Gå til innhold

Sosialistisk Venstreparti og appelsiner

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Meningene dine er meningsløse uten argumenter. Jeg ville forøvrig sagt det samme rett i fjeset ditt som det jeg skriver til deg her.

Bare så det er sagt.

Ja nettopp!

Da er du et slitsomt menneske å diskutere med som ikke lytter til andre meninger. Jeg kan endre standpunkt i saker det kan jeg tenke meg at du ikke kan.

Forøvrig er jeg ikke så godt inne i det med Israel at jeg kan uttale meg så bastant om den saken der, men SV er sikkert så godt inne i den at de kan.

Jeg syns bare du smeller ut av deg eder og galle mot det sosialistiske alternativ i hytt og pine. Selv tror jeg nok at det ikke blir så ille som du tror når de tar over makten ved stortingsvalget :o)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

24

• sigga

10

• andor

9

• fei1365380229

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Sikkert også en idiot
Skrevet

Vi registrerer igjen din trang til å kalle folk med annen oppfattelse enn deg for idioter.... Folk med meningers mot kaller jeg dem, og en gjeng som tør stå for det de mener.

nå skal ikke jeg kommentere om de er idioter eller ikke, men når ble det modig å følge mainstream?

det er vel mer modig å støtte Israel fremfor Palestina?

om det foregår mye rart i Israel så er det i allefall en demokratisk stat.

Skrevet

Ja nettopp!

Da er du et slitsomt menneske å diskutere med som ikke lytter til andre meninger. Jeg kan endre standpunkt i saker det kan jeg tenke meg at du ikke kan.

Forøvrig er jeg ikke så godt inne i det med Israel at jeg kan uttale meg så bastant om den saken der, men SV er sikkert så godt inne i den at de kan.

Jeg syns bare du smeller ut av deg eder og galle mot det sosialistiske alternativ i hytt og pine. Selv tror jeg nok at det ikke blir så ille som du tror når de tar over makten ved stortingsvalget :o)

Jammen du...en som hiver utav seg så mye eder og galle, må jo ha blitt truffet et ømt sted? Jeg tror det er håp for herren jeg, og at han nok bare er en skap-sosialist som dessverre ferdes i feil miljø.

Blir som med homse på vestlandet det...

Noen av sakene er jo morsomme da, selv om det er litt "fare out"? Litt saftig språk kan jo også være morsomt? Men det nok neppe for å endre seg selv han legger inn innlegg her nei! Og med den stilen så endrer vel neppe noen andre seg heller!

Jeg og SV er for fargerike fellesskap vi, så vi ønsker hr Kahn velkommen!

fei1365380229
Skrevet

Jammen du...en som hiver utav seg så mye eder og galle, må jo ha blitt truffet et ømt sted? Jeg tror det er håp for herren jeg, og at han nok bare er en skap-sosialist som dessverre ferdes i feil miljø.

Noen av sakene er jo morsomme da, selv om det er litt "fare out"? Litt saftig språk kan jo også være morsomt? Men det nok neppe for å endre seg selv han legger inn innlegg her nei! Og med den stilen så endrer vel neppe noen andre seg heller!

Sant det! Han er nok helt sikkert en skap-sosialist :o)

Skrevet

nå skal ikke jeg kommentere om de er idioter eller ikke, men når ble det modig å følge mainstream?

det er vel mer modig å støtte Israel fremfor Palestina?

om det foregår mye rart i Israel så er det i allefall en demokratisk stat.

Der hadde du et særdeles godt poeng i et svar på et innlegg jeg ikke tror var særlig gjennomtenkt:-)

Skrevet

Noe av det beste jeg har lest på lenge. Skapsosialist LOL :o)

petter smart
Skrevet

På den ene siden boikotter de appelsiner fra Israel (som nok har sine svin på skogen, men langt fra er den verste i midt-østen), mens de på den andre siden samler inn penger til terrorister som dreper både soldater som prøver å bygge opp et demokrati i Irak, sivile irakere, hjelpearbeider, journalister og utenlandske arbeidere.

For en gjennomført politikk.

At noen får seg til å stemme på dette partiet er en gåte for meg.

Skrevet

Ja nettopp!

Det høres ut som du er av typen "jeg er mot krig og fred og slik, lissom..."

fei1365380229
Skrevet

Det høres ut som du er av typen "jeg er mot krig og fred og slik, lissom..."

