Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann på 23 og jeg har fått intrykk av kjæresten min at jeg har for liten penis, selv om hun aldri har sagt det rett ut. Den er 11cm erigert (12cm i omkrets). Er det mindre godt å ha sex da enn hvis den var 17-18? Jeg hadde blitt meget takknemmelig for et svar av en ærlig kvinne..

Jeg har på internett kommer over forskjellige sider som selger treningsprogrammer bestemt på å forlenge lengden av penis ved å utføre ulike øvelser. Disse sidene tar betalt for veiledning, et personlig "treningsprogram" på 15-30 minutter daglig, bilder, etc. Tre av øvelsene fant jeg beskrevet på en annen nettside, og de var; strekking(ikke hardt) av slapp penis til dens maksimale lenge i 30 sekunder, gjentas 10-15 ganger; holde rundt skaftet av havlt erigert penis med peke og tommelfinger og dra helt til penishodet for å presse frem blod og stimulere "beholderne" til å romme mer, 10-15 ganger; trening av PC-muskel. Ingen av øvelsene skal medføre ubehag. Det virker for meg som prinsippet er å stimulere penis til etter tid å gi etter for strekkeøvelsene og gradvis øke i lengde. En upassende sammenlikning forøvrig, men kvinner fra noen urstammer i afrika med lang hals strukket over tid av en ringkonstruksjon, er om ikke annet faglig relevant, eller har det ingenting med saken å gjøre? Er dette øverser som bør tas på alvor, eller kan slike øvelser ikke engang tenkes å ha synlig effekt? Kan slike øvelser medføre skader? Er det noen som har enten positive eller negative erfaringer med disse metodene? Sidene skryter av 2-8cm gevinst etter noen måneder. Jeg er veldig skeptisk til alt over 2, men selv det hadde jo hjulpet...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181057-mindre-nytelse-med-mindre-penis/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dame 34 år

Den kjæresten jeg har hatt best sex med i mitt liv, er han som hadde minst penis. Jeg målte ham aldri, men altså, alle andre andre har vært betydelig større. Nå tror jeg ikke størrelsen bekymret ham på noe måte, det virket ikke slik. Og den bekymret i hvert fall ikke meg, som var strålende fornøyd med bruken.

Jeg savner den sexen, jeg, selv om jeg ikke savner fyren.

Fordeler med liten penis: Dama blir ikke så fort sår, alle stillinger er mulig, man kan ha impulsiv sex uten lange forspill så en kjapp en er ukomplisert og greit og bare gøy, kondomer sprekker ikke, DET ER MYE LETTERE Å GI MUNNSEX både dypt og lenge.

Penisen til kjæresten er som regel dødsfin uansett, du må stole på at dama di mener det. Hvis hun var typen som bare ville ha en fyr med penis over 17 cm, hadde hun ikke vært sammen med deg.

Gjest fornøyd dame

Du spør om et ærlig svar. Ja for meg har penis betydning når det gjelder størrelse. Jeg var sammen med en mann i flere år med en penis på rundt 12 cm i erigrert tilstand. Vi hadde jo helt grei sex, selv om det ikke var det store. Mannen jeg har i dag har en penis som er ca 18 cm lang,for å si det slik ville jeg ikke byttet til en mindre, da dette var bedre enn den på 12 cm. Det er slik jeg føler det da. Det er heldigvis mange delte meninger om det med størrelsen, og det er bra å vite.

Gjest kovac...

Hei

Jeg har hatt to seksualpartnere. Den første hadde en penis som var 18-19 cm, og tykk. Den andre har jeg ikke eksakte mål på da vi ikke har målt, men i dersom jeg sammenligner med den første ligger det vel på ca. 13, og mye tynnere.

Sexen med min første partner var veldig god, men det forutsatte at vi hadde et langt forspill, og noen stillinger var rett ogs slett ubehagelige, og vonde å gjennomføre. Dessuten var analsex veldig vondt, og suging ble jeg fort sliten av.

