Jeg er en annen Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Den tidligere stunt koordinatoren for Star Trek, Dennis Madalone, har satser nå på en pop-karriere. Aldri har jeg vel sett noen blottlegge Amerikas sjel med slik innsikt: http://www.americawestandasone.com/mov/America%20We%20Stand%20As%20One.mov 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg så ikke helt umiddelbart om dette var tulle eller seriøst...? "...................................." 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Jeg så ikke helt umiddelbart om dette var tulle eller seriøst...? "...................................." Videoen er nok ment seriøst fra Dennis Madalones side -- og blir selvsagt desto mer tullete. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Videoen er nok ment seriøst fra Dennis Madalones side -- og blir selvsagt desto mer tullete. Da var det noe av det mest totalt, fullstendig patetiske jeg har sett. At voksne folk, amerikanere eller ikke, kan få seg til å lage noe sånt *grøss*. "..................................." 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Da var det noe av det mest totalt, fullstendig patetiske jeg har sett. At voksne folk, amerikanere eller ikke, kan få seg til å lage noe sånt *grøss*. "..................................." Ja, det er ganske fantastisk 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Ja, det er ganske fantastisk Fascinerende, på en kvalmende og ubeskrivelig selvgod måte :-) "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.