Gå til innhold

Så glad :-))))))

Gjest happynappybappy :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så glad og vil dele noe med dere. Det er en jente jeg er så glad i og det er noe på gang mellom oss. Idag jeg invitert på en middag hos noen venninner av oss, vå går alle i samme klasse.

Da jeg skulle til å gå gav jeg vertinnen en klem og da ville hun som jeg har noe på gang med også ha en klem. Jeg gav henne det men før det sa jeg "Til verdens skjønneste jente" og så at de andre jentene smilte. Jeg følte meg så bra da :-)

Gjest jeg klemmer gutta, vi er forskjellige
Skrevet

Lykke til da! Men du? Hvordan vet man om jenter som klemmer osv. er lesbiske. Jeg er hetero, og blir av og til usikker på om noen (en spesiell) gjør tilnærmelser. Aner ikke hvordan jeg skal takle det, mener jeg har sendt signaler om at det ikke er min greie.

Noen råd?

Skrevet

Lykke til da! Men du? Hvordan vet man om jenter som klemmer osv. er lesbiske. Jeg er hetero, og blir av og til usikker på om noen (en spesiell) gjør tilnærmelser. Aner ikke hvordan jeg skal takle det, mener jeg har sendt signaler om at det ikke er min greie.

Noen råd?

Det vet jeg faktisk ikke. Nå er jeg gutt da.

Gjest jeg klemmer gutta......og vi er forskjellige *lol*
Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke. Nå er jeg gutt da.

*LOL*

Ja da klemmer jeg deg, da!! :)))))

Sorry. Og lykke til. Spenning er toppers. Kjærlighet er livet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...