Gå til innhold

Sosialistisk Venstreparti og appelsiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Talt som en ekte kommunist, andor. Hva kan man da kalle Israels fiender?

Normale, oppegående mennesker mr.Kahn. Bare innrøm det, nesten ikke en kjeft av Norges befolkning holder med Israel i denne striden :o) Hvorfor skulle du ellers fortelle det her inne hele tida hvis alle oppegående mennesker hadde vært enig med deg.

Men du fortsetter og fortsetter i håp om at kanskje noen kunne bli overbevist men det blir ingen likevel ;o)

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

24

• sigga

10

• andor

9

• fei1365380229

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

På den ene siden boikotter de appelsiner fra Israel (som nok har sine svin på skogen, men langt fra er den verste i midt-østen), mens de på den andre siden samler inn penger til terrorister som dreper både soldater som prøver å bygge opp et demokrati i Irak, sivile irakere, hjelpearbeider, journalister og utenlandske arbeidere.

For en gjennomført politikk.

At noen får seg til å stemme på dette partiet er en gåte for meg.

Ja, la oss alle heller stemme FrP - da blir det så bra. Vi vil vel alle ha et styresett som ukritisk etteraper usa?

(Jeg stemmer forøvrig ikke SV)

".................................."

Skrevet

Normale, oppegående mennesker mr.Kahn. Bare innrøm det, nesten ikke en kjeft av Norges befolkning holder med Israel i denne striden :o) Hvorfor skulle du ellers fortelle det her inne hele tida hvis alle oppegående mennesker hadde vært enig med deg.

Men du fortsetter og fortsetter i håp om at kanskje noen kunne bli overbevist men det blir ingen likevel ;o)

«-Bare innrøm det, nesten ikke en kjeft av Norges befolkning holder med Israel i denne striden -»

Du skulle bare visst hvor mange som støtter Israel, og følgelig mitt syn. Det går nesten ikke en dag uten at jeg snakker med folk som mener nøyaktig det samme som jeg, og de fleste av de som er uenig vet fan ikke forskjell på en palestiner og en libaneser engang.

Med tiden vil vi bli enda flere, da den totalitære familien allerede har gått på én smell. Marxistisk fred selger ikke over tid, og den vil bli bannlyst hvis den kommer hit. Du tror meg kanskje ikke, men når det kommer til å le sist, så vil det ikke være så mye igjen å le av.

Se deg omkring.

Skrevet

Hehe, som om jeg bryr meg om dine grunner for å holde deg borte fra DOL. Jeg vet grunnen til ditt fravær, så vær ærlig mot deg sjøl i det minste.

Hmmm. La meg gjette..

Dårlig med internetaksess her?

http://www.vangseter.no/

Skrevet

Hmmm. La meg gjette..

Dårlig med internetaksess her?

http://www.vangseter.no/

Nah, hva i hælvete skal jeg med det? Send'n heller til han andre skrullingen, han trenger'e mer. Jeg visste fan ikke at han drakk før jeg så'n edru.

Skrevet

Der hadde du et særdeles godt poeng i et svar på et innlegg jeg ikke tror var særlig gjennomtenkt:-)

Var det ikke gjennomtenkt fordet det ikke var i samsvar med dine meninger eller? Det provoserer meg at folk kaller andre for idioter fordet de gjør noen en ikke ville gjort selv. Hver å en står fritt til å boikotte det de vil uansett om andre er uenige.. Er det ugjennomtenkt å boikotte Israel også eller??

Ha litt respekt for at andre er uenige da vel...

hilsen jaffaappelsinspisende..

Skrevet

Nah, hva i hælvete skal jeg med det? Send'n heller til han andre skrullingen, han trenger'e mer. Jeg visste fan ikke at han drakk før jeg så'n edru.

*LOL* Meget bra!

Skrevet

Hehe, som om jeg bryr meg om dine grunner for å holde deg borte fra DOL. Jeg vet grunnen til ditt fravær, så vær ærlig mot deg sjøl i det minste.

Vet du Mr Kahn?? jeg tror du gir blaffen i alle andre enn deg sjøl...

Skrevet

SV har etter min mening en helt riktig politikk når det gjelder Israel.

Skrevet

"Synes det ofte kan være lurt med boikotter jeg for de virker hvis mange drar i lag."

Men du bryr deg åpenbart ikke om hvem som boikotter hva? Hvordan kan verden bli et bedre sted om vi skal la den totalitære familien boikotte et demokrati som slåss for sin blotte eksistens.

Bruk vettet.

Det er meningsforskjeller her, vis litt respekt for folk med annen oppfatning enn deg da, kjære vene....

Skrevet

Det er meningsforskjeller her, vis litt respekt for folk med annen oppfatning enn deg da, kjære vene....

Mr.Kahn er ikke i stand til å vise respekt for andres meninger når det gjelder Israel- dessverre.

Er du uenig med Mr.Kahn i det spørsmålet- eller støtte/ikke støtte USA, så følger du ikke med- det vil si har ikke kunnskap nok, eller så er du kommunist.

Skrevet

Mr.Kahn er ikke i stand til å vise respekt for andres meninger når det gjelder Israel- dessverre.

Er du uenig med Mr.Kahn i det spørsmålet- eller støtte/ikke støtte USA, så følger du ikke med- det vil si har ikke kunnskap nok, eller så er du kommunist.

Jaja, ham om det.... han bidrar iallefall ikke til fred og forståelse i denne verden med slike holdninger.

Skrevet

Vet du Mr Kahn?? jeg tror du gir blaffen i alle andre enn deg sjøl...

Ja? Fordi?

Skrevet

Tja, de får den respekten de gjør seg fortjent til.

Skrevet

Det var en særdeles lettvint måte å resonnere på.

Skrevet

Det samme får du av meg.

Skrevet

Ja? Fordi?

Fordet du ikke er interessert i å høre hva andre mener, og du driter i det så lenge du får fortsette å ture frem som du vil. Blir ikke fred i verden av å fnyse av de som ikke er enige med deg vet du...

Skrevet

Fordet du ikke er interessert i å høre hva andre mener, og du driter i det så lenge du får fortsette å ture frem som du vil. Blir ikke fred i verden av å fnyse av de som ikke er enige med deg vet du...

Folk får være så uenig de vil. Men fortrinnsvis på sak, og de bør også kunne begrunne uenigheten med litt annet enn det de har lest i VG.

Skrevet

Yeah, in a pigs eye.

...as if I care...

Skrevet

Folk får være så uenig de vil. Men fortrinnsvis på sak, og de bør også kunne begrunne uenigheten med litt annet enn det de har lest i VG.

Nei, hvorfor det? Jeg er uenig i ditt syn på medmennesker og uenig i din tolkning av respekt jeg. Og om du ikke godtar mine begrunnelser og ikke ser dem som gode nok; ja, da får du bare unnskylde meg. Jeg vet ikke så veldig mye om Israel, men jeg vet at jeg ikke kaller folk idioter fordet de ikke tenker som meg og fordet vi ikke har samme mening. Det er sak nok for meg.

Case closed.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...