på vei... Nå vet jeg ikke hvorfor Sandex har bestemt seg for den telefonen, men jeg vil gjerne ha den, fremfor K700, bl.a. pga mulighet for minnekort og bedre kamera, bedre design, samt en del annet. Og den telefonen jeg har (T610) foreløpig funker ganske greit (med ett unntak, notatfunksjonen henger seg opp av og til, ingen krise). Jeg har VELDIG lyst på ny telefon, men heller K750 enn K700. 0 Siter
nick Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg har en, og anbefaler at du finner en annen telefon å kjøpe. Min låser seg, henger, er treig, og har ELENDIG batterikapasitet. De lover 300 timer, men gir ca 48 timer. Den ble levert til reparasjon, men det fungerte ikke. Jeg fikk en ny 700, den er akkurat som den gamle. Jeg skal ikke ha S-E om de så slenger dem etter meg når jeg går forbi butikken. 0 Siter
....AV Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg har en slik telefon og er fornøyd. Batteriet varer jo kortere enn på min forrige, men det er prisen man betaler for en lyssterk fargeskjerm. Jeg tviler på at andre tilsvarende telefoner er bedre. 0 Siter
nick Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg har en slik telefon og er fornøyd. Batteriet varer jo kortere enn på min forrige, men det er prisen man betaler for en lyssterk fargeskjerm. Jeg tviler på at andre tilsvarende telefoner er bedre. Reklamerer de med 300 timer stby, så skal det i det minste være i nærheten. Det finnes ingen K700i med annen type skjerm, ergo er det problem med produktet. Vår 610 gir MYE bedre stby tid. 0 Siter
....AV Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Reklamerer de med 300 timer stby, så skal det i det minste være i nærheten. Det finnes ingen K700i med annen type skjerm, ergo er det problem med produktet. Vår 610 gir MYE bedre stby tid. 610 har en annen skjerm. Jeg tror fortsatt skjermen er synderen, men hvor viktig standby-tiden er avhenger jo av bruken. Jeg lader min ca. hver 5. dag og det er helt ok for meg. 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Å herregud, venter du ikke på oppfølgeren til den istedet da? Går jo ikke ann å bare vente å vente. Ehh.. var jo bare et tips - og den er jo rett rundt hjørnet?! Skjønte ikke helt problemstillingen 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Men kjære deg da, ingen grunn til å ta sånn på vei... Nå vet jeg ikke hvorfor Sandex har bestemt seg for den telefonen, men jeg vil gjerne ha den, fremfor K700, bl.a. pga mulighet for minnekort og bedre kamera, bedre design, samt en del annet. Og den telefonen jeg har (T610) foreløpig funker ganske greit (med ett unntak, notatfunksjonen henger seg opp av og til, ingen krise). Jeg har VELDIG lyst på ny telefon, men heller K750 enn K700. Heisann! Det er som du bl.a. skriver kamerafunksjonen jeg er ute etter. Så hvorfor kjøpe K700 når man kan få 750 med 2.0 megapixler istedenfor ?! Gleder meg jeg! 0 Siter
nick Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 610 har en annen skjerm. Jeg tror fortsatt skjermen er synderen, men hvor viktig standby-tiden er avhenger jo av bruken. Jeg lader min ca. hver 5. dag og det er helt ok for meg. Jeg bruker min minimalt, og skjermen er svart 90% av tiden. Jeg trodde det var bare min som hadde dette problemet, men ALLE jeg har møtt med denne telefonen sier det samme. I tillegg har min andre problemer. Min er nå tilbake i butikken for å fikses. De kommer til å slette all software, relaste, og den kommer tilbake til meg med akkurat de samme problemene. Garantert. Made in China. Møkk! 0 Siter
Gjest flyforbi Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg kjøpte en sånn, men angrer fordi: - veldig dårlig batteritid - Dustete menysystem når man er vant med Nokia, hvor masse ting er gjort myyyye enklere - greit med mp3-muligheter, men lyden blir ekstremt lav når man bruker mp3 som ringelyd, og jeg klarer ikke skru opp mer - Har mistet den i bakken flere ganger fordi den er så glatt + tung øverst. - Kan ikke bruke annen enn standardlyd som sms melding, ikke mp3 heller - VELDIG høy klikkelyd på kameraet når du tar bilder, og det går ikke an å få bort Det var vel det viktigste 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg kjøpte en sånn, men angrer fordi: - veldig dårlig batteritid - Dustete menysystem når man er vant med Nokia, hvor masse ting er gjort myyyye enklere - greit med mp3-muligheter, men lyden blir ekstremt lav når man bruker mp3 som ringelyd, og jeg klarer ikke skru opp mer - Har mistet den i bakken flere ganger fordi den er så glatt + tung øverst. - Kan ikke bruke annen enn standardlyd som sms melding, ikke mp3 heller - VELDIG høy klikkelyd på kameraet når du tar bilder, og det går ikke an å få bort Det var vel det viktigste - VELDIG høy klikkelyd på kameraet når du tar bilder, og det går ikke an å få bort Er vel bare å slå av lyden det. Går fint på min 0 Siter
Gjest flyforbi Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 - VELDIG høy klikkelyd på kameraet når du tar bilder, og det går ikke an å få bort Er vel bare å slå av lyden det. Går fint på min Det går ikke på min. ( 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 16. april 2005 Skrevet 16. april 2005 Det går ikke på min. ( Hmmm..okei. Når du sier det så kommer jeg på at broren min og hadde det problemet. Det var visst pga at noen tlf hadde annen software. (Synes jeg å huske) Synd da, den lyden er unødvendig høy! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.