Gå til innhold

Aldri mer vektproblemer ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at valnøtt skrev at hun fikk veldig god motivasjon/hjelp av dr.phil, usikker om det er samme boken hun mente eller sånn generelt (tvprogrammene) da..men hun har iallefall greid seg veldig bra :)

Skrevet

Jeg ville nok også gått ned i vekt om hundretusener skulle følge vekten min fra uke til uke - uansett hvilken metode jeg hadde brukt.

Jo selvsagt, men det ble også tatt inn folk som KUN ved å følge med på TV og følge boken, som hadde klart dette på egenhånd - altså, de var ikke med på noe opplegg, men klarte det selv, ved hjelp av boken og inspirasjon av at de så andre klarte det.

Dette var folk som hadde prøvd utallige slankekurer før - som jo ikke virker.

Dr.Phils bok går ut på å endre livsstil, og fortsette med det.(Jeg har ikke lest boka, men fulgt med på programmene hans og vet derfor hva det dreier seg om)

Selvsagt er det de som lykkes som blir dratt frem - og DE igjen inspirerer andre. Så dette er jo bare positivt.

Dr.Phil har også en bok med oppskrifter, for den som lurte på det.

For de som vil bestille kan de jo bare gå på hjemmesiden hans.

Bøker er tollfritt, så der gjelder ikke 200 kroners grensen.

Skrevet

Hva???? Dr.Phil er da slettes ikke overvektig.

Denne boken hans har gjort at tusenvis av amerikanere har startet egne grupper i forskjellige byer - hvor han følger opp.

Fulgte med da han fikk en gjeng som skulle følge dette opplegget "De syv nøklene"...direkte på TV.

Det var helt utrolig hvor mye de gikk ned, samtidig var det ingen som gikk å var sultne - de endret kosthold, og alle fikk en bedre psyke også.

Du/dere skulle virkelig ha sett. Utrolig hva den mannen klarer å få til, og ikke minst, få folk til å tenke på en annen måte.

Liker hans rett frem måte å prate på :-)

Sønnen hans har kommet med en tilsvarende bok for tenåringer. Noe som jo kan trenges der borte, og her også for den del. Vi er på god vei etter.

Det er nok minst et par år siden sist jeg så på drPhil på TV. Da så han verken spesielt veltrent eller slank ut. Men mye kan skje på to år. Kanskje han har fulgt sitt eget opplegg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...