Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg inne i DOL-galleriet! Det var jo ikke det minste skummelt, jo. Hyggelig å se fjesene deres, noen som jeg forestilte meg, andre helt forskjellige... :)

Mary Poppins
Skrevet

Heihei :)

Og som vanlig har jeg tatt feil av hårfarge, trodde du var ganske mørk.

Skrevet

Heihei :)

Og som vanlig har jeg tatt feil av hårfarge, trodde du var ganske mørk.

Hva, jeg skrev jo til og med et innlegg og sa at jeg var blond!

(Ok, skal ikke akkurat forvente at du husker alt heller da... knis.)

Du så omtrent ut som jeg trodde. :)

Skrevet

Hjæææælp!

Enda ei blondine?!;o)

Jepp, hvor melder jeg meg inn i klubben!?

Hehe.

Skrevet

Jepp, hvor melder jeg meg inn i klubben!?

Hehe.

Hvordan skal jeg vite det da?:o)

Skrevet

Velkommen :o)

Takk!

Av en eller annen grunn trodde jeg du var mørkhåret...

Skrevet

Hvordan skal jeg vite det da?:o)

Hihi...

Ikke vet jeg... :)

Du holder deg unna oss, kanskje?

Skrevet

Takk!

Av en eller annen grunn trodde jeg du var mørkhåret...

Du er ikke den første som har sagt det. Hehe, jeg er egentlig rødhåret :o)

Skrevet

Du er ikke den første som har sagt det. Hehe, jeg er egentlig rødhåret :o)

Aha! :) Da var jeg ikke så langt unna likevel da.

Jeg har hatt alle regnbuens farger på håret, tror jeg. Men nå er jeg back to original! :) Blondes have more fun, eller noe sånt.

Skrevet

Hihi...

Ikke vet jeg... :)

Du holder deg unna oss, kanskje?

Kan ikke si det akkurat. Litt vanskelig å holde seg unna den arten da jeg er eneste brunette i en familie på 5 ;o)

Skrevet

Kan ikke si det akkurat. Litt vanskelig å holde seg unna den arten da jeg er eneste brunette i en familie på 5 ;o)

Å, du har min medfølelse. :)

Skjønner ikke hvorfor jeg ble så lys, pappa er rødhåret og mamma er mørk.

Skrevet

Aha! :) Da var jeg ikke så langt unna likevel da.

Jeg har hatt alle regnbuens farger på håret, tror jeg. Men nå er jeg back to original! :) Blondes have more fun, eller noe sånt.

Jeg er enig i det siste og derfor har jeg vært blond de siste 10 årene :o)

Skrevet

Jeg er enig i det siste og derfor har jeg vært blond de siste 10 årene :o)

Tør ikke å farge håret mitt selv lenger etter diverse merkelige resultat (eks: en gang fikk jeg grått hår!!!)

Pleier å legge inn noen striper hos frisøren, men sist gang klippet jeg meg bare. Håret var helt utslitt!

Skrevet

Å, du har min medfølelse. :)

Skjønner ikke hvorfor jeg ble så lys, pappa er rødhåret og mamma er mørk.

Det kan komme fra langt bak i slekta det.

Jeg har ei søster som er/var blond. Den eneste i nær slekt som har vert i nærheten av blondt hår, er vår tante som hadde det da hun var barn, men som nå har helt sort hår.

Skrevet

Bassisten har vært rask på labben i dag, sendte inn nytt bilde for kanskje en time siden, og det var allerede bytta, gitt!

*vinker til Freya*

Skrevet

Tør ikke å farge håret mitt selv lenger etter diverse merkelige resultat (eks: en gang fikk jeg grått hår!!!)

Pleier å legge inn noen striper hos frisøren, men sist gang klippet jeg meg bare. Håret var helt utslitt!

Jeg bleiker sjøl men må bruke den sterkeste jeg finner som bleker 7 ganger. Men jeg har veldig sterkt hår, har enda ikke opplevd å ødelegge det enda jeg både bleiker sjøl og går til frisøren og tar permanent.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...