Gå til innhold

45 minutter igjen til LOST!

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

21

• amber sun

12

• Prozak

11

• Lurveline

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Av en eller annen grunn kommer ordene "frustrerte fruer" i hodet mitt når jeg leser de siklevåte innleggene deres :-)

"...................................."

Har ennå ikke sett en episode av Frustrerte Fruer, jeg.

Men det var kanskje ikke det du mente, heller... :)

Skrevet

Trenger ikke å se vettu;o)

Det er jo det som er det geniale og idiotiske med oppfølgere - man ser de, selv om man vet av erfaring at alt de gjør er å ødelegge konseptet.

"................................."

Skrevet

Nei...skal de ødelegge den også ved å lage en meningsløs pengemelkende oppfølger? *sukk*

".................................."

Akkurat som den første var så meningsfull og ikke laget for å tjene penger i det hele tatt? ;)

Disney laget sikkert den filmen for å være snille.

Skrevet

Har ennå ikke sett en episode av Frustrerte Fruer, jeg.

Men det var kanskje ikke det du mente, heller... :)

Nei, det var ikke serien jeg mente. Den har ikke jeg heller sett. Folk skryter så mye av den at jeg får meg bare ikke til å se på :-)

Skrevet

Akkurat som den første var så meningsfull og ikke laget for å tjene penger i det hele tatt? ;)

Disney laget sikkert den filmen for å være snille.

Du later som om du ikke skjønner hva jeg mener nå, håper jeg? Jeg snakker ikke om at en film er meningsfull i seg selv - film er underholdning, punktum. Men oppfølgere er så godt som alltid dårligere, og tjener lite annet enn å ødelegge helheten.

Skrevet

Nei, det var ikke serien jeg mente. Den har ikke jeg heller sett. Folk skryter så mye av den at jeg får meg bare ikke til å se på :-)

Samme her, det ble bare for mye opphaussing på forhånd, så da gadd jeg ikke å se den. Jeg ser heller på CSI jeg. Men nå skal de jo radbrekke den serien igjen, med CSI:NY. Grr. Håper det ikke er like dårlig som CSI:Miami, da griner jeg.

Jeg vil ha bare Grissom og gjengen, kan de ikke forstå det da!? DET gjør meg frustrert, det!

Skrevet

"Folk skryter så mye av den at jeg får meg bare ikke til å se på :-)"

haha - det var da også et argument! *ler*

Omtrent som når noen sier at "Nei dit vil jeg ihvertfall ikke reise, for der er det så mange som drar til!" Som om stedet ble mindre spennende/vakkert/fint om flere får se det ;)

hehe

Skrevet

Det er jo det som er det geniale og idiotiske med oppfølgere - man ser de, selv om man vet av erfaring at alt de gjør er å ødelegge konseptet.

"................................."

Jo da, litt enig med deg der. Får håpe de får det til denne gangen da.

Og så er jo Johnny Depp og Orlando Bloom de samme uansett;o)

Skrevet

Samme her, det ble bare for mye opphaussing på forhånd, så da gadd jeg ikke å se den. Jeg ser heller på CSI jeg. Men nå skal de jo radbrekke den serien igjen, med CSI:NY. Grr. Håper det ikke er like dårlig som CSI:Miami, da griner jeg.

Jeg vil ha bare Grissom og gjengen, kan de ikke forstå det da!? DET gjør meg frustrert, det!

Kommer vel CSI:Oslo snart. CSI: Hokksund også, kanskje? CSI:Marakesh etc...

"..................................."

Skrevet

Du later som om du ikke skjønner hva jeg mener nå, håper jeg? Jeg snakker ikke om at en film er meningsfull i seg selv - film er underholdning, punktum. Men oppfølgere er så godt som alltid dårligere, og tjener lite annet enn å ødelegge helheten.

Jo, er på en måte enig i det da, men det kan jo hende den blir bra likevel? Har ennå ikke sett en dårlig film med Johnny Depp, så det burde jo borge for kvalitet.

Dessuten finnes det jo NOEN bra oppfølgere da, som Terminator 2, Shrek 2 og Aliens, for eksempel.

Skrevet

"Folk skryter så mye av den at jeg får meg bare ikke til å se på :-)"

haha - det var da også et argument! *ler*

Omtrent som når noen sier at "Nei dit vil jeg ihvertfall ikke reise, for der er det så mange som drar til!" Som om stedet ble mindre spennende/vakkert/fint om flere får se det ;)

hehe

Det var ikke et argument, men en personlig grunn :-)

Skrevet

Kommer vel CSI:Oslo snart. CSI: Hokksund også, kanskje? CSI:Marakesh etc...

"..................................."

Ja, skulle ikke forundre meg. :)

Skrevet

Jo da, litt enig med deg der. Får håpe de får det til denne gangen da.

Og så er jo Johnny Depp og Orlando Bloom de samme uansett;o)

Ah, Johnny. :)

*dø*

Gjest To the chicas
Skrevet

Jack og Sawyer ender etter hvert opp som et homofilt par....

Med matchende puseskjegg og barberte brystkasser...

Skrevet

Jo, er på en måte enig i det da, men det kan jo hende den blir bra likevel? Har ennå ikke sett en dårlig film med Johnny Depp, så det burde jo borge for kvalitet.

Dessuten finnes det jo NOEN bra oppfølgere da, som Terminator 2, Shrek 2 og Aliens, for eksempel.

Nja...vet sannelig ikke om Terminator 2 var bedre enn den første. Nei, jeg tror ikke jeg synes det. Aliens var absolutt ikke bedre enn Alien, selv om den også var bra. Men den ble jo laget en god del år etter. Etterpå gikk det bare rett nedover.

Skrevet

Jack og Sawyer ender etter hvert opp som et homofilt par....

Med matchende puseskjegg og barberte brystkasser...

Knis. :)

Not that there's anything wrong with that!

Skrevet

Nja...vet sannelig ikke om Terminator 2 var bedre enn den første. Nei, jeg tror ikke jeg synes det. Aliens var absolutt ikke bedre enn Alien, selv om den også var bra. Men den ble jo laget en god del år etter. Etterpå gikk det bare rett nedover.

Sier ikke at de var bedre enn den første, men de var bra, og ødela ikke konseptet, som du sier.

Pr. def. er jo alltid den første filmen best.

Skrevet

Det var ikke et argument, men en personlig grunn :-)

hehe, ok. :)

Gjest To the chicas
Skrevet

Knis. :)

Not that there's anything wrong with that!

Det er jo åpenbart - de to har kun øyne for hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...