Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bassisten har vært rask på labben i dag, sendte inn nytt bilde for kanskje en time siden, og det var allerede bytta, gitt!

*vinker til Freya*

Heisann mij! :)

Hm, han tok seg litt bedre tid med meg, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! :)

Skrevet

Jeg bleiker sjøl men må bruke den sterkeste jeg finner som bleker 7 ganger. Men jeg har veldig sterkt hår, har enda ikke opplevd å ødelegge det enda jeg både bleiker sjøl og går til frisøren og tar permanent.

Jeg og brukte den sterkeste blekingen, men hvis jeg ikke hadde den lenge nok i, så ble det orange! (Sikkert pappas rødhårede gener som slo inn.)

Jeg kunne bare rive hårstråene rett av når det var vått. Skikkelig ekkelt.

Skrevet

Det kan komme fra langt bak i slekta det.

Jeg har ei søster som er/var blond. Den eneste i nær slekt som har vert i nærheten av blondt hår, er vår tante som hadde det da hun var barn, men som nå har helt sort hår.

Ja, snodige greier dette med gener, du. :)

Skrevet

Jeg og brukte den sterkeste blekingen, men hvis jeg ikke hadde den lenge nok i, så ble det orange! (Sikkert pappas rødhårede gener som slo inn.)

Jeg kunne bare rive hårstråene rett av når det var vått. Skikkelig ekkelt.

Der har jeg aldri vært. Har fått nok advarsler at det kommer til å skje men det har ikke skjedd på 10 år da så jeg bryr meg ikke om det.

Skrevet

Der har jeg aldri vært. Har fått nok advarsler at det kommer til å skje men det har ikke skjedd på 10 år da så jeg bryr meg ikke om det.

Nei, så lenge det går bra, er det jo bra! :)

Har endelig begynt å få igjen min naturlige farge etter 10 år med hårfarging jeg også. :)

Skrevet

Heisann mij! :)

Hm, han tok seg litt bedre tid med meg, men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! :)

Ja, ikke er jeg vant til slik service, forrige gang venta jeg ei hel uuuke!!

;-)

Skrevet

Ja, ikke er jeg vant til slik service, forrige gang venta jeg ei hel uuuke!!

;-)

Jeg har venta helt siden mandag! ;)

Skrevet

Hei hei! :)

Var inne og titta, og som vanlig hadde jeg helt feil bilde i hodet. Trodde du hadde langt, glatt mørkt hår, jeg. hehe

;)

Skrevet

Hei hei! :)

Var inne og titta, og som vanlig hadde jeg helt feil bilde i hodet. Trodde du hadde langt, glatt mørkt hår, jeg. hehe

;)

Nei, I wish! :)

Halvlangt, rufsete blondt hår her i gården, gitt.

Du så akkurat ut som jeg forestilte meg. :)

Skrevet

Jeg har venta helt siden mandag! ;)

I mitt tilfelle gikk det i løpet av et kvarter.

Det er nok tilfeldig hvor ofte han kikker innom mejlen sin, ja.

Skrevet

I mitt tilfelle gikk det i løpet av et kvarter.

Det er nok tilfeldig hvor ofte han kikker innom mejlen sin, ja.

Hm, jeg synes han burde sitte parat til alle døgnets tider for å stå til tjeneste for DOLernes evige behov!

Skrevet

Skjønner ikke helt dette med DOL-galleriet jeg... Er det ikke bare bilder av folk der eller?

Jeg har fantasi jeg, og trenger ikke å realitetsorienteres!

Skrevet

Skjønner ikke helt dette med DOL-galleriet jeg... Er det ikke bare bilder av folk der eller?

Hver sin lyst! Jeg er nysgjerrig!

Skrevet

Ingen som tvinger deg inn i galleriet.

Men vi er mange som syns det er gøy å være med der ;)

Skrevet

Hm, jeg synes han burde sitte parat til alle døgnets tider for å stå til tjeneste for DOLernes evige behov!

*s*

Skrevet

hvordan ser jeg ut da? *spent*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...