Gå til innhold

Glad i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest engel 49+
Skrevet

Jeg tror jeg hadde snudd meg jeg hvis noen sa Dorthe høyt :o)

Flott... hvis noen snur seg...så..!

natta :)

tigertrollet
Skrevet

Det vil vel de fleste vel. Ønsker deg lykke til jeg, livet er sikkert verd å leve, uansett :o)

Takk for det, Dorthe. Du vet hva du snakker om, så jeg får høre på deg;-)

tigertrollet
Skrevet

Du tilvender deg nok din nye situasjon også, men tar tid. Har erfaring. Du må prøve å se det postive som er etterhvert, gjøre det beste ut av situasjonen.

Lykke til!

Ja, du har nok rett. Man har jo bare en helse og et liv å ta vare på. Det hadde bare vært så mye enklere om man visste hvordan fremtiden hadde blitt.. Takk for hyggelige ord:-)

tigertrollet
Skrevet

Ja livet er vedlig urettferdig. Det synes jeg også, slik er det bare.

Så alt til sin tid! Ta det som en utfordring, vær tålmodig, finn ut hva du tross alt kan gjøre likevel osv.

Ting kan snu til det positive igjen vettu! Legg planer for din nye hverdag. Og håp at ting går din vei!

Tusen takk for gode råd og positive tanker:-)

Ja, det er nok mange muligheter som dukker opp når beslutningen er tatt. Det er bare vanskelig å ta avgjørelsen om å slutte i jobben, på tross av at jeg vil få det bedre. Underlig hvor langt inne det sitter..

Men nå modnes det og jeg har tatt en beslutning. Det er bare et tidsspørsmål.

Livet skal være ålreit og ikke bare være et slit der man må "holde ut".

Ha en fin kveld:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...