Gå til innhold

Sosialistisk Venstreparti og appelsiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det samme får du av meg.

Yeah, in a pigs eye.

...as if I care...

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

24

• sigga

10

• andor

9

• fei1365380229

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Yeah, in a pigs eye.

...as if I care...

Det er frustrerende å "diskutere" med deg, du gir deg vel ikke før jeg kaller alle SV'ere for idioter og kysser dine føtter??? Vel, "In a rats ass" om jeg gjør....for å avre med et språk du forstår.

petter smart
Skrevet

Du får prøve å etterutdanne deg litt, så kanskje du finn løysinga på ei og anna gåte!

Etterutdanne meg?

Du mener at 6 års høyere utdanning ikke er nok?

Eller at de fleste høyt utdannede stemmer på SV?

petter smart
Skrevet

Ja, la oss alle heller stemme FrP - da blir det så bra. Vi vil vel alle ha et styresett som ukritisk etteraper usa?

(Jeg stemmer forøvrig ikke SV)

".................................."

Selvfølgelig skal vi ikke stemme FRP.

FRP og SV har mye til felles. De er begge populistiske parti som fordi de ikke har reell makt har en partipolitikk som totalt mangler realisme.

Skrevet

Var det ikke gjennomtenkt fordet det ikke var i samsvar med dine meninger eller? Det provoserer meg at folk kaller andre for idioter fordet de gjør noen en ikke ville gjort selv. Hver å en står fritt til å boikotte det de vil uansett om andre er uenige.. Er det ugjennomtenkt å boikotte Israel også eller??

Ha litt respekt for at andre er uenige da vel...

hilsen jaffaappelsinspisende..

Det jeg syntes var lite gjennomtenkt var kommentaren om at det var modig å stå for sine synspunkter - når de samme synspunkter støttes av svært mange.

Jeg så ikke helt det "modige" i det :-)

De som derimot må kunne kalles modige er de som støtter Israel og tør å stå for det. For de møter vesentlig sterkere reaksjoner for det de står for.

Skrevet

Sant det! Han er nok helt sikkert en skap-sosialist :o)

Helt sikkert ikke! :)

Skrevet

Selvfølgelig skal vi ikke stemme FRP.

FRP og SV har mye til felles. De er begge populistiske parti som fordi de ikke har reell makt har en partipolitikk som totalt mangler realisme.

Det er vi visst enige, gitt. Svarte! :-)

".................................."

Skrevet

Det jeg syntes var lite gjennomtenkt var kommentaren om at det var modig å stå for sine synspunkter - når de samme synspunkter støttes av svært mange.

Jeg så ikke helt det "modige" i det :-)

De som derimot må kunne kalles modige er de som støtter Israel og tør å stå for det. For de møter vesentlig sterkere reaksjoner for det de står for.

Mulig det ikke er så modig, men i alle grupperinger er det masse enkeltindivid(for å snakke are og odin språket), og selv om gruppa er stor kan det være tøft nok å fronte en sak og stå for meningene sine, for en eller annen gang står du der alene å må ta imot støyten... Da er det modig.

Skrevet

Mulig det ikke er så modig, men i alle grupperinger er det masse enkeltindivid(for å snakke are og odin språket), og selv om gruppa er stor kan det være tøft nok å fronte en sak og stå for meningene sine, for en eller annen gang står du der alene å må ta imot støyten... Da er det modig.

Vet egentlig ikke om jeg synes det er så modig jeg - så fremt det da ikke er noe HELT spesielt.

Selv har jeg aldri hatt noe problem med å si det jeg mener, og det jeg står for - uten at jeg noengang har syntes at det har vært spesielt modig gjort. Heller helt normalt:-)

Skrevet

SV har etter min mening en helt riktig politikk når det gjelder Israel.

SV og nazistene har sammenfallende syn på Israel og jøder, det kan ikke all verdens sletting og/eller utestengelse forandre på. Jeg har diskutert med SV-folk på ganske høyt nivå, og en skulle bli mer sjokkert enn forundret når en hører hva disse menneskene sier når ikke media og pressen er tilstede.

Du kan gjerne fortsette å løpe til webmaster for å be dem legge ned forbud mot virkeligheten, men den går ikke vekk av den grunn. Jeg har heller ikke rettet noe angrep mot deg eller anklaget deg for å være vigrider.

Husk at løgnene må kles ut, mens sannheten kan løpe rundt naken.

Skrevet

SV og nazistene har sammenfallende syn på Israel og jøder, det kan ikke all verdens sletting og/eller utestengelse forandre på. Jeg har diskutert med SV-folk på ganske høyt nivå, og en skulle bli mer sjokkert enn forundret når en hører hva disse menneskene sier når ikke media og pressen er tilstede.

Du kan gjerne fortsette å løpe til webmaster for å be dem legge ned forbud mot virkeligheten, men den går ikke vekk av den grunn. Jeg har heller ikke rettet noe angrep mot deg eller anklaget deg for å være vigrider.

Husk at løgnene må kles ut, mens sannheten kan løpe rundt naken.

Mora mi på 78 kaller jøder for krigshissere. og mener at nå er det på tide at de slutter å skylde på Holocost fordi de dreper palestinerne.

