Gjest tjohoo Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Nå er jeg DRIT lei. Naboen mater småfuglene og fuglene samles her på nabogrensen og DRITER alle steder. Barn leker her og jeg synes det er ekkelt. - Naboen er en dyrevenn og har i hele vinter matet fuglene. Jeg synes det er ok å mate fuglene om vinteren da det er vanskelig for fuglene å finne mat da, men nå om våren (ikke sne, etc.) så er det vel unødvendig? Jeg mener å ha hørt at det ikke er bra å gi fuglene mat andre årstider enn om vinteren fordi man gjør fuglene avhengig av at vi gir dem mat og at de heller ikke blir flinke til å finne mat selv. Noen ideer til hva jeg kan gjøre med problemet til naboen? hmmm, måtte bare få ut litt aggresjon 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Lage et infoskriv fra "fugleelskernes forening" der det fremgår at man ikke bør gi fuglene mat om våren. Og putt i postkassen deres. Slemt, kanskje? hihi... 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Lage et infoskriv fra "fugleelskernes forening" der det fremgår at man ikke bør gi fuglene mat om våren. Og putt i postkassen deres. Slemt, kanskje? hihi... 0 Siter
Gjest tjohoo Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Lage et infoskriv fra "fugleelskernes forening" der det fremgår at man ikke bør gi fuglene mat om våren. Og putt i postkassen deres. Slemt, kanskje? hihi... godt forslag hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.