Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Synd jeg ikke kan si det samme om det som kommer fra en "håndarbeidstinkende" ungkarsleilighet på en ikke nærmere beskrevet adresse."

Heh-heh. Nah...en ikke-ungkarsleilighet, nærmere bestemt en tomannsbolig utenfor Oslo sentrum. :-)

"Håndarbeidsstinkende"? Du har jo jaggu dårlig fantasi også, og ikke bare dårlig grep på virkeligheten.

"..................................."

Tomanns...? Twice as bad...(!)

*jajaja, jeg vet, jeg vet*

Skrevet

Tomanns...? Twice as bad...(!)

*jajaja, jeg vet, jeg vet*

Er ikke en okkupert kibbutz, i det minste :-)

".................................."

Skrevet

Å, nå ble jeg sulten :o( En stund siden middag nå, ja.

Skrevet

Og derfor smaker de bedre? Nei, dette blir for mye propaganda til at jeg ville orket å så mye som smake på det.

"...................................."

øøøøøøøøøøøj, jeg lager GOD mat, assa! :)

Skrevet

Du, den ovnsbakte laksen i fløte har jeg prøvd (hils til kona), og kan bare skrive under på at den smaker delissjøs. Heldiggrisen!

Resten kommenterer jeg ikke, tror jeg. Der er du nok ute etter svar som du ikke får fra meg.

:o)

Vennlig hilsen

Skrevet

øøøøøøøøøøøj, jeg lager GOD mat, assa! :)

Lager du mat? :-)

Skrevet

Du, den ovnsbakte laksen i fløte har jeg prøvd (hils til kona), og kan bare skrive under på at den smaker delissjøs. Heldiggrisen!

Resten kommenterer jeg ikke, tror jeg. Der er du nok ute etter svar som du ikke får fra meg.

:o)

Vennlig hilsen

Hilsen overbragt, grisen er heldig med kona og maten. Man trenger ikke gå lenger enn det, hvis man ikke vil.

Når sant skal sies foretrekker jeg ris fremfor poteter.

Også er jeg en jævel te å lage pannekaker.

Skrevet

Lager du mat? :-)

gjørke annet! :-)

Skrevet

gjørke annet! :-)

Jeg skulle hatt deg på kjøkkenet mitt da, skjønner jeg :-)

Skrevet

Jeg skulle hatt deg på kjøkkenet mitt da, skjønner jeg :-)

ja, det er på kjøkkenet jeg hører hjemme - barbent og gravid - hehe. Hva med en Sharon-frukt til dessert? :)

Skrevet

ja, det er på kjøkkenet jeg hører hjemme - barbent og gravid - hehe. Hva med en Sharon-frukt til dessert? :)

Nei...jeg tar heller en porsjon cous-cous :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...