Gjest malun Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Og idag fikk vi masse Sawyer. *glise* Til og med nesten uten klær. hilsen en nå svært så fornøyd Åneeei - og jeg som gikk glipp av episoden i går. *hrmpf* 0 Siter
Gemini Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Åneeei - og jeg som gikk glipp av episoden i går. *hrmpf* Se reprisen i morgen kveld :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jaggu var du rask til å ile til maskinen for å få spre din tilfredshet over gårsdagens episode. Jeg la meg med en gang etter programmet og drømte om han jeg ... ) Ja klart det Det var såvidt jeg ikke brukte den lille pausen under episoden til å ile til maskinen, hehe. Drømte om ham gjorde jeg ikke, men det var sikkert en finfin drøm du hadde 0 Siter
Gjest malun Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Se reprisen i morgen kveld :-) Da jobber jeg. Og VHS-maskinen er ødelagt. 0 Siter
Gemini Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Da jobber jeg. Og VHS-maskinen er ødelagt. Har hørt rykter om noe som heter nedlasting også jeg... ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.