Inne Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg har gått til innkjøp av nattlysoljekapsler for å (forhåpentligvis) roe PMS humøret mitt..Har fått flere anbefalinger her på forumet, MEN skal man ta dem konstant, hver dag, eller kun i mensen/før mensen perioden?? Noen som har erfaringer å dele? Jeg er mest plaget av fryktelige humørsvingninger ikke så mye smerter... 0 Siter
Gjest Saigon Skrevet 13. april 2005 Skrevet 13. april 2005 Jeg må ta dem daglig for å ha noe effekt. I tillegg tar jeg B-vitamin, multivitamin og sink. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Må ta dem hele tiden, og det går gjerne minst 30 dager før man merker effekt. 0 Siter
Gjest rutangis netu Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Du må ta dem hver dag. I tillegg kan det lønne seg å øke til dobbel dose i dagene før mensen. Når du merker at det er rett før du går til angrep på samboeren din, DA putter du inn ei ekstra pille. hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.