Gå til innhold

Jeg ler meg fillete

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Typisk norsk" er så ufattelig bra, og jeg er nesten i ferd med å forelske meg i Petter Scherven. Morsom, entusiastisk og språkinteressert -

ju-huu!

Begeistret hilsen

Skrevet

Forsåvidt enig, men jeg irriterer meg litt over den latteren hans av og til, den virker litt tilgjort.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har sansen for det programmet.

Vet du når det går i reprise? Jeg vet det går. I dag var det fotball.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Forsåvidt enig, men jeg irriterer meg litt over den latteren hans av og til, den virker litt tilgjort.

Der er jeg faktisk helt enig med deg. Han minner meg om denne bil-idioten. Husker ikke hva han heter. Kanskje de er brødre.

Skrevet

Jeg ser dem på på nrk.no. Der har de alle episodene fra første til siste. Helt genialt, og helt gratis.

Skrevet

Der er jeg faktisk helt enig med deg. Han minner meg om denne bil-idioten. Husker ikke hva han heter. Kanskje de er brødre.

Han gospelkorkisen??

Han er jo morsom,da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ser dem på på nrk.no. Der har de alle episodene fra første til siste. Helt genialt, og helt gratis.

Kult. Jeg brukte nrk.no en del tidligere, men det slo meg ikke at det fortsatt er gratis der.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Han gospelkorkisen??

Han er jo morsom,da.

Aner ikke. Han fyren som kjører rundt i en hel haug med biler for tv2 eller nrk.

Klarer ikke den typen.

Skrevet

Det var reprise i dag: tirsdager kl 22.45.

Jeg har sendt mannen på puben for å se fotball, så jeg kan nye mine frustrerte fruer, Typisk norsk og min lavkarbopils i fred.

;oD

Skrevet

Jan-Erik Larsen? Nei, nå må du slutte! De er da virkelig svært lite like.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jan-Erik Larsen? Nei, nå må du slutte! De er da virkelig svært lite like.

Ja, stemmer. Det er det dotten heter.

Jo, de ler likt. Språkfyren er naturligvis ikke like ille som bilfyren, da hadde jeg aldri sett på Typisk Norsk, men han har tendensene når han ler.

Skrevet

Ja, stemmer. Det er det dotten heter.

Jo, de ler likt. Språkfyren er naturligvis ikke like ille som bilfyren, da hadde jeg aldri sett på Typisk Norsk, men han har tendensene når han ler.

KUTT UT!

Pokker, nå kommer jeg til å tenke på det neste gang jeg ser programmet.

*skuler stygt*

ShitDiddelyDo
Skrevet

KUTT UT!

Pokker, nå kommer jeg til å tenke på det neste gang jeg ser programmet.

*skuler stygt*

Du kommer til å se det. :)

Skrevet

Helt enig!! Programmet er herlig, og det er programlederen også! *S*

Du: Vet du om dte er han som spilte i den (nå gamle) reklamefilmen om "skal du fiske eller skal du ha fisk?"

Skrevet

Helt enig!! Programmet er herlig, og det er programlederen også! *S*

Du: Vet du om dte er han som spilte i den (nå gamle) reklamefilmen om "skal du fiske eller skal du ha fisk?"

Ja, jeg er temmelig sikker på at det er han!

Skrevet

Ja, jeg er temmelig sikker på at det er han!

Den er også veldig bra!! Har humret mye av den reklamen.

Skrevet

Helt enig i at det er et ufattelig bra program.

Endelig en måte å sette fokus på og gjøre språk interessant på (det gleder oss som "lever og ånder" for det i alle fall ...).

:o)

Vennlig hilsen

Skrevet

Rett og slett vidunderlig den mannen. På alle måter! Og mannen min er enig!

Skrevet

Rett og slett vidunderlig den mannen. På alle måter! Og mannen min er enig!

...det at mannen min er enig sier jo ikke så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...