Gå til innhold

Mate fuglene om våren/sommeren???

Anbefalte innlegg

Gjest tjohoo
Skrevet

Nå er jeg DRIT lei. Naboen mater småfuglene og fuglene samles her på nabogrensen og DRITER alle steder. Barn leker her og jeg synes det er ekkelt. - Naboen er en dyrevenn og har i hele vinter matet fuglene. Jeg synes det er ok å mate fuglene om vinteren da det er vanskelig for fuglene å finne mat da, men nå om våren (ikke sne, etc.) så er det vel unødvendig? Jeg mener å ha hørt at det ikke er bra å gi fuglene mat andre årstider enn om vinteren fordi man gjør fuglene avhengig av at vi gir dem mat og at de heller ikke blir flinke til å finne mat selv.

Noen ideer til hva jeg kan gjøre med problemet til naboen?

hmmm, måtte bare få ut litt aggresjon :)

Gjest engel 49+
Skrevet

Lage et infoskriv fra "fugleelskernes forening" der det fremgår at man ikke bør gi fuglene mat om våren. Og putt i postkassen deres. Slemt, kanskje? hihi...

Gjest engel 49+
Skrevet

Lage et infoskriv fra "fugleelskernes forening" der det fremgår at man ikke bør gi fuglene mat om våren. Og putt i postkassen deres. Slemt, kanskje? hihi...

Gjest tjohoo
Skrevet

godt forslag :) hihi

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...