Gå til innhold

Sosialistisk Venstreparti og appelsiner

Anbefalte innlegg

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

24

• sigga

10

• andor

9

• fei1365380229

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi registrerer igjen din trang til å kalle folk med annen oppfattelse enn deg for idioter.... Folk med meningers mot kaller jeg dem, og en gjeng som tør stå for det de mener.

Skrevet

Idiot kan du vera sjølv.

Det må då vera greitt nok å fylgje opp synspunkta sine i praksis, skulle eg meine.

Eg for min del er nok ikkje fullt så konsekvent. Dvs. appelsiner et eg aldri, men jødemelonane tykkjer eg er nokså gode, jamvel dei kan vera politisk ukorrekte.

Skrevet

Vi registrerer igjen din trang til å kalle folk med annen oppfattelse enn deg for idioter.... Folk med meningers mot kaller jeg dem, og en gjeng som tør stå for det de mener.

Når et politisk parti offentlig går ut og boikotter den eneste demokratisk staten i hele Midtøsten, da er det grunnlag for å bruke skarpe karakteristikker.

Boikotten rammer mer palestinske arbeidsfolk enn Israel som stat, og rent politisk er det null gevinst. Å kalle dette idioti, utført av idioter, er en mild dom.

Hvis SV kommer i regjering, kan vi kanskje vente at den gule David-stjernen byttes ut med en gul Jaffa i skjortelommen? Den totalitære familien trenger jo å vite hvem og hvor "fienden" er til enhver tid.

Skrevet

Tja, nå er det jo ikke sikkert alle nyter smaken av apartheid like mye. Man får bare håpe på et sosialistisk flertall til høsten med medfølgende sanskjoner og boikott av Israel og no more Jaffa for you.

http://www.morgenbladet.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20050408/OLEDER/104080038/-1/LEDER

Hva annet er det du boikotter da? Coca Cola, Mc Donalds, og ikke minst PC'n din? For du vil vel være konsekvent, eh?

Skrevet

Diskuter sak, ikke person.

Vel saken er vel ikke så mye å diskutere. Du mener at noen som boikotter varer fra Israel er idioter.

Vel, deg om det! Jeg syns at prinsipper er bra, meg om det!

fei1365380229
Skrevet

Synes det ofte kan være lurt med boikotter jeg for de virker hvis mange drar i lag.

Hvis alle kunne være litt mer oppmerksomme på hvor ting kommer fra og hvordan de er produsert så hadde kanskje verden blitt et bedre sted.

Om allerede oppkuttede appelsiner bør kunne spises eller ikke er jo en annen sak, men de kunne vel bli brukt i en appelsinparfait kanskje som deltakerne kunne spist senere på kvelden :o)

Skrevet

Vel saken er vel ikke så mye å diskutere. Du mener at noen som boikotter varer fra Israel er idioter.

Vel, deg om det! Jeg syns at prinsipper er bra, meg om det!

"Vel saken er vel ikke så mye å diskutere."

Neivel, så hold fred da.

Skrevet

Når et politisk parti offentlig går ut og boikotter den eneste demokratisk staten i hele Midtøsten, da er det grunnlag for å bruke skarpe karakteristikker.

Boikotten rammer mer palestinske arbeidsfolk enn Israel som stat, og rent politisk er det null gevinst. Å kalle dette idioti, utført av idioter, er en mild dom.

Hvis SV kommer i regjering, kan vi kanskje vente at den gule David-stjernen byttes ut med en gul Jaffa i skjortelommen? Den totalitære familien trenger jo å vite hvem og hvor "fienden" er til enhver tid.

"den eneste demokratiske staten" !!!

Ja det er noko til demokrati. Det er vel slik du ynskjer det skal vera her i landet, også ?

Fytte faen!

Skrevet

Synes det ofte kan være lurt med boikotter jeg for de virker hvis mange drar i lag.

Hvis alle kunne være litt mer oppmerksomme på hvor ting kommer fra og hvordan de er produsert så hadde kanskje verden blitt et bedre sted.

Om allerede oppkuttede appelsiner bør kunne spises eller ikke er jo en annen sak, men de kunne vel bli brukt i en appelsinparfait kanskje som deltakerne kunne spist senere på kvelden :o)

"Synes det ofte kan være lurt med boikotter jeg for de virker hvis mange drar i lag."

Men du bryr deg åpenbart ikke om hvem som boikotter hva? Hvordan kan verden bli et bedre sted om vi skal la den totalitære familien boikotte et demokrati som slåss for sin blotte eksistens.

Bruk vettet.

Skrevet

Diskuter sak, ikke person.

Og når var det du byrja med det ?

Skrevet

"Vel saken er vel ikke så mye å diskutere."

Neivel, så hold fred da.

Hehe! Fred holdes!

*går og spiser et eple*

fei1365380229
Skrevet

"Synes det ofte kan være lurt med boikotter jeg for de virker hvis mange drar i lag."

Men du bryr deg åpenbart ikke om hvem som boikotter hva? Hvordan kan verden bli et bedre sted om vi skal la den totalitære familien boikotte et demokrati som slåss for sin blotte eksistens.

Bruk vettet.

Du har virkelig en skikkelig irriterende måte å argumentere på. Når jeg møter slike folk i RL så gir jeg bare opp fordi de bare har bestemt seg for en ting, de lytter_ikke_til andres meninger, men er kun opptatt av å få fram sitt budskap samme hva.

Ta til vettet selv!

Skrevet

"den eneste demokratiske staten" !!!

Ja det er noko til demokrati. Det er vel slik du ynskjer det skal vera her i landet, også ?

Fytte faen!

Hvis det hadde vært israelske tilstander her i landet, ville du og jeg vært dødsfiender, andor, all den tid du støtter krefter som spiser store stykker av demokratiet vårt as we speak.

Det er tragisk å se hvordan det ene pakket reiser seg opp av asken etter et annet pakk. I anvendt politisk praksis er det nemlig ingen forskjell på nazister, fascister og kommunister. Nå også Islam.

Fytte fan? Kan fort bli "famous last words".

Skrevet

Du har virkelig en skikkelig irriterende måte å argumentere på. Når jeg møter slike folk i RL så gir jeg bare opp fordi de bare har bestemt seg for en ting, de lytter_ikke_til andres meninger, men er kun opptatt av å få fram sitt budskap samme hva.

Ta til vettet selv!

Meningene dine er meningsløse uten argumenter. Jeg ville forøvrig sagt det samme rett i fjeset ditt som det jeg skriver til deg her.

Bare så det er sagt.

Skrevet

Der du sluttet.

Skrevet

Nei se hvem som er kommet! :D Velkommen! Jeg vet ikke om du husker meg, men jeg husker deg fra leeenge siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...