Han andre derimot er ingen stillinger umulige. Vi kan ha analsex uten smerter, jeg kan suge i det uendelige uten å bli sliten, og det er rett ogs slett herlig at vi ikke alltid trenger det lange forspillet hver gang.

Om det er mindre nytelse er både ja og nei. Som sagt så er det mange fordeler med en liten, men en sjelden gang så savner jeg å ha en stor en inni meg som fyller meg skikkelig opp. Når jeg er skikkelig kåt, og våt så kjenner jeg jo bedre enn stor penis inni meg enn en liten penis.

Men penisens størrelse har egentlig ikke så mye å si at jeg kunne tenke meg bytte ut partneren min for. Det er jo personen som innehar penisen som er viktig ikke penisen i seg selv. Så da er det bare å tilpasse seg til slik situasjonen faktisk er, og selv om han har en forholdsvis liten penis, så har vi et helt utrolig og fantastisk godt sexliv.

Gjest - best som hånd i hanske :)

hei :)

Tror mange gutter inbiller seg at størresen betyr betydelig mye mer enn den gjør..

eller det vil si...størrelsen betyr jo somregel litt, men størst mulig er ikke nødvendigvis best mulig!

den første kjæresten min f.eks var veldig generøst utrustet, og det er ingen tvil om at dette er den gutten jeg har hadt minst bra sex sammen med....fordi den var rett og slett for stor...så passe er best!!

Akkurat som gutter har forskjellige tisser er selvfølgelig dette tilfelle for jenter også....noen større noen mindre...og de aller fleste vil vel finne noen som passer bra til ens egen tiss...

har du bra med følsomhet under samleie, har ganske så sikkert kjæresten din det også.

hyppigere samleier og onanering fører til bedre utrusting har jeg hørt...funker sikkert myyye bedre enn strekking, og er dessuten absolutt bedre ;)

tror helt sikkert jenta di har det veldig bra jeg :)

Den kjæresten jeg har hatt best sex med i mitt liv, er han som hadde minst penis. Jeg målte ham aldri, men altså, alle andre andre har vært betydelig større. Nå tror jeg ikke størrelsen bekymret ham på noe måte, det virket ikke slik. Og den bekymret i hvert fall ikke meg, som var strålende fornøyd med bruken.

Jeg savner den sexen, jeg, selv om jeg ikke savner fyren.

Fordeler med liten penis: Dama blir ikke så fort sår, alle stillinger er mulig, man kan ha impulsiv sex uten lange forspill så en kjapp en er ukomplisert og greit og bare gøy, kondomer sprekker ikke, DET ER MYE LETTERE Å GI MUNNSEX både dypt og lenge.

Penisen til kjæresten er som regel dødsfin uansett, du må stole på at dama di mener det. Hvis hun var typen som bare ville ha en fyr med penis over 17 cm, hadde hun ikke vært sammen med deg.

Nytelse 12 cm -19cm. ?

For kvinnen er forspillet

helt avgjørende for god sex.

Klitoris stimuleres best med fingre eller munn-tunge

G-punktet med en eller to fingre- eller en dildo

kvinnen selv kan manøvrere ditt HUN vil.

Penis liten eller stor, er

følelses lemmet for menn

til å gi sæd.

Den følger vagina-kan ikke annet-såsant den ikke fysisk blir styrt-

Overstimuleres den så "går" det

ikke i det hele tatt -så menn -vent ikke for lenge med utløsningen.etter forspillet og kvinnen har fått sine orgasmer.

Det å holde igjen kan føre til at refleksen

ikke virker-noe som er

frustrerende med årene.

Mye kos og snakk må til

i sexlivet-et liv som

plutselig kan ta lange pauser-før det kommer tilbake.Nå skal man huske at voksne kvinner

over de førti kan få orgasme på mange måter-også

av penis såsant den stimulerer på rett sted.

