Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har Jak & Daxter spillet til ps2 i hus og synes spillet er ganske kjekt. Nå ønsker sønnen her på 8 år seg Jak & Daxter II eller Jak & Daxter III.

Ser at nr 1 har 7 års aldersgrense mens de to andre er merket 12 år. Jeg lurer derfor på om det er noen av dere som kjenner til disse spillene og som kan komme med meninger om det her.

Passer dette for en gutt på 8 år, eller er det voldelig? Er det noen som har andre ikke-voldelige spill å anbefale også?

På forhånd takk for svar :-)

mvh

Skrevet

Jeg spilte også Jak & Daxter 1, men har ikke spilt de andre to versjonene. Men har lest av omtaler i nettaviser at spillet blir "mørkere" og sånn for hver versjon. Se vg.no, dagbladet.no osv - de ulike nettvisene (siden deres for spillanmeldelser), evt. søk på google.

Men jeg vil anbefale Ratchet & Clank istedet, alle tre versjoner, det blir ikke voldelig, men litt i samme gate som Jak & Daxter 1, bare bedre, etter min smak. Ty the Tasmanian Tiger 2 har jeg også spilt, ikke like bra som R&C, men gøy det også.

Skrevet

Jeg spilte også Jak & Daxter 1, men har ikke spilt de andre to versjonene. Men har lest av omtaler i nettaviser at spillet blir "mørkere" og sånn for hver versjon. Se vg.no, dagbladet.no osv - de ulike nettvisene (siden deres for spillanmeldelser), evt. søk på google.

Men jeg vil anbefale Ratchet & Clank istedet, alle tre versjoner, det blir ikke voldelig, men litt i samme gate som Jak & Daxter 1, bare bedre, etter min smak. Ty the Tasmanian Tiger 2 har jeg også spilt, ikke like bra som R&C, men gøy det også.

Litt treg men, tusen takk for svar :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...