Gjest Fortvilet og frustrert Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg har (eller i hvertfall hadde) en fantastisk kjæreste. Han vil gjøre absolutt alt for meg, og er kjempesnill og søt. Men i det siste, jeg kan ikke sette en tid på hvor lenge det har vart, så er det som om ingenting jeg gjør er bra nok for ham. Jeg kan jo nevne det siste eksempelet: I går da jeg kom hjem etter en lang og slitsom dag på jobb, hadde han bakt et brød og vasket badet (han hadde fri fra jobb). Jeg sa vel noe sånt som "næ, hva baker du...?", og straks var det galt at jeg ikke hadde kommentert at han hadde vasket badet. Jeg hadde ikke engang vært der ute. Og så gjør jeg ikke nok husarbeide, så er jeg ekstermt uøkonomisk fordi jeg kjøper et nytt klesplagg om måneden, så er jeg utakknemlig for at han betaler flere faste utgifter enn han gjør (han tjener dobbelt så mye), så er jeg utrolig pessimistisk fordi jeg sier det er irriterende at jeg aldri kommer frem på telefonen til Lånekassen. Når han blir i godt humør igjen, og jeg spør om han mener alt det stygge han sier, sier han at det gjør han ikke. Men han sier aldri unnskyld hvis han ikke blir oppfordret til det av meg. Det verste er nok alle hintene han kommer med. Han snakker som om jeg var verdens dårligste menneske, men hvis jeg sier det sårer meg at han synes det, så sier han han har jo ikke sagt det (direkte). Jeg trenger virkelig noen råd. For det meste virker det som om han synes jeg er helt fantastisk, men jeg vet jeg hele tiden skal passe på hva jeg sier og gjør, for hvis ikke sier/gjør jeg noe feil. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181053-ingenting-jeg-gj%C3%B8r-er-bra-nok/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest male28 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ta en skikkelig prat med han, om han ikke skjerper seg så bør du kanskje vurdere å gå fra ham. Jeg er selv mann og bor sammen med verdens flotteste jente. Jeg hadde aldri klart å si og gjøre noe sånt mot henne. Ta en prat, si hvor ekkel du føler deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181053-ingenting-jeg-gj%C3%B8r-er-bra-nok/#findComment-1221475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fortvilet og frustrert Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ta en skikkelig prat med han, om han ikke skjerper seg så bør du kanskje vurdere å gå fra ham. Jeg er selv mann og bor sammen med verdens flotteste jente. Jeg hadde aldri klart å si og gjøre noe sånt mot henne. Ta en prat, si hvor ekkel du føler deg. Takk for svar. Jeg tar en skikkelig prat med ham i dag. Nå får han enten skjærpe seg eller pakke tingene sine og gå. Jeg er vel heller ikke verdens letteste å leve med, men det er grenser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181053-ingenting-jeg-gj%C3%B8r-er-bra-nok/#findComment-1221478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.