Gå til innhold

Hemoroidekrem under øynene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en nabo som brukte hemoroidekrem (ikke under øynene, men der den skal brukes). Hun fikk innmari hodepine av den, det var visst en vanlig bieffekt.Tror jeg heller vil ha litt poser under øynene. Jeg har også hørt at sæd skal være fint mot rynker, men da får vel heller rynkene være der :-)

ÆSJ!

Har hørt at sperm/sæd gjør susen! Var en eller annen norsk kjendis som sa dette på tv.

Skal ikke blande det som er ment for rompa opp i ansiktet vel?

Si fra hvis du prøver da!

Litt komisk at du skriver om det som er ment for rompa rett etter at du skrev om sæd.... ;-)

Annonse

Gjest spemmi

Jeg har en nabo som brukte hemoroidekrem (ikke under øynene, men der den skal brukes). Hun fikk innmari hodepine av den, det var visst en vanlig bieffekt.Tror jeg heller vil ha litt poser under øynene. Jeg har også hørt at sæd skal være fint mot rynker, men da får vel heller rynkene være der :-)

Hehe,du får passe på å ikke få spermen inn i øyet da-for det SVIR!

Gjest krepsa

ÆSJ!

Har hørt at sperm/sæd gjør susen! Var en eller annen norsk kjendis som sa dette på tv.

Skal ikke blande det som er ment for rompa opp i ansiktet vel?

Si fra hvis du prøver da!

Kan ikke helt skjønne hva som er æsj med det? Du har ikke kremen i rompa først da!

:)

Annonse

Hehe, joda det har jeg prøvd. Smurte på for å få bort posene under øynene før jeg skulle på date. Jeg fikk de verste rykningene jeg noensinne har hatt. Leamus x10, minst!

PS: Det er minst ti år siden. Kanskje hemorroidekremene er bedre nå?;-)

PS 2: Posene ble borte:-)

Hehe, joda det har jeg prøvd. Smurte på for å få bort posene under øynene før jeg skulle på date. Jeg fikk de verste rykningene jeg noensinne har hatt. Leamus x10, minst!

PS: Det er minst ti år siden. Kanskje hemorroidekremene er bedre nå?;-)

PS 2: Posene ble borte:-)

Jeg tror jeg hadde foretrukket poser under øynene framfor rykninger der når jeg var ute på date *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...