Men hun er begynt å bli litt senil da...

Skrevet

Mora mi på 78 kaller jøder for krigshissere. og mener at nå er det på tide at de slutter å skylde på Holocost fordi de dreper palestinerne.

Men hun er begynt å bli litt senil da...

Vår oldemor på 93 pleier å si at "det var visst noen jøder som bodde her engang, men nå vi kvitt dem". Jeg har aldri sett noen grunn til å konfrontere dette gamle mennesket med fordommer hun selv ikke aner hvor kommer fra.

Husk at vi hadde en jødeparagraf i selveste Grunnloven, som forbød jøder og jesuitter adgang til riket. Denne ble opphevet i 1851 etter påtrykk av Wergeland. Noen vil visst gjøre muslim av vår Wergeland post mortem, men det er nok å tøye filantropens bekjennelser på dødsleiet litt langt.

Skrevet

Vår oldemor på 93 pleier å si at "det var visst noen jøder som bodde her engang, men nå vi kvitt dem". Jeg har aldri sett noen grunn til å konfrontere dette gamle mennesket med fordommer hun selv ikke aner hvor kommer fra.

Husk at vi hadde en jødeparagraf i selveste Grunnloven, som forbød jøder og jesuitter adgang til riket. Denne ble opphevet i 1851 etter påtrykk av Wergeland. Noen vil visst gjøre muslim av vår Wergeland post mortem, men det er nok å tøye filantropens bekjennelser på dødsleiet litt langt.

Jeg husker det.

Jeg blir bare så lei av at du maser og maser om de samme tingene. Kan du ikke heller skrive noen reiseskildringer da. Det er mye mer hyggelig å lese enn de aggressive innleggene dine som jeg selvfølgelig kan hoppe over men ikke gjør ;o)

Skrevet

Jeg husker det.

Jeg blir bare så lei av at du maser og maser om de samme tingene. Kan du ikke heller skrive noen reiseskildringer da. Det er mye mer hyggelig å lese enn de aggressive innleggene dine som jeg selvfølgelig kan hoppe over men ikke gjør ;o)

Dorthe, kjære, vakre, vene, hva skulle jeg skrive reiseskildringer om. Turen til Bergen i påsken forløp helt uten dramatikk, til og fra jobb eller spassérturen til postkassen innbærer heller ikke de helt store begivenhetene. Men jeg stiller meg slett ikke avvisende til oppfordringen, dukker det opp noe hyggelig som jeg finner passende å dele med dere, så gjør jeg selvsagt det. Hvis ikke webbis har pælma mæ på hue og ræva ut i mellomtiden, dah.

Det er leit at du provoseres av mitt politiske ståsted og mitt engasjement i Midtøsten-konflikten. Men media og presse driver en massiv propagandakampanje for krefter som det er maktpåliggende å sørge for ikke blir en maktfaktor enda en gang. Det kan kanskje høres både pompøst og vel ambisiøst ut å ta opp kampen mot dette på så smalt medium som doktoronline, men alle monner drar. Og jeg lyver ikke, verken i reiseskildringene mine eller når jeg beskriver den politiske virkeligheten i Midtøsten. Jeg er ingen dr. Jekyll eller mr. Hyde på doktoronline, tro meg.

Skrevet

Dorthe, kjære, vakre, vene, hva skulle jeg skrive reiseskildringer om. Turen til Bergen i påsken forløp helt uten dramatikk, til og fra jobb eller spassérturen til postkassen innbærer heller ikke de helt store begivenhetene. Men jeg stiller meg slett ikke avvisende til oppfordringen, dukker det opp noe hyggelig som jeg finner passende å dele med dere, så gjør jeg selvsagt det. Hvis ikke webbis har pælma mæ på hue og ræva ut i mellomtiden, dah.

Det er leit at du provoseres av mitt politiske ståsted og mitt engasjement i Midtøsten-konflikten. Men media og presse driver en massiv propagandakampanje for krefter som det er maktpåliggende å sørge for ikke blir en maktfaktor enda en gang. Det kan kanskje høres både pompøst og vel ambisiøst ut å ta opp kampen mot dette på så smalt medium som doktoronline, men alle monner drar. Og jeg lyver ikke, verken i reiseskildringene mine eller når jeg beskriver den politiske virkeligheten i Midtøsten. Jeg er ingen dr. Jekyll eller mr. Hyde på doktoronline, tro meg.

Egentlig synes jeg at jeg er dum som lar meg provosere :o) Det er jo bare et teit forum. Men så er det det da at jeg synes jeg kjenner mange her inne selv om jeg aldri har møtt dem så det blir ikke som et innlegg i en avis.

Forresten så er jeg sikker på at hvis du skrev om turen til postkassa så hadde jeg likt det også :o)

Gjest SV=bakvendtland-parti.
Skrevet

"For en gjeng idioter. "

Hyssjjj ! Eller vekker du enda flere av dem her ! :-)

Fra spøk til revolver eller sånn.... diskusjoner er ikke tjent med å fylles med skjellsord uansett hvor berettiget de er. Kan forsikre de om at alle som har hets-partiet SV i vrangstrupen nok også tenker sitt om appelsin-påfunnet. Og de tankene er vel ikke alltid egnet til å gjengi på trykk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...