Gå til innhold

Fra Hagen til Hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...men også til Kjell Magne, Jan og Per-Kristian, og kanskje litt til Einar, Lars og Torhild. Ikke sitt der og gap, du veit hva jeg snakker om. RIMI-Hagen svarer APs "morkake" på tiltale og gir pengegaver til de borgelige.

http://pub.tv2.no/nettavisen/nettpaasak/article372559.ece

Dette bekymrer selvsagt rødepakket noe alldeles inn i granskauen, selv om pengegavene ikke kan knyttes til politiske mot-ytelser slik som kommunist-hallikene i LO får. Way to go, Hagen. Måtte bare flere av næringslivstoppene trå til for å sikre et borgelig flertall etter neste valg.

Medlemmer av LO som ikke er enig i den "politikken" som føres bør melde seg ut. Et medlemskap i LO er ensbetydende med illojalitet overfor både arbeidsgiver og AS Norge.

Skrevet

:-) Bra pakket har hverandre!!!

Ensomhet er dog det værste...

Hagen er så snill alstå, må være laga av gull den mannen der! En tvers gjennom kjekk kar.

Kan ikke skjønne at de nøyde seg med Gerd Liv, hun er ikke akkurat vakker. *sukker* Nei Hagen er fin han.

Og nå ble du vel glad for at noen svarer deg. jeg er bare så snill jeg også...lar ikke noen slenge ut dritt og ikke få noe respons på det. Det er jo bare det tristeste som finnes... Jeg ser meg i speilet og tenker "jeg og Hagen"

Skrevet

Å være medlem av LO betyr at man direkte støtter AP i like stor grad som om man melder seg inn i AP.

Personlig synes jeg Hagens respons på LO/AP sammarbeidet er meget bra, selv om det desverre tar litt fokus vekk fra det problemfyllte sammarbeidet blant sosialistene i pressedekningen.

Skrevet

Du vrøvlar som vanleg, Kahn-en.

AP er LO's forlenga arm inn i politikken, korkje meir eller mindre. Det var fagforeninga som starta partiet, og som sidan har sytt for å halde det

igang, personalmessig, politisk og økonomisk. At det skulle vera noko suspekt ved dette,må ein vera dum i hovudet for å få til.

Dei dydig forarga reaksjonane frå Hagen og konsortar er berre totalt latterlege.

Men vonleg skal dei vise seg å vera til fånyttes, når bondevikfaenspakket, venstretullingane og det inkompetente høgreslenget vert jaga or regjeringsbygget til hausten.

Skrevet

Du vrøvlar som vanleg, Kahn-en.

AP er LO's forlenga arm inn i politikken, korkje meir eller mindre. Det var fagforeninga som starta partiet, og som sidan har sytt for å halde det

igang, personalmessig, politisk og økonomisk. At det skulle vera noko suspekt ved dette,må ein vera dum i hovudet for å få til.

Dei dydig forarga reaksjonane frå Hagen og konsortar er berre totalt latterlege.

Men vonleg skal dei vise seg å vera til fånyttes, når bondevikfaenspakket, venstretullingane og det inkompetente høgreslenget vert jaga or regjeringsbygget til hausten.

Ah, jødehataren personeleg har krype ut or bingji og holder tordentale på fjøsmål.

Andor, den gjengen som nå sitter på toppen i AP og SV, samt LO og Transporten, er ikke annet enn kommunist-pakk finansiert av judaspenger fra Moskva via Karlshorst. Uten Kjetil Lund kunne flere av dem tatt seg en lengre Kypros-ferie sammen med Arne Treholt.

Nå er det heller ikke bare Frp-Hagen som problematiserer samrørsla mellom LO og AP; velgerne - og ikke minst flesteparten av LOs medlemmer - har lite til overs for denne "alliansen".

Stalins ste-datter og "Steklov" inn i posisjon sammen med resten av jødehaterne i SV og appendix Åslaug Trojaner, jo det skal bli greier. De har vel drept hverandre over EU-saken før Bondevik rekker å gi dem nøkkelen til kontorene, tenker jeg.

(håper jeg)

Skrevet

:-) Bra pakket har hverandre!!!

Ensomhet er dog det værste...

Hagen er så snill alstå, må være laga av gull den mannen der! En tvers gjennom kjekk kar.

Kan ikke skjønne at de nøyde seg med Gerd Liv, hun er ikke akkurat vakker. *sukker* Nei Hagen er fin han.

Og nå ble du vel glad for at noen svarer deg. jeg er bare så snill jeg også...lar ikke noen slenge ut dritt og ikke få noe respons på det. Det er jo bare det tristeste som finnes... Jeg ser meg i speilet og tenker "jeg og Hagen"

Eh...neivel?

Skrevet

Ah, jødehataren personeleg har krype ut or bingji og holder tordentale på fjøsmål.

Andor, den gjengen som nå sitter på toppen i AP og SV, samt LO og Transporten, er ikke annet enn kommunist-pakk finansiert av judaspenger fra Moskva via Karlshorst. Uten Kjetil Lund kunne flere av dem tatt seg en lengre Kypros-ferie sammen med Arne Treholt.

Nå er det heller ikke bare Frp-Hagen som problematiserer samrørsla mellom LO og AP; velgerne - og ikke minst flesteparten av LOs medlemmer - har lite til overs for denne "alliansen".

Stalins ste-datter og "Steklov" inn i posisjon sammen med resten av jødehaterne i SV og appendix Åslaug Trojaner, jo det skal bli greier. De har vel drept hverandre over EU-saken før Bondevik rekker å gi dem nøkkelen til kontorene, tenker jeg.

