Gå til innhold

Fikk en snodig tekstmelding her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

"hei angie. Er en gutt på snart 16 som vil tilbringe litt tid med deg.Pliis svar meg. Så får du fler opplysninger. Klem kåt g 16 18 cm"

Nå heter ikke jeg angie, så den var nok ikke til meg, men tror dere han vil tilbringe litt tid med en 33 år gammal tobarnsmor ;-))

Skrevet

*he he*

Jeg fikk en "vil du være sammen med meg"-tekstmelding kort tid etter at jeg hadde kjøpt min første mobiltelefon (jeg var litt sen på'n). Jeg hadde ikke lært meg dette med å tekste ennå da, så jeg svarte ikke at den dessverre hadde blitt feilsendt.

Så stakkaren går kanskje fortsatt rundt og lurer på hvorfor h*n ikke svarte? ;-)

Skrevet

Trenger man egentlig fler opplysninger enn "kåt g 16 18 cm"?

Herlighet, noen ganger er jeg glad jeg er voksen.

Skrevet

Mannen min fikk en melding her om dagen om to kåte unge jenter som ønsket kontakt....

Er vel det nye i kontaktformidling kanskje?

Skrevet

Trenger man egentlig fler opplysninger enn "kåt g 16 18 cm"?

Herlighet, noen ganger er jeg glad jeg er voksen.

*he he he*

Gjest lasse lasse liten
Skrevet

Hm det hørtes da ut som en veldig liten gutt det der, hvis han bare er 18 cm høy?

;-)

mil1365380270
Skrevet

"kåt g 16 18 cm" trenger nok bare adressen din ;-)

Skrevet

Jeg ville sbart med en gang. Avtal sted å møtes, og ta med deg ungene!!

Skrevet

Jeg ville sbart med en gang. Avtal sted å møtes, og ta med deg ungene!!

:D

Skrevet

Angie, høres litt amerikanisert ut, ikke helt vanlig navn/kjælenavn her bortsett fra i sånne sexannonser? :P Kjør på, dette kan være din sjanse ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...