Er mot krig, men for fred da :o)

Skrevet

Der du sluttet.

Tøv på deg.

Ein treng berre kaste eit raskt blikk på trådlista her for å finne ein haug med skjellesord med di underskrift.

Skrevet

Hva annet er det du boikotter da? Coca Cola, Mc Donalds, og ikke minst PC'n din? For du vil vel være konsekvent, eh?

Rett nok boykotar eg både Coca Cola og MacDonalds, men det er avdi eg ikkje likar korkje brunt sukkerskval eller grisemat,og har for så vidt lite med politikk å gjera. Som sagt er eg ikkje konsedkvent, og likar m.a. israelske honningmelonar godt.

Skrevet

Hvis det hadde vært israelske tilstander her i landet, ville du og jeg vært dødsfiender, andor, all den tid du støtter krefter som spiser store stykker av demokratiet vårt as we speak.

Det er tragisk å se hvordan det ene pakket reiser seg opp av asken etter et annet pakk. I anvendt politisk praksis er det nemlig ingen forskjell på nazister, fascister og kommunister. Nå også Islam.

Fytte fan? Kan fort bli "famous last words".

Du har som vanleg berre vrøvl å koma med. Det er ein av grunnane til at det er sjeldan eg gidder sjå innom DOL.

Skrevet

På den ene siden boikotter de appelsiner fra Israel (som nok har sine svin på skogen, men langt fra er den verste i midt-østen), mens de på den andre siden samler inn penger til terrorister som dreper både soldater som prøver å bygge opp et demokrati i Irak, sivile irakere, hjelpearbeider, journalister og utenlandske arbeidere.

For en gjennomført politikk.

At noen får seg til å stemme på dette partiet er en gåte for meg.

Du får prøve å etterutdanne deg litt, så kanskje du finn løysinga på ei og anna gåte!

Skrevet

"Synes det ofte kan være lurt med boikotter jeg for de virker hvis mange drar i lag."

Men du bryr deg åpenbart ikke om hvem som boikotter hva? Hvordan kan verden bli et bedre sted om vi skal la den totalitære familien boikotte et demokrati som slåss for sin blotte eksistens.

Bruk vettet.

Jødestaten er som kjent eit rasistisk diktatur, ikkje eit demokrati. Du ligg openberrt under for både synkverving og begrepsforvirring.

Skrevet

Nei se hvem som er kommet! :D Velkommen! Jeg vet ikke om du husker meg, men jeg husker deg fra leeenge siden.

Hei, Ariadne,

Visst hugsar eg deg, men at det er long time no see, har du jo heilt rett i.

Dette fenomenet treng snaut noka forklaring, ut over at eg har dettravelt med anna enn DOL.

Skrevet

Hei, Ariadne,

Visst hugsar eg deg, men at det er long time no see, har du jo heilt rett i.

Dette fenomenet treng snaut noka forklaring, ut over at eg har dettravelt med anna enn DOL.

Hyggelig å se nicket ditt i alle fall. Jeg har vært borte flere år selv, har bare et lite stunt her nuhfortiden.

Skrevet

Ja nettopp!

Oppskriften er å forholde seg til sak og argumenter, så kan en holde ut å diskutere med nesten hvem som helst.

Hva SVs kunnskap om Midtøsten angår, hadde du sittet med den samme kunnskapen, så ville kanskje SVs standpunkt skremt deg også. Og hadde du visst det jeg vet om SV, så ville du blitt livredd.

Skrevet

Tøv på deg.

Ein treng berre kaste eit raskt blikk på trådlista her for å finne ein haug med skjellesord med di underskrift.

Så gjør det,da. Så skal vi sammenlikne.

Skrevet

Du har som vanleg berre vrøvl å koma med. Det er ein av grunnane til at det er sjeldan eg gidder sjå innom DOL.

Hehe, som om jeg bryr meg om dine grunner for å holde deg borte fra DOL. Jeg vet grunnen til ditt fravær, så vær ærlig mot deg sjøl i det minste.

Skrevet

Jødestaten er som kjent eit rasistisk diktatur, ikkje eit demokrati. Du ligg openberrt under for både synkverving og begrepsforvirring.

Talt som en ekte kommunist, andor. Hva kan man da kalle Israels fiender?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...