Tottlå Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Åååå neiii!!!!! Kom igjen......prøv en gang til!! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Å er det derfor? (sjekk mailen din ) Vi er der, men det ser ut til at det er altfor stille på msn. jeg hadde problemer med å komme inn tidligere ikveld. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Hva?? Kvelden blir ikke helt den samme ute Gyda 0 Siter
Gyda Skrevet 12. april 2005 Forfatter Skrevet 12. april 2005 Åååå neiii!!!!! Kom igjen......prøv en gang til!! Jeg får denne beskjeden når jeg går inn på "Tjenestestatus": NET Messenger Service Noen brukere kan ha problemer med å logge på tjenesten. Prøv igjen senere. DRIT OG DRA! 0 Siter
Gjest printa Skrevet 12. april 2005 Skrevet 12. april 2005 Jeg får denne beskjeden når jeg går inn på "Tjenestestatus": NET Messenger Service Noen brukere kan ha problemer med å logge på tjenesten. Prøv igjen senere. DRIT OG DRA! Msn min var nede tidligere i kveld, men den funker nå ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.