Gå til innhold

Glad i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

Er så glad... Så jeg har lyst å minne folk på at av og til er livet toppers, selv om det ofte er mas og problemer i kø.

Herlig å vite at (.....) går i orden, (...) er på plass, og dessuten: At det er lyst, og går mot sommer!!!!

Ønsker alle en god kveld/natt, og en fin-fin vår!

Skrevet

Ja, den følelsen er god å ha! :)

God vår og sommer til deg også!

tigertrollet
Skrevet

Jeg kunne ha skrevet akkurat den motsatte tråd i kveld; er i dårlig form, og har etter et legebesøk i kveld og en alvorsprat med min mor begynt å innse at jeg ikke kan fortsette i jobben min.

Fy faen som jeg har lyst til å jobbe normalt og ikke ha den forbanna nakkeskaden.

Dritkjipt og jeg er kjempelei meg:(

Fy som livet er urettferdig! Jeg vil jo bare leve normalt.*lei seg*

(men det er veldig fint at du har det bra altså! :-))

Skrevet

Jeg kunne ha skrevet akkurat den motsatte tråd i kveld; er i dårlig form, og har etter et legebesøk i kveld og en alvorsprat med min mor begynt å innse at jeg ikke kan fortsette i jobben min.

Fy faen som jeg har lyst til å jobbe normalt og ikke ha den forbanna nakkeskaden.

Det vil vel de fleste vel. Ønsker deg lykke til jeg, livet er sikkert verd å leve, uansett :o)

Skrevet

Du tilvender deg nok din nye situasjon også, men tar tid. Har erfaring. Du må prøve å se det postive som er etterhvert, gjøre det beste ut av situasjonen.

Lykke til!

Gjest engel 49+
Skrevet

Du tilvender deg nok din nye situasjon også, men tar tid. Har erfaring. Du må prøve å se det postive som er etterhvert, gjøre det beste ut av situasjonen.

Lykke til!

hei, var den til meg, hønemor, eller posta feil?

Gjest engel 49+
Skrevet

Lykke til!

øøøø... jeg blingsa! Du svarte på rett plass til rett person. Sorry!!

:)

Gjest engel 49+
Skrevet

Ja livet er vedlig urettferdig. Det synes jeg også, slik er det bare.

Så alt til sin tid! Ta det som en utfordring, vær tålmodig, finn ut hva du tross alt kan gjøre likevel osv.

Ting kan snu til det positive igjen vettu! Legg planer for din nye hverdag. Og håp at ting går din vei!

Gjest engel 49+
Skrevet

Det vil vel de fleste vel. Ønsker deg lykke til jeg, livet er sikkert verd å leve, uansett :o)

Sålenge du har sjel og hjerte, er livet verdt å leve - tross mye smerte.

(poesi i hverdagen.. Men sant!)

Skrevet

Gled deg over gleden! Det er så deilig å føle at man er lykkelig, uten å ha noen spesiell grunn. Bare at livet er fint.... Sånn har jeg det stort sett hver dag!

Men akkurat nå er jeg midt i en samværskonflikt med ex'en og da er ikke alltid livet like lyst dessverre ...

Skrevet

Sålenge du har sjel og hjerte, er livet verdt å leve - tross mye smerte.

(poesi i hverdagen.. Men sant!)

Det er sant men jeg vil ikke ha mer vondt enn jeg har. Da går jeg av skaftet :o)

Gjest engel 49+
Skrevet

Det er sant men jeg vil ikke ha mer vondt enn jeg har. Da går jeg av skaftet :o)

Håper du blir litt bedre, da! Må ikke gå av skaftet!

Skrevet

Håper du blir litt bedre, da! Må ikke gå av skaftet!

Jeg blir ikke bedre, bare verre. Men jeg går bare av skaftet hvis jeg får mer smerter, resten kan jeg leve med :o)

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg blir ikke bedre, bare verre. Men jeg går bare av skaftet hvis jeg får mer smerter, resten kan jeg leve med :o)

Forteller du hva som feiler deg her på dol, eller holder du det hemmelig? Synes du hinter, men jeg har ikke skjønt det.

Leser jo ikke alt her. Ellers er vel du den som er mest åpen om hvem du er osv..

Men du har vel en sykdom med negativ prognose da? Håper du slipper økt smerte, som du sier. Smerter er noe dritt, særlig for humøret! Og hvor mye man kan leve. Redusert livskvalitet kan man jo tåle, til en viss grad. Bare det ikke gjør for vondt......

Skrevet

Forteller du hva som feiler deg her på dol, eller holder du det hemmelig? Synes du hinter, men jeg har ikke skjønt det.

Leser jo ikke alt her. Ellers er vel du den som er mest åpen om hvem du er osv..

Men du har vel en sykdom med negativ prognose da? Håper du slipper økt smerte, som du sier. Smerter er noe dritt, særlig for humøret! Og hvor mye man kan leve. Redusert livskvalitet kan man jo tåle, til en viss grad. Bare det ikke gjør for vondt......

Jeg har aldri sagt hva det feiler meg for da hadde jeg blitt gjenkjent med en gang :o) men endel av dolerne som jeg kjenner, vet det.

Og jeg er ikke syk, heldigvis, og har ingen sykdom ;o)

Skrevet

Og smerter er noe dritt. Noen er konstante og noen kommer og går og noen kan lindres med smertestillende.

Så jeg forstår godt at de med fibromyalgi har det jævli til tider.

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg har aldri sagt hva det feiler meg for da hadde jeg blitt gjenkjent med en gang :o) men endel av dolerne som jeg kjenner, vet det.

Og jeg er ikke syk, heldigvis, og har ingen sykdom ;o)

Ok, kan jo lese litt mellom linjene, men jeg skal ikke si noe, jeg. Siden du da hadde blitt gjenkjent osv.

Spørs om jeg ikke hadde kommet bort til deg hvis jeg møtte deg rundtomkring der du bor ;)

Men ...*ler*... vet jo ikke hva jeg skulle sagt. Du heter jo ikke Dorthe...!!

Og: nei, jeg vet ingenting. Bare resonnerer.

Selv er jeg litt hemmelighetsfull for det trives jeg best med her! :) Ha en god aften....

Skrevet

Ok, kan jo lese litt mellom linjene, men jeg skal ikke si noe, jeg. Siden du da hadde blitt gjenkjent osv.

Spørs om jeg ikke hadde kommet bort til deg hvis jeg møtte deg rundtomkring der du bor ;)

Men ...*ler*... vet jo ikke hva jeg skulle sagt. Du heter jo ikke Dorthe...!!

Og: nei, jeg vet ingenting. Bare resonnerer.

Selv er jeg litt hemmelighetsfull for det trives jeg best med her! :) Ha en god aften....

Jeg tror jeg hadde snudd meg jeg hvis noen sa Dorthe høyt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...