(håper jeg)

Er du ferdig med å breke, sauen?

Det du nå kjem dragande med er sjølvsagt henta or den tomme luft, som det meste andre du gøyser or deg.

Du må ha for lite å gjera, reknar eg med. Kanskje du burde spørje kona di om det er noko husarbeid du kan stå til teneste med?

Skrevet

Er du ferdig med å breke, sauen?

Det du nå kjem dragande med er sjølvsagt henta or den tomme luft, som det meste andre du gøyser or deg.

Du må ha for lite å gjera, reknar eg med. Kanskje du burde spørje kona di om det er noko husarbeid du kan stå til teneste med?

...sa nissen fra dalstroka innafor.

Stikk inn i glemselen igjen, andor, i en saklig debatt blir du bare en bablende tulling. Husk bare hvordan Mann32 ydmyket deg.

Hater tanken på å gjøre det samme - igjen.

Skrevet

Stikk inn i glemselen igjen, andor, i en saklig debatt blir du bare en bablende tulling. Husk bare hvordan Mann32 ydmyket deg.

Du har tydelegvis merka deg Hitler's metode med å taka løgnene dine oppatt og oppatt. Så vonar du vel dei vert aksepterte som sanne med tida, men der tek du jo feil.

Mann 32 var/er ein dust av same slaget som du, og om det var nokon som vart audmjuka i den bataljen du refererer til var det han.

Du tek tydelegvis sjansen på det same, men du veit jo godt at eg kan skrive buksa av deg når som helst, om eg berre gidder.

Skrevet

Du har tydelegvis merka deg Hitler's metode med å taka løgnene dine oppatt og oppatt. Så vonar du vel dei vert aksepterte som sanne med tida, men der tek du jo feil.

Mann 32 var/er ein dust av same slaget som du, og om det var nokon som vart audmjuka i den bataljen du refererer til var det han.

Du tek tydelegvis sjansen på det same, men du veit jo godt at eg kan skrive buksa av deg når som helst, om eg berre gidder.

Skrevet

Well, jeg skal ikke gni nesa di nedi dette mer enn høyst nødvendig, men if memory serves; det var da vitterlig DU som eksploderte som en villstut og gikk amok, vi måtte jaggu trå til å trøste deg resten av kvelden etter den julingen mannen ga deg.

Synd at du ikke gidder å skrive "buksa av meg" på samme måten som du forsøkte med mannen, du kan være ganske underholdende når du koker over.

Når sant skal sies kan du ikke skrive deg ut av en utedass uten dør engang, om de ga deg et billass med dassruller til formålet. ;^)

Kryp under dyna igjen, nissefar, før frøken Eplekinn nede på siden her må sjekke deg for kløe og rennende nese.

Ha en hælsikes fin kveld.

Skrevet

Dere er nøyaktig like mye fjøsnisser og inngrodde bondetamper og meningsfascister, begge to. Underholdende å bivåne :-)

"................................."

Skrevet

Eh...neivel?

Rart du ikke forsto det der. En raller burde vel forstå en raller? :-)

"..................................."

Skrevet

Dere er nøyaktig like mye fjøsnisser og inngrodde bondetamper og meningsfascister, begge to. Underholdende å bivåne :-)

"................................."

Tja, hvis alle uten bleike fingre, tjafsete hår og bukkeskjegg er bondetamper, så passer vel kanskje undertegnede til beskrivelsen. Andor er staselig i bunad, veit jeg.

Får'u i deg nok mat om da'n, puslingen? =^)

Skrevet

Rart du ikke forsto det der. En raller burde vel forstå en raller? :-)

"..................................."

Mulig det. Kan ikke du oversette for meg, da, i så fall?

*ler*

Skrevet

Tja, hvis alle uten bleike fingre, tjafsete hår og bukkeskjegg er bondetamper, så passer vel kanskje undertegnede til beskrivelsen. Andor er staselig i bunad, veit jeg.

Får'u i deg nok mat om da'n, puslingen? =^)

Tjafsete hår? Nei, steike, er det en ting jeg ikke har så er det det. Bleike fingre? Hvor får du dette fra? De er riktignok ikke farget av kumøkk og traktorsøl, men bleike er de ikke.

At du er missunnelig på menn med hårvekst på hodet kan jeg forsåvidt ha sympati med.

"...................................."

Skrevet

Mulig det. Kan ikke du oversette for meg, da, i så fall?

*ler*

Uhm...nei, omvendt, Kahn. Prøv å lese bokstav for bokstav, så kanskje du får det med deg. Jeg vet det er vanskelig, men du må ikke gi opp. En vakker dag er du i stand til å lese og skrive som vanlige folk - bare ikke slutt å trene.

"....................................."

Skrevet

Tjafsete hår? Nei, steike, er det en ting jeg ikke har så er det det. Bleike fingre? Hvor får du dette fra? De er riktignok ikke farget av kumøkk og traktorsøl, men bleike er de ikke.

At du er missunnelig på menn med hårvekst på hodet kan jeg forsåvidt ha sympati med.

Ja, du er nok litt av en Schwarzenegger, tenker jeg.

Skrevet

Nei, det var det vel du som var, var det ikke, mister-ingen-klarer-å-knekke-

den-sterke-nakken-min? :-)

".................................."

Skrevet

Forresten - hva i all verden har bleke fingre og/eller tjafsete hår med schwarzenegger å gjøre? Annet enn at du er missunnelig på menn med hår på hodet, mener jeg? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...