Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ovnsbakt laks i fløte, agurksalat og nypoteter fra Israel, yummi!

Et par Jaffa før LOST, kanskje...

Shalom

Skrevet

Hva er spesiellt med jøde-poteter? Er de unike på smak?

(hmm...klarer du å svare ordentlig på dette, tro...?

"....................................."

Skrevet

Høres ut som dobbel glede for deg!

Gleder meg på dine vegne. På en måte iallefall...

Skrevet

Hva er spesiellt med jøde-poteter? Er de unike på smak?

(hmm...klarer du å svare ordentlig på dette, tro...?

"....................................."

Et lite bidrag til å støtte den israelske økonomien, som indirekte også kommer israelske arabere tilgode.

Skrevet

Et lite bidrag til å støtte den israelske økonomien, som indirekte også kommer israelske arabere tilgode.

Og derfor smaker de bedre? Nei, dette blir for mye propaganda til at jeg ville orket å så mye som smake på det.

"...................................."

Skrevet

Men når jeg tenker meg om, så har jo jødene spist poteter siden lenge før israel ble okkupert, så det er ikke helt umulig at de er spesiellt flinke på området :-)

"..................................."

Skrevet

Men når jeg tenker meg om, så har jo jødene spist poteter siden lenge før israel ble okkupert, så det er ikke helt umulig at de er spesiellt flinke på området :-)

Israel har aldri vært okkupert, din tulling.

Skrevet

Hold deg til bananer, din

Jeg noterer meg ekspertkommentarene.

Skrevet

Israel har aldri vært okkupert, din tulling.

Der kom usakligheten, ja. Steike så forutsigbar :-)

Skrevet

Der kom usakligheten, ja. Steike så forutsigbar :-)

Jah, slik du posterer kan du vel ikke akkurat forvente de store overraskelsene, eh?

Skrevet

Jah, slik du posterer kan du vel ikke akkurat forvente de store overraskelsene, eh?

Av deg? Nei.

Duh! Blitzhuset har aldri vært okkupert, ikke sant? Rall-rall.

".................................."

Skrevet

Av deg? Nei.

Duh! Blitzhuset har aldri vært okkupert, ikke sant? Rall-rall.

Blitz-rønna med stor B, Israel med liten i. Israel har vært okkupert...poteter er sunt, poteter er usunt, poteter er ikke Fedon. Pråsak er et fe, som sådan...

Skrevet

Blitz-rønna med stor B, Israel med liten i. Israel har vært okkupert...poteter er sunt, poteter er usunt, poteter er ikke Fedon. Pråsak er et fe, som sådan...

Klart det. Alle som ikke er enig i din hobby-fascisme er idioter. Det vet alle.

Og Jerico ble ikke okkupert av "jødene" heh-heh

Skrevet

Klart det. Alle som ikke er enig i din hobby-fascisme er idioter. Det vet alle.

Og Jerico ble ikke okkupert av "jødene" heh-heh

Få deg et liv, crackhead.

Skrevet

Få deg et liv, crackhead.

Heh-heh. Når det kommer fra himkok-på-traktorn-fascisten, så er det nesten litt søtt :-)

"......................................."

Skrevet

Heh-heh. Når det kommer fra himkok-på-traktorn-fascisten, så er det nesten litt søtt :-)

"......................................."

Synd jeg ikke kan si det samme om det som kommer fra en "håndarbeidstinkende" ungkarsleilighet på en ikke nærmere beskrevet adresse.

Nå tror jeg ikke jeg gidder å leke mer med deg, påsan, for nå er det bare like før noen mister tålmodigheten med hele denne dritslengingen. Jeg gidder ikke skrape sammen et nytt nick bare fordi det er moro å verbalfike egoet ditt.

*Tossing in the towel, webbis*

Skrevet

Synd jeg ikke kan si det samme om det som kommer fra en "håndarbeidstinkende" ungkarsleilighet på en ikke nærmere beskrevet adresse.

Nå tror jeg ikke jeg gidder å leke mer med deg, påsan, for nå er det bare like før noen mister tålmodigheten med hele denne dritslengingen. Jeg gidder ikke skrape sammen et nytt nick bare fordi det er moro å verbalfike egoet ditt.

*Tossing in the towel, webbis*

"Synd jeg ikke kan si det samme om det som kommer fra en "håndarbeidstinkende" ungkarsleilighet på en ikke nærmere beskrevet adresse."

Heh-heh. Nah...en ikke-ungkarsleilighet, nærmere bestemt en tomannsbolig utenfor Oslo sentrum. :-)

"Håndarbeidsstinkende"? Du har jo jaggu dårlig fantasi også, og ikke bare dårlig grep på virkeligheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...