Gå til innhold

Nattlysolje...og PMS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått til innkjøp av nattlysoljekapsler for å (forhåpentligvis) roe PMS humøret mitt..Har fått flere anbefalinger her på forumet, MEN skal man ta dem konstant, hver dag, eller kun i mensen/før mensen perioden??

Noen som har erfaringer å dele? Jeg er mest plaget av fryktelige humørsvingninger ikke så mye smerter...

Gjest Saigon
Skrevet

Jeg må ta dem daglig for å ha noe effekt. I tillegg tar jeg B-vitamin, multivitamin og sink.

Skrevet

Må ta dem hele tiden, og det går gjerne minst 30 dager før man merker effekt.

Gjest rutangis netu
Skrevet

Du må ta dem hver dag. I tillegg kan det lønne seg å øke til dobbel dose i dagene før mensen. Når du merker at det er rett før du går til angrep på samboeren din, DA putter du inn ei ekstra pille. hehe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...