flisa Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Jeg syns også det er idioti av et parti å oppfordre til boikott. Så får de vel ta det til seg den som vil. Jeg er også rystet over de som boikotter barnearbeid - ved å ikke kjøpe klær som kan ha vært produsert av barn. De aner ikke hva de gjør. Helt uten å først skape et nettverk for disse ungene, sånn at de slipper det som verre er, så tar de fra dem levebrødet. Hva ville du valgt for ungen din? strikke gensere, eller la de bli brukt av rike pedofile? Har man ikke en LØSNING i bunn først, for å fange opp de svakeste av de svake, klarer de ikke å løse problemet med tusenvis av unger som da vil sulte, så skal de fanken ikke boikotte produktene deres heller. jeg er HELT enig i at barnearbeid er helt forferdelig. men hva er alternativet? - bør ikke de såkalte IDEALISTER begynne der? 0 Siter
Gjest om jeg husker riktig Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 boikotter ikke du Tine tidligere i vinter? 0 Siter
flisa Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 boikotter ikke du Tine tidligere i vinter? ABSOLUTT IKKE! Hvor har du det fra? 0 Siter
Goliath Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 H*n tror vel at du gjør som h*n gjør - og følger saueflokken:-) 0 Siter
Goliath Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 ABSOLUTT IKKE! Hvor har du det fra? H*n tror vel at du gjør som h*n gjør - og følger saueflokken:-) ps: la innlegget først inn på feil sted..... 0 Siter
flisa Skrevet 14. april 2005 Forfatter Skrevet 14. april 2005 H*n tror vel at du gjør som h*n gjør - og følger saueflokken:-) Mulig det 0 Siter
Osiris Skrevet 14. april 2005 Skrevet 14. april 2005 Gjelder det også USAs handelsboikott av Cuba? 0 Siter
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Skrevet 15. april 2005 Gjelder det også USAs handelsboikott av Cuba? Det vet jeg for lite om. men om det KUN går ut over regjering og maktfolk er det greit...men det tror jeg sikkert ikke det gjør...det går ut over vanlig folk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.