Gå til innhold

Nå banker naboene i veggen igjen! *frese*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åååå jeg blir sprø!

Banker i veggen fordi de hører litt basstoner når vi spiller musikk. :(

5åringen ligger oppe og sovner til musikken, så det er ikke sååå høyt heller.

Likevel, banker gjør de. *frese*

Poenget er at de omtrent aldri spiller selv, dermed er vel toleransegrensen liten også.

Vi har allered flyttet høyttalerne og lagt bobleplast under en høyttaler for å bedre det etter at de sa fra.

Litt lyd må en faen meg tåle når en bor i tomannsbolig!!

(Jeg venter bare til det har gått et par år og et av barna deres er 14-15 år. Er sikker på at h*n kommer til å spille som bare pokker. HA!)

*sinna*

Skrevet

Jeg bor i rekkehus, og jeg pleier å terrorisere naboene med pianospilling midt i middagsluren.

*ond latter*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

ah..... minn meg på igjen hvorfor det var så deilig å flytte fra flermannsbolig.....

hvordan var det nå??? unger som hyler (mer enn mine), klesvask ute til alle døgnets tider, klipping av gress søndag morgen, høy lyd fra tv seeeent på kvelden, vorspiel og nachspiel etg over, mekking på bil med deler utover hele innkjørselen, låning av telefon i tide og utide ("tom på kortet skjønneru")

joda- føler med deg!!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe.. Så plagsomt da.

Send de på ferie til meg så skal de få oppleve naboer som spiller musikk!!! =)

Skrevet

Jeg bor i rekkehus, og jeg pleier å terrorisere naboene med pianospilling midt i middagsluren.

*ond latter*

Middagsluren?

Må være gamle, de naboene dine ;)

Skrevet

ah..... minn meg på igjen hvorfor det var så deilig å flytte fra flermannsbolig.....

hvordan var det nå??? unger som hyler (mer enn mine), klesvask ute til alle døgnets tider, klipping av gress søndag morgen, høy lyd fra tv seeeent på kvelden, vorspiel og nachspiel etg over, mekking på bil med deler utover hele innkjørselen, låning av telefon i tide og utide ("tom på kortet skjønneru")

joda- føler med deg!!!

*tar imot medfølelsen*

;)

Skrevet

Hehe.. Så plagsomt da.

Send de på ferie til meg så skal de få oppleve naboer som spiller musikk!!! =)

Kanskje jeg skal foreslå det for dem neste gang jeg ser dem.

Så kanskje de finner ut at det ikke er så mye å banke i veggen for her, likevel ;)

Skrevet

Middagsluren?

Må være gamle, de naboene dine ;)

De er vel i 40-50-årene, tror jeg. Møtte tilfeldigvis nabokona på jobben, og hun syntes det var litt mye spilling midt i middagsluren, ja. :P

Skrevet

De er vel i 40-50-årene, tror jeg. Møtte tilfeldigvis nabokona på jobben, og hun syntes det var litt mye spilling midt i middagsluren, ja. :P

Sover 40-50åringer middagslur??

Det har ikke jeg tenkt å gjøre før jeg blir minst 60. Eller 70. Ingen kjerringfaktorer her i gården ;)

* *

Ps: har du sluttet å spille piano i middagsluren nå, da? Eller fortsetter du av ren, skjær ondskap? ;)

Skrevet

Sover 40-50åringer middagslur??

Det har ikke jeg tenkt å gjøre før jeg blir minst 60. Eller 70. Ingen kjerringfaktorer her i gården ;)

* *

Ps: har du sluttet å spille piano i middagsluren nå, da? Eller fortsetter du av ren, skjær ondskap? ;)

De gjør visst det. :)

Jeg spiller når det passer meg, men jeg har slått på dempinga nå da... De må da vel tåle litt!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kanskje jeg skal foreslå det for dem neste gang jeg ser dem.

Så kanskje de finner ut at det ikke er så mye å banke i veggen for her, likevel ;)

De kommer til å elske deg etter et opphold her.. heheh :D

Skrevet

joda- føler med deg!!!

Takk, trengte en "reminder" her jeg faktisk, har til tider drømt om mindre bolig for å få bedre råd. Men de tingene der savner jeg IKKE... ;-)

Skrevet

Sikker på at det ikke er en eler annen form for seksuellaktivitet de bedriver, der hodet til en av dem dunker mot sengegavlen i takt til musikken??

Skrevet

Sikker på at det ikke er en eler annen form for seksuellaktivitet de bedriver, der hodet til en av dem dunker mot sengegavlen i takt til musikken??

hahaha, det var ihvertfall et kreativt svar ;)

Tviler på det, men. Man vet jo aldri ;)

Skrevet

hahaha, det var ihvertfall et kreativt svar ;)

Tviler på det, men. Man vet jo aldri ;)

hehe..nei, man vet aldri..(",)..

Du får si det til dem, hvis de spør hvorfor dere ikke dempet musikken når de banket;" ÅÅÅ, var det det dere ville, jeg trodde dere ga på der inne jeg...."

Skrevet

hehe..nei, man vet aldri..(",)..

Du får si det til dem, hvis de spør hvorfor dere ikke dempet musikken når de banket;" ÅÅÅ, var det det dere ville, jeg trodde dere ga på der inne jeg...."

hahaha! Bare tanken - tror fruen der hadde fått bakoversveis så det holdt om jeg hadde spurt om det ;)

:-p

Skrevet

hahaha! Bare tanken - tror fruen der hadde fått bakoversveis så det holdt om jeg hadde spurt om det ;)

:-p

Tenker det kommer til å fare ganske spesielle bilder gjennom hodet ditt i mårra hvis bankingen begynner igjen...jaja, moroa må en lage selv. Det finnes positive ting i det meste.....(",)...

Gjest angelica bom
Skrevet

Du vet at bassdunkene høres mye bedre hos naboen eller utenfor huset enn den gjør inne i rommet anlegget står? Bare et tips...

Skrevet

joda- føler med deg!!!

Å nei, å nei, lot de klesvasken henge ute til alle døgnets tider? Hvilke belastninger!

Skrevet

Du vet at bassdunkene høres mye bedre hos naboen eller utenfor huset enn den gjør inne i rommet anlegget står? Bare et tips...

Jo, jeg vet det. Men det er ikke så veldig mye de hører, som jeg sa har vi vært inne hos dem og hørt selv.

Og en kan vel ikke kreve at folk skal spille musikk uten bass fordi en har naboen vegg i vegg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...