Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Ovnsbakt laks i fløte, agurksalat og nypoteter fra Israel, yummi! Et par Jaffa før LOST, kanskje... Shalom 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Hva er spesiellt med jøde-poteter? Er de unike på smak? (hmm...klarer du å svare ordentlig på dette, tro...? "....................................." 0 Siter
bb71 Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Høres ut som dobbel glede for deg! Gleder meg på dine vegne. På en måte iallefall... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Hva er spesiellt med jøde-poteter? Er de unike på smak? (hmm...klarer du å svare ordentlig på dette, tro...? "....................................." Et lite bidrag til å støtte den israelske økonomien, som indirekte også kommer israelske arabere tilgode. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Et lite bidrag til å støtte den israelske økonomien, som indirekte også kommer israelske arabere tilgode. Og derfor smaker de bedre? Nei, dette blir for mye propaganda til at jeg ville orket å så mye som smake på det. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Et lite bidrag til å støtte den israelske økonomien, som indirekte også kommer israelske arabere tilgode. Men når jeg tenker meg om, så har jo jødene spist poteter siden lenge før israel ble okkupert, så det er ikke helt umulig at de er spesiellt flinke på området :-) "..................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Men når jeg tenker meg om, så har jo jødene spist poteter siden lenge før israel ble okkupert, så det er ikke helt umulig at de er spesiellt flinke på området :-) "..................................." Israel har aldri vært okkupert, din tulling. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Hold deg til bananer, din Jeg noterer meg ekspertkommentarene. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Israel har aldri vært okkupert, din tulling. Der kom usakligheten, ja. Steike så forutsigbar :-) "...................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Der kom usakligheten, ja. Steike så forutsigbar :-) "...................................." Jah, slik du posterer kan du vel ikke akkurat forvente de store overraskelsene, eh? 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jah, slik du posterer kan du vel ikke akkurat forvente de store overraskelsene, eh? Av deg? Nei. Duh! Blitzhuset har aldri vært okkupert, ikke sant? Rall-rall. ".................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Av deg? Nei. Duh! Blitzhuset har aldri vært okkupert, ikke sant? Rall-rall. ".................................." Blitz-rønna med stor B, Israel med liten i. Israel har vært okkupert...poteter er sunt, poteter er usunt, poteter er ikke Fedon. Pråsak er et fe, som sådan... 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Blitz-rønna med stor B, Israel med liten i. Israel har vært okkupert...poteter er sunt, poteter er usunt, poteter er ikke Fedon. Pråsak er et fe, som sådan... Klart det. Alle som ikke er enig i din hobby-fascisme er idioter. Det vet alle. Og Jerico ble ikke okkupert av "jødene" heh-heh ".................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Klart det. Alle som ikke er enig i din hobby-fascisme er idioter. Det vet alle. Og Jerico ble ikke okkupert av "jødene" heh-heh ".................................." Få deg et liv, crackhead. 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Få deg et liv, crackhead. Heh-heh. Når det kommer fra himkok-på-traktorn-fascisten, så er det nesten litt søtt :-) "......................................." 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 13. april 2005 Forfatter Skrevet 13. april 2005 Heh-heh. Når det kommer fra himkok-på-traktorn-fascisten, så er det nesten litt søtt :-) "......................................." Synd jeg ikke kan si det samme om det som kommer fra en "håndarbeidstinkende" ungkarsleilighet på en ikke nærmere beskrevet adresse. Nå tror jeg ikke jeg gidder å leke mer med deg, påsan, for nå er det bare like før noen mister tålmodigheten med hele denne dritslengingen. Jeg gidder ikke skrape sammen et nytt nick bare fordi det er moro å verbalfike egoet ditt. *Tossing in the towel, webbis* 0 Siter
Prozak Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Synd jeg ikke kan si det samme om det som kommer fra en "håndarbeidstinkende" ungkarsleilighet på en ikke nærmere beskrevet adresse. Nå tror jeg ikke jeg gidder å leke mer med deg, påsan, for nå er det bare like før noen mister tålmodigheten med hele denne dritslengingen. Jeg gidder ikke skrape sammen et nytt nick bare fordi det er moro å verbalfike egoet ditt. *Tossing in the towel, webbis* "Synd jeg ikke kan si det samme om det som kommer fra en "håndarbeidstinkende" ungkarsleilighet på en ikke nærmere beskrevet adresse." Heh-heh. Nah...en ikke-ungkarsleilighet, nærmere bestemt en tomannsbolig utenfor Oslo sentrum. :-) "Håndarbeidsstinkende"? Du har jo jaggu dårlig fantasi også, og ikke bare dårlig grep på virkeligheten. "..................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.