Gå til innhold

Nekrologer på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Er intressert i en nekrolog som stod i aftenposten på mandag. Noen som vet om det finnes et arkiv for dette på nettet et sted?

Skrevet

Jeg har gjemt siden til dattera mi men det hjelper vel ikke deg :o)

Skrevet

Send mail til redaksjonen og spør om de kan sende deg på mail :-)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Jeg har gjemt siden til dattera mi men det hjelper vel ikke deg :o)

Jeg bad min egen mor om det samme, men neida, den havnet i söpla! Sånn kan det gå:)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Send mail til redaksjonen og spør om de kan sende deg på mail :-)

Takk for tips, skal pröve på det:)

Skrevet

Jeg bad min egen mor om det samme, men neida, den havnet i söpla! Sånn kan det gå:)

Læreren din?

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Læreren din?

Ja men det var mange år siden så er ikke akkurat personlig berört.. men ville gjerne ha lest det likevel. Huff det var forresten ikke meningen å väre så röpende.. vi lever i en liten verden..

Skrevet

Ja men det var mange år siden så er ikke akkurat personlig berört.. men ville gjerne ha lest det likevel. Huff det var forresten ikke meningen å väre så röpende.. vi lever i en liten verden..

Dattera mi gikk ut i fjor så hun var ganske lei seg. Men det gikk i hvert fall fort hvis det er en trøst.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Dattera mi gikk ut i fjor så hun var ganske lei seg. Men det gikk i hvert fall fort hvis det er en trøst.

Ja det forstår jeg. Ble sjokkert selv. Det var jo en person man ikke glemmer så lett .. Vet du om det var sykdom eller ulykke eller? Ikke svar om ikke du vil altså. Fint at det gikk fort iallefall.

Skrevet

Ja det forstår jeg. Ble sjokkert selv. Det var jo en person man ikke glemmer så lett .. Vet du om det var sykdom eller ulykke eller? Ikke svar om ikke du vil altså. Fint at det gikk fort iallefall.

Det var magekreft som ble oppdaget i påsken.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Det var magekreft som ble oppdaget i påsken.

Jöss ok. Ja da gikk det jo veldig fort.. rart å tenke tilbake når sånt skjer synes jeg.

Tusen takk for svar:)

Skrevet

Jöss ok. Ja da gikk det jo veldig fort.. rart å tenke tilbake når sånt skjer synes jeg.

Tusen takk for svar:)

Bare hyggelig :o) eller akkurat dette var ikke hyggelig da men det er greit å vite hva som skjedde.

Uff, hun var bare 53 år, bare litt eldre enn meg.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Bare hyggelig :o) eller akkurat dette var ikke hyggelig da men det er greit å vite hva som skjedde.

Uff, hun var bare 53 år, bare litt eldre enn meg.

Ja det er sant:) Hm ja hun var 10 år yngre enn begge foreldrene mine, så det får en jo til å tenke litt.

Leste på kreftforeningens side at det ikke er så god prognose for magekreft. Ekkelt..

Jaja, man får leve livet mens man har det:)

Skrevet

Var datteren din fornøyd med "den" skolen, Dorthe?

Datteren min har satt den som 1. valg, skal på videregående til høsten.

Hun likte seg SÅ godt der etter to omvisninger enda er ikke vant til byskoler i det hele tatt.

Skrevet

Ja det er sant:) Hm ja hun var 10 år yngre enn begge foreldrene mine, så det får en jo til å tenke litt.

Leste på kreftforeningens side at det ikke er så god prognose for magekreft. Ekkelt..

Jaja, man får leve livet mens man har det:)

Du har fattet poenget :o)

Skrevet

Var datteren din fornøyd med "den" skolen, Dorthe?

Datteren min har satt den som 1. valg, skal på videregående til høsten.

Hun likte seg SÅ godt der etter to omvisninger enda er ikke vant til byskoler i det hele tatt.

Hun trivdes men fikk aldri noen venninner i den klassen. De fleste var fra den snobbete kanten av byen, likevel blir den regnet for å være en av de mest "sosialistvennlige" skolen i byen :o)

Skrevet

Hun trivdes men fikk aldri noen venninner i den klassen. De fleste var fra den snobbete kanten av byen, likevel blir den regnet for å være en av de mest "sosialistvennlige" skolen i byen :o)

Ja, har hørt det om "sosialistvennlig" der og at det er blanding av elever fra øst og vest. Blir spennende, om hun kommer inn da...!

Skrevet

Ja, har hørt det om "sosialistvennlig" der og at det er blanding av elever fra øst og vest. Blir spennende, om hun kommer inn da...!

Det er en bra skole :o)

Og til alle dolmammaer, de har røykevakt der slik at ingen elever eller lærere får røyke i nærheten.

Og av alle, dattera mi var røykevakt og hun tok lærerne også. Hun er skikkelig antirøyk da, bare jeg som får lov til å røyke i nærheten av henne. Det kaller jeg respekt for mamman sin ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...