Dette ble mye ord-for unge menn og kvinner regner jeg med( 15-25 år?)

men lykke til allesammen-

og god sommer..

Annonse

Gjest dame 34 år

Nytelse 12 cm -19cm. ?

For kvinnen er forspillet

helt avgjørende for god sex.

Klitoris stimuleres best med fingre eller munn-tunge

G-punktet med en eller to fingre- eller en dildo

kvinnen selv kan manøvrere ditt HUN vil.

Penis liten eller stor, er

følelses lemmet for menn

til å gi sæd.

Den følger vagina-kan ikke annet-såsant den ikke fysisk blir styrt-

Overstimuleres den så "går" det

ikke i det hele tatt -så menn -vent ikke for lenge med utløsningen.etter forspillet og kvinnen har fått sine orgasmer.

Det å holde igjen kan føre til at refleksen

ikke virker-noe som er

frustrerende med årene.

Mye kos og snakk må til

i sexlivet-et liv som

plutselig kan ta lange pauser-før det kommer tilbake.Nå skal man huske at voksne kvinner

over de førti kan få orgasme på mange måter-også

av penis såsant den stimulerer på rett sted.

Dette ble mye ord-for unge menn og kvinner regner jeg med( 15-25 år?)

men lykke til allesammen-

og god sommer..

Var dette svar til meg? Syns ikke det passet verken til meg eller spørsmålsstiller, jeg.

Jeg har bare hatt sex med gutter med store peniser. Eksen min hadde 18 cm, og han har jeg garantert hatt den beste sexen med. Dette var imidlertid fordi han alltid holdt ut til jeg fikk orgasme, uansett hvor lang tid det tok. Han jeg er sammen med nå, er 21 cm, og betydelig tykkere enn eksen min sin. Jeg elsker følelsen av den tykke penisen hans i hånda mi eller inni meg. Det ser også utrolig sexy ut med en stor, erigert penis på en naken mann jeg vil ha. Men han er en stor og muskuløs kar, så stillinger begrenser seg sterkt, og det går for ham veldig fort.

Samtidig så har jeg en liten dildo som jeg bruker når jeg onanerer, og det er det aller, aller beste når man ser bort fra følelser, og tenker kun teknisk på orgasmen.Fordi jeg vet hva jeg selv vil ha.

Konklusjonen? Størrelse har antagligvis lite å si i forhold til hva du ellers gjør i senga. Lær kjæresten din å kjenne, bruk timer på å bli "opplært" i hvor, når, hvor mye og hvor lenge. Tør å kommuniser. Så tror ikke jeg hun tenker på størrelsen mer.

Gjest tasslehoff

Jeg er nok i samme sjiktet som deg. Kjæresten min har aldri sagt det til meg, og jeg tror ikke engang hun synes det, men det verste er at det går ut over min egen selvfølelse. Jeg tror ikke det er mange jenter som krever at den skal være størst mulig, men jeg tror det er en fordel at den er på et visst nivå, og der føler jeg ikke at jeg er. Jeg er 100% sikker på at jeg kunne gledet jenta mi mer med 2-4 cm til. I tillegg er det noen stillinger som er vanskelige fordi den rett og slett ikke er lang nok.

Jeg har som deg tenkt litt om det er noe som kan gjøres, men det meste er nok dessverre svindel. Operasjon er dyrt, og det høres jo ut som om det er en relativt stor feilprosent inne i bildet... I tillegg ville det jo vært en massiv nedtur å miste følsomhet eller potensen.

Noen som har lest denne saken?

http://www.dagbladet.no/dinside/2005/04/07/428165.html

Jeg må innrømme at denne fattet min interesse. Dersom jeg kan sove med denne i noen måneder og dermed fått 2-3 cm til og litt mer tykkelse (uten å tape følsomhet og potens) så kjøper jeg den på et blunk. Noen som kjenner noen som kjenner noen som har sett noen som har hørt noe om denne?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...