Gå til innhold

Parker i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange fine tips du har fått. Du kan også ta bussen til Ekeberg. Fine områder deroppe også. Lite basseng om sommeren og mange gresssletter lekeapparater. Ponniridning.

Skrevet

MEN, mariaflyfly, det var fint der om vinteren når vi kunne gå på skøyter. Har mange fine barndomsminner derfra. Likeledes i akebakkene fra Oppsal og ned mot Østensjøvannet, Rønningjordene. Ikke mye igjen av dem nå.

Jøss, er'u fra Oppsal, Hønemoren? :)

Skrevet

Jøss, er'u fra Oppsal, Hønemoren? :)

Ja, kanskje vi var naboer :-)

Badet vel mye i Ulsrudvannet du også kanskje...! Skiturer til Sandbakken og Vangen. Turnforeningen Bjart, koselige Oppsal skole etc. etc.

Skrevet

Badet vel mye i Ulsrudvannet du også kanskje...! Skiturer til Sandbakken og Vangen. Turnforeningen Bjart, koselige Oppsal skole etc. etc.

Tror du er litt eldre enn meg... ;)

Gjest en fra Oppsal
Skrevet

Blir nysgjerrig nå. Når var du barn på Oppsal skole?

Skrevet

Flyttet dit i 1955 da og da var jeg noen få år:-)

Skrevet

Tror du er litt eldre enn meg... ;)

Ja, det er jeg sikkert, jeg bodde ikke langt fra senteret, men er godt kjent deroppe.

Skrevet

På skolen ja, leste litt feil, men begynte på skolen der på slutten av 50tallet, hadde "Frk. Frisk" :-) og har kontakt med henne enda jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...